Readers Digest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Readers Digest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 13:24

Ik hoop dat ik het hier goed plaats, maar ik heb een probleem.

Een week of twee geleden heb ik meegedaan aan een of andere enquete via internet. Na alle vragen ingevuld te hebben kreeg ik een melding met iets in de trant van: bedankt voor uw deelname, u krijgt zo snel mogelijk uw proefnummer van Readers Digest toegestuurd. Nu krijg ik gisteren ineens een pakket door de brievenbus van Readers Digest. In dit pakket zat het tijdschrift, samen met een klokje op batterijen. Ik vond dit al vreemd, maar in de bijgevoegde brief stond dat ik een abonnement op Readers Digest had genomen, compleet met acceptgiro! Ik wil dit helemaal niet en wil er ook zo snel mogelijk vanaf, wat moet ik doen?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Readers Digest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 13:25

Terugsturen en melden dat je dat niet wilt. Alles wat je krijgt, gewoon terugsturen - en vooral niks betalen! Ik heb ze ook een keer gehad, dat was het enige wat hielp.

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 13:28

Blue_Eyes schreef:
Terugsturen en melden dat je dat niet wilt. Alles wat je krijgt, gewoon terugsturen - en vooral niks betalen! Ik heb ze ook een keer gehad, dat was het enige wat hielp.

Moet ik dan het hele pakket terugsturen? Of alleen de brief? En moet ik er een zakelijke brief van maken of gewoon een kort briefje?
Ben jij er snel vanaf gekomen?
Sorry hoor voor al die vragen maar ik vind dit soort dingen altijd vreselijk als ik erover hoor en nu maak ik het zelf mee Knipoog

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:19

Bolivia schreef:
Moet ik dan het hele pakket terugsturen? Of alleen de brief? En moet ik er een zakelijke brief van maken of gewoon een kort briefje?
Sorry hoor voor al die vragen maar ik vind dit soort dingen altijd vreselijk als ik erover hoor en nu maak ik het zelf mee Knipoog

het hele pakket terug sturen. dan kunnen ze ook niet gaan zeiken dat je moet betalen omdat je het pakket hebt gehouden.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:21

je hebt pm Knipoog met de uitleg hoe en wat Lachen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:24

Bolivia schreef:
Blue_Eyes schreef:

Hele zooitje gewoon 'retour afzender' en een mailtje aan RD dat je er niks meer van wilt horen. Ik heb daarna nog een enkele keer weleens een RD in de bus gehda, of van die 'Gefeliciteerd! U hebt 1.000.000 euro gewonnen' maar nooit meer een acceptgiro. En inmiddels woon ik daar niet meer.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:47

Idd alles terugsturen en alle andere post die je daarna nog van RD ontvangt retour sturen met de melding 'Retour afzender - uit bestand verwijderen a.u.b.'. Na dat twee keer gedaan te hebben was het kwartje gevallen en lieten ze me wel met rust. Is alweer jaren geleden, ik had op een of andere beurs aan een spelletje meegedaan en blijkbaar was ik zo in hun adresbestand beland