Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Relaxed wat voor studie doe je nu dan?
Lovely schreef:JoCo, als je je werk haat (zoals je aangeeft) dan moet je er zeker niet mee doorgaan want dan put je jezelf op den duur uit. Ga eens rustig rondkijken naar iets anders. Probeer een keer onder woorden te brengen wat je aan ervaring hebt opgedaan in deze baan, ik kan zo al zien dat je commerciele ervaring hebt, geleerd hebt in teamverband te werken, dat je bekend bent met administratieve processen en dat je representatief bent. Je kunt zelf ongetwijfeld nog meer over jezelf vertellen dan ik op basis van wat je hierboven hebt verteld. Ga eens met jezelf om de tafel en schrijf op wat je leuk vindt aan deze baan en wat juist niet. Vul het pluslijstje aan met andere dingen die je in je baan wilt zien en je hebt voor jezelf een profiel gecreeerd. Kijk volgende week nog eens en haal dan de aspecten weg die toch niet echt aanspreken. Vervolgens wat rondkijken op banensites en de banen bewaren/uitprinten die je aanspreken. Probeer dan ook aan te strepen welke dingen zo aansprekend zijn, waarom vind je een baan leuk op papier? Kijk na een paar keer wat de rode draad is in die functieomschrijvingen en je kunt het naast je eigen profiel leggen. Laat dit allemaal bezinken en overweeg nog eens of je echt een carriereswitch wilt maken of dat je alleen wat extra motiviatie nodig hebt in je huidige baan.
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
JoCo schreef:Helaas is er niet meteen een mogelijkheid neen om binnen deze afdeling iets anders te gaan doen. Het is en blijft een bedrijf dat bankproducten verkoopt, en als je achter het merendeel van deze verkoopsmanier en producten niet staat, kan je niet gelukkig zijn.
Heb mijn moed bijeen geraapt en 2 sollicitatiebrieven verstuurd vandaag. Het zijn 2 vacatures die me wel aanspreken en ik kan immers altijd eens gaan luisteren hé.
Heb duidelijk om discretie gevraagd dus nu ben ik echt benieuwd ... spannend ...