Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) . Tuurlijk, iedereen roddelt wel een keer: maar je kan ook te ver gaan....
Alet74 schreef:Iemand haten of over iemand roddelen vind ik wel een wereld van verschil.
Het voordeel van roddelen is dat je voor jezelf dingen soms ook weer wat duidelijk krijgt. (en goed voor je ego zo nu en dan - ik doe het beter dan jij) Op het werk praten we ook regelmatig over andere collega's, maar daar krijg ik eigenlijk niet een vieze smaak van in mijn mond, het is heel menselijk en zo lang je geen vervelende dingen over elkaar verteld, geen probleem.
Samir schreef:Maar nee hoor, en als je het dan via via hoort, en je gaat naar degene toe het altijd glashard gaan ontkennen.
Brainless schreef:Ik vind praten over iemand geen probleem, maar roddelen wel, want dat doe je om iemand in een kwaad daglicht te zetten.
Praten is :
He heb je gezien dat Beppie een nieuw paardje heeft gekocht.
Niet helamaal mijn type, maar super braaf. Beppie is er helemaal trost op.
Roddelen is.
Goh, heb je dat nieuwe ding van Beppie gezien.
Ziet er echt niet uit, zou hem zelfs niet gratis willen hebben, is ze er nog trots op ook...... Zie je't al voor je; zij op zo'n beest.
Dat wordt lachen in de les.
En daar hou ik absoluut niet van.
Focussed schreef:Samir schreef:Maar nee hoor, en als je het dan via via hoort, en je gaat naar degene toe het altijd glashard gaan ontkennen.
Dat is nog het ergste.... Of dat ze dan zeggen
"Maar ik bedoelde het echt niet zo!" of "Zo heb ik het het helemaal niet gezegd"
Dan heb ik altijd zo iets, waarom zeg je het dan als je het niet zo bedoelde?? Citaat:Idd.Dan heb ik altijd zo iets, waarom zeg je het dan als je het niet zo bedoelde??
En als je daar dan naar vraagt zeggen ze niks meer.
Focussed schreef:Oja die zijn ook zo erg....![]()
Maar wat nou als Hannie de broek niet mooi vond mara Beppie niet wou kwetsen?