Mobieltje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-01 21:34

Ja ja, ik heb nu ook een mobieltje. Ik heb altijd gezworen dat ik er nooit eentje zou kopen Kusje maar ja het moest er toch maar eens van komen. Ik gebruikte die van mijn moeder altijd als ik ga rijden maar das toch niet helemaal handig. Het is een swing 200 (gewoon lekker simpel voor noodgevallen)zijn er onder jullie lieden die ook dit apparaat op zak hebben ? bevalt jullie dit? Groetjes JudithM Koe

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:41

Als ik uit huis ga neem ik een mobiel om bereikbaar te zijn, maar dan hoef ik geen vaste aansluiting oid. Nu vind ik het gewoon debiel als ik al die kids op school zie, allemaal smsen, nou, dat vind ik te duur hoor. Nu leen ik mijn moeders mobieltje als ik ergens heen ga. Ze heeft mijn vaders extra, die bij libertel niet meer werkt (:))), en dat is een super gave Nokia, al zou ik 'm zelf niet willen hebben, beetje te zilver. Maar ik koop denk ik wel een mooie Nokia, gaan lang mee (mijn ouders hebben altijd Nokiatjes gehad), enik hoef geen mobiel die uit elkaar valt. Dan maar sparen...

Laui

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:43

Ik heb er zelfs 2 een Hi zo'n swing de eerste dus bijna antiek:)
en nu een Motarola(?) van Dutchstone ik zweer bij KPN maar zowaar heb ik met dit kreng veel beter bereik!!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:51

haha mijne is dus echt antiek!!! ik heb een pocketline jupiter, die kan je nu al nergens meer kopen.... stomme koelkast! maar wel handig, heb m wel mee naar school maar bijna geen beltegoed meer (al een half jaar niet meer ofzo...) dus ik kan niet sms'en en alleen bij uiterste noodgevallen bel ik. tja je moet wat he

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:17

Ik heb een Nokia 3310, vind ik een fijne telefoon. Ik heb een Ben-abbonnement, aangezien ik voor mijn werk veel in het westen zit Extreme duivel ( ik woon zelf in het oosten). Maar bevalt prima!
greetz,
Manon

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-02-22 21:18 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 23:51

Ik heb een Hi ook al uit de steentijd haha. maar hij doet het goed dus geen klagen. Ik heb hem destijds gekocht omdat ik wel eens alleen ging buitenrijden en vond dat wel een prettig idee. Ik gebruik hem helemaal niet vaak. Af en toe sms en.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 00:30

Ik heb een Siemens S25, ook al gekocht voor Noorwegen Lachen

Afbeelding

Heb er Ben bij, maar dat zuigt nogal enorm Boos! Dat abo is gelukkig deze maand afgelopen, 'k ga dus maar iets nieuws zoeken.

Leuke is dat je (als je je eigen telefoon houdt) je gratis kan bellen door de bonussen die je krijgt bij een nieuw contract.

B.v. 180 gratis belminuten per maand bij Dutchtone, een jaar lang en dan helemaal niks betalen (of ja, je betaald wel wat, maar dat krijg je ook allemaal weer terug). En na een jaar dat abo gewoon opzeggen Lachen

B.v. via http://www.gotcha4u.nl best geinig.
Maar ja, die 3 uur heb ik eigenlijk helemaal niet nodig Lachen Oh well }>

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 01:28

Ik heb een Nokia 3310 en een Nokia 3210, ook nog een Motorola 'nogiets'.

De 3310 gebruik ik heel veel, m'n 3210 momenteel even niet en m'n Motorola heeft m'n vriend even ingepikt (hij had zijn gsm weer eens gesloopt (mannen! *grinnik*)).

De reden dat ik een gsm heb is eigenlijk door m'n ouders 2 jaar terug. Ik was altijd van huis en nooit bereikbaar, daar werden ze gek van. Dus heb ik toen voor m'n verjaardag een Motorola gekregen. Na een jaar overgegaan op de 3210 en sinds kort de 3310 (van m'n ex-baas gejat (hahaha, waar bazen al niet goed voor zijn)).

Pling Knuf Mayo Pling

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:22

Ik heb een Swing200. Lekker makkelijk. In het begin zat ik de hele tijd kei veel mensen te bellen met m'n mobiel. Nu niet meer, te duur. Ik neem 'm bijna nooit mee naar school.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:37

ik heb een ericson t10s. maar gebruik m erg weinig dient momenteel als wekker. telefoonnummers die erin staan zijn wel handig, en afentoe smsje sturen ook leuk. maar ik bel er alleen mee als ik aan t oppassen ben. waarschijnlijk zal ik m als ik Ailin heb wel wat meer gaan gebruiken. Moet namelijk veel gebracht en gehaald worden. en als er eens wat gebeurt heb ik hem tenminste bij de hand.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 13:23

Ik heb er 2, een hele oude Hi Swing die ik niet meer gebruik. Nu heb ik een Nokia 3210 met een abonnement van Dutchtone. Die is gewoon veeeeeeeeeel goedkoper dan KPN.

Ik betaal nu 70 gulden aan abonnement met 6 uur gratis bellen per maand. En ik kom nog boven die 6 uur uit (schaam schaam). Maar ook Libertel is lang niet zo goedkoop, die wilde ik eerst, maar een soortgelijk abonnement kost 75 gulden en dan heb je 4 uur gratis bellen.

Ik wil graag een Nokia 3310, maar ik geef ook weer niet echt veel om luxe apparaten enzo, dus ik vind deze prima.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 13:48

Ik heb er ook 1, en gebruik hem eigelijk nooit! Alleen als ik op reis ben ofzo.
Maar goed, ik heb dus ook eentje waar je standaart een steekwagentje bij geleverd krijgt!
Modelletje telefooncel!! *LOL*
Maar wel heel handig dus!!
Vooral vorig voorjaar met insimineren, ik kon rechtstreeks uit de stal de hengstenhouder bellen. Of de DA, die me bijna vergetenwas! Of mijn baas, dat ik een kwartiertje later kwam!!!! Hahaha *LOL* Heeeeel handig dus!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 17:10

Ik heb een Sagem (OUD!!!!) en een Moterola. Allebei met prepaid, want ik gebruik ze alleen maar om bereikbaar te zijn en voor noodgevallen....
SMS en doe ik lekker via internet ]> dat is gratis *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 19:40

Ik wil er ook 1!!! Niet perse om mee naar school te nemen en te showen weet je wel Knipoog want je bent um kwijt als hij gezien wordt Boos! maar gewoon dat ik bereikbaar ben en kan bellen maar mijn ouders vinden het onzin.. Ze vinden dat ik er toch niks mee kan, waar heb ik dat nou voor nodig?

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 21:39

ik heb ook een ericsson t10, had eerst een ericsson gf768, maar die is gejat. ik heb hem gekocht omdat ik toen een paard verzorde waar ik veel mee alleen naar het bos ging. en je weet maar nooit (kim, akerna).

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 22:47

Ik heb een Nokia8210 maar ik mag hem niet mee naar school nemen van m'n ouders.. alleen naar stal ofsow.. want als ik hem kwijt raak.. pff.. toch veel geld..
ik heb een abbonement van KPN

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 18:45

Ik had een motorola nog wat, hihi met zo'n klepje. Maar daar werd ik op lastig gevallen ( gaf dat nummer aan iedereen). Nu heb ik een Siemens C25 van Dutchtone met Prepaid kaart. Ideaal, niemand heeft bijna dat nummer, het enige dat ik ermee doe is naar huis bellen of ze op komen halen Tong uitsteken of als er iets mocht gebeuren in het bos of in ieder geval dat ik bereikbaar ben. Af en toe stuur ik smsjes...

Groetjes Ymke

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 20:06

ik heb een swing 240
nokia 3210 en 5110
en een trium galaxsy of zo iets
ik heb KPN, daar voor telfort dat is niks

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 21:55

Citaat:
B.v. 180 gratis belminuten per maand bij Dutchtone, een jaar lang en dan helemaal niks betalen

He, dat heeft Robert ook. En dat bevalt echt goed! Het kost hem helemaal niks.
Ik heb één of ander goedkoop Libertel-gevalletje (was ooit 149,= met 60,= beltegoed) en die heb ik al een flinke tijd. Ach, als ik maar bereikbaar ben (heb momenteel geen vast nummer) en als ik maar zou kunnen bellen mocht ik ergens in het bos liggen en Muzefee een eind verderop galopperen. Hmmm... dat idee staat me ook niet aan...