Wat BAAL ik! Ik heb echt téveel gebeld
.Jullie ook weleens van die torenhoge rekeningen gehad?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
)
.

Was met mijn ex waar ik sinds kort weer contact mee had en wat nu weer mijn vriendje is, dat kreeg ik midden in mijn vakantie te horen van hem en toen werd het natuurlijk nog meer smsen 
Njen schreef:360 euro van laatst op vakantie(waren trouwens 2 gecombineerde rekeningen, heb 2 simkaarten met abbo bij zelfde provider)Was met mijn ex waar ik sinds kort weer contact mee had en wat nu weer mijn vriendje is, dat kreeg ik midden in mijn vakantie te horen van hem en toen werd het natuurlijk nog meer smsen
En mijn vriend eentje van 800 euro, hoe hij eraan komt, geen idee.... Maar wrs omdat zijn toenmalige huisgenoot vaak de telefoon leende en geen cent mee betaalde.
.

A_lette schreef:Mijn hoogste was tegen de 50 euro en daar baalde ik al flink van. Maar als ik jullie bedragen zo zie mag ik wel heel erg blij zijn
Ging trouwens ook om een scharrel...
Heb nu alweer 2 jaar een ander abbo en daar is mijn hoogste rek. 80 euro en ik bel en sms heel erg veel..
Sence schreef:A_lette schreef:Mijn hoogste was tegen de 50 euro en daar baalde ik al flink van. Maar als ik jullie bedragen zo zie mag ik wel heel erg blij zijn
Ging trouwens ook om een scharrel...
Netjes!
Rond dat bedrag ligt mijn goedkoopste telefoonrekening volgens
Maar ik heb wel een relaxt abbo