Wat een slechte service bij T-Mobile!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_Star

Wat een slechte service bij T-Mobile!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 14:58

Nou mijn telefoon deed de laatste tijd beetje raar. Dus had hem weggebracht naar een T-Mobile winkel. Hij zou binnen 10 werkdagen klaar zijn. 4 weken later nog niks gehoord dus ik denk laat ik maar is bellen naar de T-Mobile service of hun meer wisten en of ze me door kunnen verbinden naar de winkel waar ik het toestel weggebracht had.
Nee dat konden ze niet want het was een prive nummer. Kort om je bent verplicht om er naar toe te gaan. De T-Mobile winkel ligt al niet vlak bij ong een 45min met de auto.
Komen we daar aan. Was me toestel gewoon al klaar al 2 weken Boos!. Ze hadden een sms gestuurd blijkbaar, maar ja soms komen die niet aan he.
Maar daar bleef het helaas niet bij.

Mijn telefoon had ik zonder beschadigingen (in nieuwstaat) af geleverd stond ook op het bewijsje. Maar nu zitten er paar grote krassen op. Dus ik zeg dat zo tegen die verkoper en krijg als antwoord ja dan moet je maar samsung bellen, want daar is naar opgestuurd en daar is het toestel gerepareerd en wij doen daar niks aan. Dus heb in de winkel gelijk gebeld en krijg van daar weer te horen dat het toch de schult is van T-Mobile, omdat daar het toestel is blijven liggen.
Die verkoper van de T-Mobile shop heeft uiteindelijk weer naar T-mobile ..... service gebeld en ik zou binnen een uur terug gebeld worden.

Ik had het toestel vast mee genomen naar huis en heb getekend voor ontvangst, maar heb er wel bij gezet met beschadigingen enz op het formulier.

Nu 4 dagen verder en nog niks gehoord. Het is echt belachelijk!

Had eerst Orange, maar sinds die overgenomen is door T-Mobile is het een drama! Bijna nergens meer bereik enz.

Anoniem

Re: Wat een slechte service bij T-Mobile!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:17

Ik heb nooit problemen met T-Mobile. Vond Orange wel klote. Lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:19

Denk eerder dat dit gekomen is door slechte afspraken onder elkaar.. En 't niet veel met T-mobile of dergelijke zelf te maken heeft..
Heb zelf al 5 bijna 6 jaar Orange.. Nog nooit problemen mee gehad

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:03

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:34

Ik heb nog nooit problemen gehad met t-mobile, ook niet kwa ontvangst.
Je hebt wel echt pech met die krassen, zou er wel achter na gaan!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:52

Ik heb nooit problemen gehad, maar had voorheen ook Orange.

Maar vind het wel lastig dat het overgenomen is want dat geeft wel veel verschillen als je nog vragen hebt over je Orange abbonnement.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:33

Ik heb nog nooit problemen gehad met T Mobile..

Mijn telefoon had zelf ook de geest gegeven en mocht een nieuwe uitzoeken met een contractverlenging, terwijl mijn abbo pas volgend jaar november afloopt. Beste nette service, zit ik wel een jaartje langer vast aan mijn abbo, maar ik ben tevreden met Tmobile.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:25

Nou ik heb ook drama met T-mobile hoor.
Had een prepaid, vorige maand een abbo afgesloten voor vandaag. Blijk ik helemaal niet geregistreerd te zijn maar heb wel m'n simkaart ontvangen.
Echt een giller, gaat nog "even 5 werkdagen" duren, en dan nog "minimaal 5 werkdagen" voor het omzetten van m'n nummer..

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:44

Ik had ook problemen. Ging voor 3 maand naar het buitenland, had gebeld hoe dat zat met de kosten. Misschien kon ik een bundel of buitenland - abonnement krijgen? Nee dus. Was niet nodig, want zat standaard in mijn abo.
Zou me net zo veel als normaal in NL kosten...
Jaja. Na een maand daar, met helemaal niet extreem veel bellen of smsen, kreeg ik de rekening: 152 euri. Clown
Terwijl ik normaal niet meer dan 50 per maand betaal.
Toen weer gebeld, kreeg als antwoord: Oeps, dat heeft mijn collega dan verkeerd doorgegeven, kost je dus wel meer. Lips are sealed

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:48

ik heb ook nooit bereik met t-mobile! En toen wij op de internet winkel een abbonoment wilden aanvragen, en al aangevraagd hadden bleken er opeens andere prijzen te gelden! Echt belachelijk! Ze hebben ons toen gewoon voorgelogen!
Ik vind t-mobile dus ook verschrikkelijk....

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:43

Ik heb de laatste tijd ook gezeur met t mobile. Heb altijd super bereik enzo maar ik heb pas mijn abbo om laten zetten. Alle overgehouden belminuten werden meegenomen naar het nieuwe abbo. Daar had ik eerst problemen mee dat de oude belminuten verdwenen waren, na anderhalve maand stond het er eindelijk toch bij. Nou luister ik net mn belminuten af is er dus gewoon iets ernstig fout gegaan met de facturen. Ik ben gewoon 30 euro aan belminuten kwijt. Maandag ga ik toch echt even met de klantenservice bellen want zo kan ik ook wel rijk worden Tong uitsteken

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:51

Pfff..ik dacht dat ik de enige was Haha!
Mijn vriend en ik hadden allebei een abonnement bij Orange, maarja...nu dus T-Mobile.. Boos!
Sinds 5 dagen staat het logo van T-Mobile in mijn scherm en zijn de problemen begonnen..mijn telefoon geeft vaak geen oproepen meer door, hele dagdelen staat het scherm op "Alleen noodoproepen" (dus niet bellen/gebeld worden) en moet ik mijn telefoon uit en weer aanzetten om te zien wie er gebeld/ge smst heeft..en ik dus allerlei oproepen en berichten achter elkaar krijg die soms al uren eerder verzonden zijn Boos! Ik kreeg zelfs een voicemail bericht weer binnen dat al een maand oud was?????? Bloos
Het ergste was dat ik van de week een noodgeval had en iemand moest bellen...vergeet het maar, alleen noodoproepen!
Met Orange heb ik dit echt nooit gehad en van de week belde ik de klantenservice en die kwam niet verder dan dat ze me een halfuur van het netwerk hebben gehaald en daarna weer opgezet, en dat het misschien wel aan mijn SIM kaart lag..niet dus!
Klachtje indienen? Misschien stap ik wel over want hier heb ik dus echt GEEN zin in!