Nee dat konden ze niet want het was een prive nummer. Kort om je bent verplicht om er naar toe te gaan. De T-Mobile winkel ligt al niet vlak bij ong een 45min met de auto.
Komen we daar aan. Was me toestel gewoon al klaar al 2 weken
. Ze hadden een sms gestuurd blijkbaar, maar ja soms komen die niet aan he.Maar daar bleef het helaas niet bij.
Mijn telefoon had ik zonder beschadigingen (in nieuwstaat) af geleverd stond ook op het bewijsje. Maar nu zitten er paar grote krassen op. Dus ik zeg dat zo tegen die verkoper en krijg als antwoord ja dan moet je maar samsung bellen, want daar is naar opgestuurd en daar is het toestel gerepareerd en wij doen daar niks aan. Dus heb in de winkel gelijk gebeld en krijg van daar weer te horen dat het toch de schult is van T-Mobile, omdat daar het toestel is blijven liggen.
Die verkoper van de T-Mobile shop heeft uiteindelijk weer naar T-mobile ..... service gebeld en ik zou binnen een uur terug gebeld worden.
Ik had het toestel vast mee genomen naar huis en heb getekend voor ontvangst, maar heb er wel bij gezet met beschadigingen enz op het formulier.
Nu 4 dagen verder en nog niks gehoord. Het is echt belachelijk!
Had eerst Orange, maar sinds die overgenomen is door T-Mobile is het een drama! Bijna nergens meer bereik enz.