Omdat ik te slim was en het onder me niveau zat dat ik in niveau 2 zat [ vanwege geen diploma's hebben een jaar gezeten en zou naar het tweede jaar moeten nu ] , ben ik over geplaats naar niveau 4 van MBO . Dat gaat super en het voelt al een stuk beter en meer van mij niveau , al vind ik het nog best wel makkelijk .
Alleen heb ik eigelijk al die jaren niet opgelet in de klas bij , jawel .. wiskunde
[ als ik aanwezig was dan hihi ] .Maar dat is niet iets om trots om te zijn , want ik zit der echt mee .
Ik wil heel goed presteren en ben echt leergierig en wil alles weten . Alles gaat ook goed ...
Alleen nu had ik vandaag wiskunde / rekenen om even weer te kijken wat we allemaal kunnen .
En het was best moeilijk
Gelukkig was ik niet de enige maar ik wil zo graag goed presteren en laten zien dat ik het echt met gemak kan dat ik het verschrikkelijk vond dat ik sommige vragen niet wist . Pas na een beetje uitleg was me geheugen weer wat opgefrist en wist ik weer wat antwoorden .Nu is mijn vraag , zijn der goede wiskunde / rekensite's waar je je zelf kan testen en waar je ook van kan leren ?
En ook van andere vakken zoals Nederlands , Engels , Biologie ? Gewoon als extra .
Alvast heel erg bedankt .