Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly
meer gewoon die 8 euro per maand betalen.
Hoe oud ben je? gamblerlover schreef:Ik zou het absoluut niet doen. Je moet ook rekening houden met de bijkomende rente. Het komt er dus op neer dat je uiteindelijk veel meer dan die 200 euro betaald voor de telefoon.
Beter een paar maandjes wachten en sparen, is nog nooit iemand slecht van geworden.
lovelygirly schreef:Najaa lening aanvragen.meer gewoon die 8 euro per maand betalen.
Zonde van je geld dus! karin1985 schreef:aangezien een telefoon een jaar fabrieksgarantie heeft, zou ik een dergelijk iets voor maximaal een jaar aangaan.
Verder heb ik zelf eens het advies gekregen dat je alles waar je langer dan 2 jaar over doet om af te lossen niet moeten doen (behalve een hypotheek) vraag me niet waarom want dat ben ik vergeten.

karin1985 schreef:gamblerlover schreef:Ik zou het absoluut niet doen. Je moet ook rekening houden met de bijkomende rente. Het komt er dus op neer dat je uiteindelijk veel meer dan die 200 euro betaald voor de telefoon.
Beter een paar maandjes wachten en sparen, is nog nooit iemand slecht van geworden.
meestal gebeuren deze praktijken renteloos , het gaat hun erom dat ZIJ dat ding aan je verkopen.
gamblerlover schreef:Nee hoor, wat zou voor hen dan het voordeel zijn? Mensen die misschien niet betalen? Ik heb het dus even opgezocht en de rente komt op ongeveer 20% van het totaalbedrag neer. Dus een telefoon van 200 euro kost dan opeens 240 euro en betaal je dus uiteindelijk behoorlijk meer.
lovelygirly schreef:Hoi.
Ik was een beetje aan het rond kijken voor mobiels en toen zag ik een hele mooie.
200 euro. Dat kan ik helaas niet in 1 keer betalen.
Maar...
Je kunt dus ook per maand betalen.
Dit bij neckermann. Dit is 8 euro per maand.
Zouden jullie dit doen?
Wat zijn de voor en nadelen??