Woensdag was ik vrij dus lekker vroeg naar ons pas aangekochte huis,het staat in een polder gebied het is een rijtje huizen van 10 stuks vedder paar vrijstaande huisen en weilanden en veel paardenboeren.
Ik ging er vroeg heen lekker verven etc.
Kom ik aan rolluik
omhoog raam keuken en wc open ik WTF Wes (vriend) bellen Joh als jij voor je werk naar t huis gaat ramen open zetten om door te laten tochten zeg dat dan ff schrik me rot!!
(we hebben alles laten stuken dus er moet veel gelucht worden des te eerder is het droog (dit doen we NOOIT als er niemand in het huis is)
Zegt die WTF Heb niks gedaan.... ik ja hoor !! alles staat open !!!
Loop verder is heel t raam van de wc kapot enzo...
Hebben ze ingebroken
Via wc raampje naar binnen via keukenraam naar buiten (geen deur open gemaakt)
Gelukkig niks mee genomen maar scheet in me broek lichten stonden boven aan ik met Wes aan de telefoon naar boven gelopen met een hamer
Stel je voor dat dr nog zoon mafkees binnen is..
Maar dr staat voor best veel geld aan gereedschap en ze nemen niks mee dus alles extra beveiligd en een alarm dr op baal dr zo van !!(vriend heeft klusbedrijf vandaar heel veel wardevol gereedschap)
Mischien was t teveel en denken ze komen vlgende nacht wel terug gelukkig is nou is alles POTDICHT en alarm op alle ramen/deuren
Zit je in zoon klein dorpje
(ja afgelegen he makkelijke prooi)Droom dr zelfs van vannacht gilde ik opeens NEE ZE KOMEN DOOR T KEUKEN RAAM Wes heeft me wakker gemaakt en ik lag helemaal te trillen
Ben echt niet bang aangelegt maar dat ze in je huis komen vindt ik zoon walgelijk idee
Blijf gewoon met je PIEP poten van andermans spullen/huis af !!!