Op mijn laptop is van de 1 op de andere dag internet weg Internet doet het zelf wel , ik heb het kabeltje nu aangesloten op mijn pc
Ik kan helemaal niets vinden , normaal kon ik een netwerk oppikken en nog vele andere beveiligde kreeg ik te zien maar nu helemaal niks Kan niks vinden in netwerkcentrum of waar dan ook wel zegt krijg ik te zien als ik een check doe dat windows bevestigd dat er een verbindingsprobleem is maar niet wat als ik mijn i net kabel eruit haal en op draadloos wil en controleer de verbinding is er niks aan de hand word er gezegd maar kan geen netwerken vinden
Ben absoluut een computeranalfabeet dus zou ook niet weten waar het aan kon liggen Heb wel systeemherstel geprobeert maar ook niks geen resultaat
Heb de hele lap doorgezocht maar kan totaal niet vinden waar het aan ligt
dat probleem zelf heb ik ook gehad.. maar had in eerste instantie helemaal geen internet.. misschien eens alles eraf gooien van de draadloze verbinding, en 't er opnieuw installeren de Router ook...
Op een laptop heb je vaak een knopje/schuifje om wifi aan/uit te zetten. Heb je deze niet per ongeluk op "uit" gezet?
Dit dacht ik ook net te zetten. Ik was er de vorige keer per ongeluk tegen gekomen datie uit gezet werd. Het lampje moet blauw zijn en niet oranje (bij mij toch).
dat had ik al gehoord en ben idd wezen zoeken naar het knopje maar dat is het helaas ook niet ik heb hem aan en uitgezet maar kreeg toen een bericht dat er een probleem met netwerk was kon wel online zoeken naar problemen zei die
dank jullie wel voor jullie hulp in ieder geval
zal wel heel klein zijn en ik zal wel voor schut staan maar breng hem morgen anders wel even naar de winkel waar ik hem weg heb misschien weten zij het