spiegels Kymco scooter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

spiegels Kymco scooter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:07

ik was vanmiddag wat aan het klooien met mijn spiegels, en ineens stond hij helemaal naar binnen, dus ik hem weer normaal gezet, en blijkbaar heb ik hem vast gezet, maar hij staat nog iets te ver naar binnen, dan zet je hem gewoon weer terug zul je denken, maar dat is het probleem Huilen van het lachen dat lukt me dus niet.. hij zit vast! ik baal hier zo van, er staat niets over in de gebruiksaanwijzing, en nu zijn mijn spiegels dus ongelijk, en hij staat gewoon niet goed, en ik heb vanalles geprobeerd, maar ik krijg er echt geen beweging in..
dus mijn vraag is, hoe krijg ik de spiegel weer 'los' en hoe kan ik hem verstellen?
het is een Kymco Agility 50.
*help* Nagelbijten / Gniffelen

Snader

Re: spiegels Kymco scooter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:09

Nou heb ik geen Kymco, maar ik heb wel een idee hoe je spiegel werkt. Controleer even of het klopt, voor hetzelfde geld zit ik ernaast... Knipoog

De spiegel zit op een stang en deze stang zit aan het frame. Op de plek waar de stang aan het frame zit, vind je waarschijnlijk een moer? Als je deze moer los draait, dan kan je de spiegel afstellen. Na afloop draai je de moer weer vast, anders staat je spiegel achterstevoren voordat je de straat uit bent. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:08

dat klopt idd, zoiets dacht ik al, omdat hij naar binnen draaide, heb ik de moer iets vaster gedraaid, maar net iets te vast dus..
bedankt, ik ga het zo even proberen!

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 07:35

Snader schreef:
Nou heb ik geen Kymco, maar ik heb wel een idee hoe je spiegel werkt. Controleer even of het klopt, voor hetzelfde geld zit ik ernaast... Knipoog

De spiegel zit op een stang en deze stang zit aan het frame. Op de plek waar de stang aan het frame zit, vind je waarschijnlijk een moer? Als je deze moer los draait, dan kan je de spiegel afstellen. Na afloop draai je de moer weer vast, anders staat je spiegel achterstevoren voordat je de straat uit bent. Haha!

LOL die moer had ik op de motor vast gelijmd met borg lijm die moer :p

Elke keer waaide dat ding naar binnen elke keer spiegel weg terug duwen met 120 is ok lastig.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:03

Wafel schreef:
LOL die moer had ik op de motor vast gelijmd met borg lijm die moer Tong uitsteken

Je had ook een ring of een zelfborgende moer kunnen gebruiken. Dat is iets prettiger als je de spiegel ooit nog moet afstellen. Haha!