Ik zit even met een dilemma en hoop dat jullie uitsluitsel kunnen geven. Ik heb afgelopen week 48 uur gewerkt kom net terug van mijn paard en ben moe, duf en heel koud.
Morgen geven de ouders van mijn vriend een feest omdat ze beide jarig zijn ( geweest) Dat is bij mijn vriend in de buurt en we gaan er samen heen.
Mijn vriend en ik wonen 1,5 uur rijden met de auto bij elkaar vandaan.

Nu twijfel ik tussen 2 optie's:
1: Ik spring nu onder de douche, pak mijn spullen en rij naar hem toe, slaap vanavond lekker tegen hem aan, help morgenochtend mee melken en dan rond 11:00 samen naar dat feest of
2: Ik ga ook douchen maar plof daarna met een fleecedeken en thee op de bank voor de t.v. ga vroeg naar bed en stap morgen vroeg in de auto zodat ik rond 10:00 bij hem ben.
Punt is wel dat mijn vriend en ik elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien en door de afstand rijden we niet snel even snel heen en weer. Kan ook niet want hij heeft een groot vee&akkerbouwbedrijf en ik werk 40 uur per week onregelmatig. Vriendlief denkt dat ik morgenochtend pas kom en is nu nog aan het inkuilen. Ik wil hem wel zien, maar ik ben ook moe.... wat zouden jullie doen?