Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

TurdusMerula schreef:Automatische incasso's kun je toch ook laten terugvorderen? Dat dacht ik altijd toch tenminste...
Kristie schreef:Heb je al contact opgenomen met de site?
De bank kan, denk ik, weinig doen die hebben die E36,- niet af laten schrijven, dat heeft die site gedaan.
zweetvos schreef:Is dat bij marktplaats?
Ik wou nl laatst ook een advertentie plaatsen, maar nu stond de optie 'zoveel weken op de voorpagina' ofzo automatisch aangevinkt. Gelukkig zag ik het anders hadden ze ook zoveel geld afgeschreven terwijl ik een normale, goedkope advertentie wou.
Ik heb de andere optie 'gewone advertentie' (of wat er ook staat) aangevinkt en toen was het € 3,- en ben ik verder gegaan met de gegevens invullen.
er stond ook geen bedrag achter. PinkyBubble schreef:TurdusMerula schreef:Automatische incasso's kun je toch ook laten terugvorderen? Dat dacht ik altijd toch tenminste...
Eenmalige inkassos via internet dus niet.
Ik heb mijn bank alles uitgelegd,. ook de mail opgelezen, maar ze kunneng ewoon niets voor mij betekenen.
Olle schreef:Vreemd ik kan ook eenmalige incasso's via internet terug latenn storten. Moet wel binnen een bepaalde tijd. Welke bank heb je? Zou in elk geval gewoon even langs een kantoor gaan
zweetvos schreef:Ik vind het toch slecht van marktplaats.
Je zal niet de eerste zijn! Het is echt heel misleidend!
Oke, je moet opletten als je doorklikt maar je gaat er toch niet vanuit dat ze m automatisch op voorpagina-advertentie oid. zetten?!
Zou toch zeker klagen bij marktplaats ook al heeft het misschien geen zin.
En ik hoop echt dat je je geld nog terugkrijgt!!
ps. ondertussen wel al verkocht wat je wou verkopen
zweetvos schreef:al gevonden dan

Citaat:Reactie (Naomi) - 25-09-2008 11:26
Beste esther,
Bij het aanmaken van uw advertentie worden de kosten drie keer gemeld voordat u overgaat tot betalen. Ik zal nu eenmalig het bedrag terug boeken. Ik wil u wel aanraden om voortaan goed te kijken naar het totaalbedrag voordat u een betaling in gang zet.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
zweetvos schreef:Netjes van marktplaats.
Gelukkig voor je!
Maar het bedrag wordt echt geen 3x getoond hoor!