geen 16 uur maar wel...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 19:24

CUP A SOUP!!!! haha Ik had honger want ik wou geen spagettie!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-06-28 20:24 ]</font>

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:28

hahahaha

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:50

hahahaha

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:52

wat valt hier te lachen... Verward

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:13

Party!! hahahaha Party!!
gestoord nee hoor Haha!

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:15

ben gewoon vrolijk! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 20:19

ik ben niet gestoord hoor helemaal niet!

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:20

Ben aleen een beetje melig *LOL* Haha! Haha! Haha!

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 21:28

precies!!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 21:31

Zucht.

Heb me al een aantal dagen een beetje zitten ergeren aan een aantal mensen die ook in dit topic hebben gereageerd (en ook een aantal anderen, maar goed).

Het is dus uitdrukkelijk NIET de bedoeling dat je reacties plaatst met 'hahaha', 'precies', 'inderdaad', 'vind ik ook' en dat soort nutteloze crap.

Probleem is dat de rest van Bokt daar dus echt heeeeeeeelemaal NIKS aan heeft. Als je niks te melden hebt: plaats dan ook geen reactie.

BTW het begrip 'one-liner' ben ik ook nogal tegen gekant. Er zijn ook mensen die het presteren een regel of tig vol te tiepen en dan toch helemaal niets te zeggen en dat keer op keer..

Het is heel simpel: Heb je niks interessants bij te dragen, plaats dan niets. Frusty

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 18:16

zucht
Bart: ik leest de ergernis op je gezicht af...
Dit is zeker al het zoveelste bertichtje waarin je probeert de mensen een beetje in te tomen, maar waar begin je aan.

Je moet kunnen beslissen wanneer iets te ver gaat en wanneer niet. Ik denk dat er soms wat te snel wordt gereageerd door moderators.
Ofwel ben je consequent en wees je gewoon oprecht als het om modereren gaat, ofwel zet je je voor aap.
Ik vrees dat jij het eerste probeert te doen, maar het draait, tegen je wil, meestal op het tweede uit.
Je wordt gewoon heel de tijd uitgedaagd. (dat zie je toch ook?)

ik denk dat je gewoon minder ertussen moet komen (vooral dan op het onzin-forum, want je riskeert dat het een 'welzin-forum' wordt Knipoog ).

Dat een paar mensen eens wat ruzie maken... ppppfft, dat gebeurt toch overal?? Iedereen zou moeten verstandig genoeg zijn om een beetje rekening met elkaar te houden, maar soms begrijpt de een de andere niet heel goed. (dit dan wel voor de andere forums)

Ik lees ook niet al de zinlose gesprekken, maar laat ze toch eens doen? Of vraag of ze op één 'bericht' blijven doorleuteren voor mijn part...

Bon... dit is misschien en beetje te serieuse klap voor een onzin-forum, niet Knipoog

Femke

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 21:01

je hebt helemaal gelijk Femke, zo dacht ik er ook over maar kon het niet zo goed onder woorden brengen, geweldig verwoordt!!!!!

greetzz debbie

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:25

jep maar het feit blijft dat reactie's als haha echt nergens op slaan zeg dan niets zo vervuil je het forum alleen maar en 90% van de bokkers ergert zich eraan.
ga dan alsjeblieft terug naar BPP waar al die kleuters zitten met dezelfde zinnetjes.
lees 1 van de eerste page's van onzin maar eens over dat was onzin wat nergens overging maar waar iedereen dubbel om lag. iedereen voegde wat toe.aan dingen vind ik ook,leuk of haha heeft niemand wat aan.dan kun je het beste het onzin forum sluiten imo

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:00

ik hoef gelukkig niets meer te zeggen, want dan wor ik zo moei...
Femke, dit is geen uitdagen, dit is gewoon triest gezever. Wat Marjolein en Prisca deden was uitdagen, ik weet dat ik hun er niet mee heb om dan slotjes te plaatsen, dus dan doe ik het. Hier denk ik er even over na, maar ik moet heel eerlijk zijn, van mij hadden ze al een slotje gehad hoor!