Hallo mensen,
Sommige mensen weten het al maar vele nog niet.
Sinds 5 mei heb ik een heel lief nichtje. Het is het eerste kindje wat er geboren is bij ons in het gezin.
Jammer genoeg kregen we meteen met 1 van de naarste dingen te maken.
Mila is namelijk geboren met het Syndroom van down en heeft daarbij ook nog AVSD. AVSD is een aangeboren hartafwijking waar ze op 2 September aan geopereerd is in het Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam.
Toen was ze dus pas een paar maanden. Het is heel erg naar als je kindje geopereerd moet worden en dan ook nog aan dr hart want er blijft natuurlijk altijd een risico aanvast zitten.
Gelukkig heeft ze de 7 uur durende operatie goed door staan en is het een echt vechtertje.
Ze moet alleen vaak terug naar het ziekenhuis omdat er vocht bij het hartje blijft zitten. Hiervoor krijgt ze prednison.
Nu is mijn vraag aan jullie (wat maar een kleine moeite is) zouden jullie even op mijn lieve kleine nichtje willen stemmen??? Ze staat op de site van het blad de Viva met een hele lieve foto.
Hierbij de link en natuurlijk haar wel allemaal een 10 geven want ik vind hun motivatie erg leuk bedacht http://www.viva.nl/huggies-fotowedstrijd ze staat onder de naam Mascha Eckhardt.
Iedereen alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking ik vind dat ze het zeker verdient hebben!!