Ingebroken in je huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_x_Vace_x_

Ingebroken in je huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 08:17

Oke mijn verhaal... moet t even kwijt

Woensdag was ik vrij dus lekker vroeg naar ons pas aangekochte huis,het staat in een polder gebied het is een rijtje huizen van 10 stuks vedder paar vrijstaande huisen en weilanden en veel paardenboeren.
Ik ging er vroeg heen lekker verven etc.

Kom ik aan rolluik Verward omhoog raam keuken en wc open ik WTF Wes (vriend) bellen

Joh als jij voor je werk naar t huis gaat ramen open zetten om door te laten tochten zeg dat dan ff schrik me rot!!
(we hebben alles laten stuken dus er moet veel gelucht worden des te eerder is het droog (dit doen we NOOIT als er niemand in het huis is)

Zegt die WTF Heb niks gedaan.... ik ja hoor !! alles staat open !!! Boos!
Loop verder is heel t raam van de wc kapot enzo... Verdrietig

Hebben ze ingebroken Stoom uit je oren
Via wc raampje naar binnen via keukenraam naar buiten (geen deur open gemaakt)

Gelukkig niks mee genomen maar scheet in me broek lichten stonden boven aan ik met Wes aan de telefoon naar boven gelopen met een hamer Hamer
Stel je voor dat dr nog zoon mafkees binnen is.. Nors opkijken

Maar dr staat voor best veel geld aan gereedschap en ze nemen niks mee dus alles extra beveiligd en een alarm dr op baal dr zo van !!(vriend heeft klusbedrijf vandaar heel veel wardevol gereedschap)
Mischien was t teveel en denken ze komen vlgende nacht wel terug gelukkig is nou is alles POTDICHT en alarm op alle ramen/deuren Boos!

Zit je in zoon klein dorpje (ja afgelegen he makkelijke prooi)

Droom dr zelfs van vannacht gilde ik opeens NEE ZE KOMEN DOOR T KEUKEN RAAM Wes heeft me wakker gemaakt en ik lag helemaal te trillen

Ben echt niet bang aangelegt maar dat ze in je huis komen vindt ik zoon walgelijk idee Verdrietig

Blijf gewoon met je PIEP poten van andermans spullen/huis af !!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Liezel1

Re: Ingebroken in je huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:19

Is bij ons ook gebeurd. We woonden er toen nog niet...
Gereedschap weg, compleet nieuwe electriciteitsgroep weg...
Daarna nog een keer geprobeerd, dat resulteerde in kapotgewrikte (gloednieuwe) tuindeuren die vervangen moesten worden...

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:23

ooh wat erg Ach gut
wij hebben dat ook eens gehad toen we op vakantie waren. Boos!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:03

Misschien krakers om in je huis te slapen .. aangezien ze, gelukkig, niks hebben mee genomen.. maar dan nog!! Ik snap je angst! Bah zeg!!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:28

Mijn schoonzus en zwager hebben het 3 mee gemaakt...!x tijdens verhuizen, waren ze boven bezig met verfen, hebben ze beneden alles meegenomen (want tja als je thuis bent doen je de achterdeur niet op slot)

2x ,waren ze aan het slapen, en zijn ze zelfs boven geweest om de pcèes mee te slepen..

Derde keer waren ze niet thuis, en hebben ze echt alles leegeroofd..

Ze zijn toen meteen verhuisd, het lag echt aan de buurt..