twee opties volgens mij die erg veilig zijn en dat zijn vastgoed en de ouderwetse spaarrekening.
Met startkapitaal kan je je geld voor je laten werken. Maar het duurt denk ik heel lang voordat je van nu een investering van 500 euro straks een opbrengst van 1300 euro kan maken.
Huizen verhuren is bewerkelijk en met risico, maar handelen is een stuk minder riskant, de kunst is ze goedkoop te kopen en duurder verkopen na evt een kleine opknapbeurt. Ik ken mensen die om de 2 a 3 jaar verhuizen. Ze begonnen met een klein huis, dat helemaal opgeknapt, met winst verkocht, dit in een groter huis gestoken en weer opgeknapt. Ze wonen nu in een kast van een huis.
Voor nu zou ik het geld lekker op een spaarrekening zetten met hoge rente zodat je straks een leuk startkapitaal hebt voor je onderneming/huis. Er zijn verschillende aanbieders met hoge rente, en als je het een paar jaar volhoudt krijg je rente op rente.
Echter, als ik jou was zou ik advies inwinnen van iemand die er (belastingtechnisch) verstand van heeft en je hiermee kan adviseren. Maar onthoudt een ding, je verdient geen geld door op de bank te gaan zitten wachten tot het naar je toe komt. Je zal er echt tijd en energie in moeten steken.