ja dat is waar.
ik zal het wel evetjes schrijven
droom 1:
fury stond bij ons thuis in stal, en ik en (noem haar ff J) J moetsen voor haar zorgen. Het ging heel erg slecht en we wisten dat ze een spuitje ging krijgen als het niet goed ging, 1 dag ging het slecht moets ze opstal blijven was ze dun en zielig, andere wat ze helemaal beter draafde ze wei in en ging lekker grazen was weer dik, En toen schoot ik wakker...
(fury kon er helemaal niet tegen dat ze alleen stond ofzo in het echt)
droom 2:
ik was in de ochtend op stal en het was nog donker, en fury was al dood, ik kijk naar haar stal en denk het was gewoon beter, loop verder en ga mijn verzorgpony borstelen en doen, en toen kwamen er 2 Mongooltjes binnen gelopen(die ik niet kende) en 1 van de 2 begint fury de aaien, maar fury was al dood, en toen zag ik haar ook staan, in eens zweefde ik omhoog en hing boven haar stal en zag haar staan(ook weer dik)
toen gingen 2 mensen weg, en toen was fury ook weg en viel het licht uit, ik zetten mijn paard in de stal(had het licht niet aan gedaan) en was hard weg gefiets. en toen werd ik wakker
droom 3:
weet ik niet meer zo goed,, iets over oma en opa
droom 4 (vanacht dus):
Ik was met iemand lopen en toen kwamen lang het huis van mijn opa en oma, en daar liep een man met een paar kinderen het was druk buiten, ik vraag aan die man woont u hier, hij zegt zo nee hier woont mijn vader, ik loop naar binnen zit er een oude norse man, en ik vraag dingen over mijn opa en oma eerst wouw het niets zeggen maar daarna ging hij er allemaal dingen over vertellen(heel erg open) over dat mijn oma 4 jaar heeft gevochten voor haar ziekte en dat soort dingen(is ook waar) en ik moet heel hart huilen ik had ook echt het gevoel dat ik echt huilde.. wat die nog allemaal zei weet ik niet meer, en toen ben ik weer weg gegaan,, en wakker geworden
ik was er opzich niets achter aan het zoeken maar het viel me wel op dat ik ineens 4 keer dromen heb over overledende