Wanneer nieuwe telefoon bij HI-abbo?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Wanneer nieuwe telefoon bij HI-abbo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 17:26

Ik heb dus een 2 jarig abbonement bij HI. Alleen nu weet ik niet wanneer ik mijn abbo moet verlengen en wanneer ik een nieuwe telefoon kan uitzoeken.
Ik weet wel dat ik in 2007 mijn telefoon had gekregen, maar weet iemand of ik ergens kan zien wanneer mijn abbo precies begon en wanneer ik weer moet verlengen? Kan het namelijk echt niet vinden op de hi.nl site.

Bedankt!

Onali

Re: Wanneer nieuwe telefoon bij HI-abbo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 17:27

Op je allereerste rekening of je 'bon' die je toendertijd kreeg. Daar staat precies op wanneer je het abonnement bent aangegaan.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 17:27

Op hi staat welk nr telefoonrekening het is.
Zelf uitrekenen hoeveel maanden je nog moet dus.

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 17:28

Je kan bellen en dan weten ze het daar wel.
Zou er ook even goed naar vragen hoe het zit, want ik mocht vorig jaar geen nieuwe telefoon uitzoeken.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 17:29

Als je een abonement hebt hoor je ook een contract te hebben (overeenkomst). Daar staat op wanneer de contract afgelopen is. Evt kun je het ook vragen bij de hiwinkel.

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 17:37

je kan 3 maanden van tevoren een nieuwe tel halen icm een nieuw abbonnement. Je kan dus ook kiezen om je abbo te verlengen weer voor 2 jaar of je neemt er één van 1 jaar.. Als je niet meer bij HI wil, en dus over wil stappen op een ander abbonnement zou ik dat ook even een aantal maanden van tevoren aangeven bij de HI society Tong uitsteken... (Dat ga ik dus ook doen Knipoog) Ben het na 4 jaar wel een beetje zat... nooit geen bereik met dat ****ding... en mn telefoon was gajat (waar ik voor verzekerd was!!!) en heb nooit een nieuwe gekregen... Beetje een rotstreek van ze.
Ik ga dus misschien voor een Sim-only pakket de volgende keer, septemer 2009... maar géén 2-jarige abbo meer bij HI Tong uitsteken

Sorry voor de helft offtopic hahaha, maar nu weet je het Knipoog

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 21:37

Danku allemaal. Ik heb het even nagekeken en ik heb hem inderdaad in februari gekregen (2007).

@cYn: oh dat is wel vervelend. Ik heb er zelf nooit geen geklooi ermee gehad, altijd bereik, wel fijn. Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 08:03

En je kan 3 maanden vtv een nieuwe telefoon uitkiezen Lachen Staat ook aangegeven op je inlogpagina van Hi.nl