Bah het is weer bijna kerst..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Bah het is weer bijna kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:32

Niet dus..Nee! Het is nog niet bijna kerst!

Hebben jullie ook van die vroege ouders,opa's,oma's tantes blabla die NU al een dag willen vastleggen. Ook nádat je hebt gezegt dat je dat lekker zelf uitmaakt, en dat ik zelf wel kijk wanneer ik kom?

Jakkes, ik moet naar ma,pa,oma en dan nog de schoonfamilie. Onze kerst duurt zo'n hele week..allemaal heel leuk hoor. Maar ik heb geeeen zin meer om me nu al vast te leggen. Ja maar..zegt ma dan. Niks te maren ik spreek je over anderhalve maand wel..Ja maar..neeeee! Clown

Edit: Op het momen zeurt ze op msn aa doe nou ff mee joh ff over cadeautjes praten. Zal ik je even bellen dan? Gezellig toch?

Snik..

Karenenditty

Re: Bah het is weer bijna kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:37

Haha ik ben ook net the Grinch, ik heb een hekel aan kerst. ik ren meestal weg en rij 4 dagen paard en zeg dat ik aan de lijn doe en die kadotjes moeten ze maar voor sinterklaas geven ihihi

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:37

Ik heb daar gelukkig geen last van. We gaan eigenlijk elk jaar gourmetten bij vrienden van me ouders (hun kinderen zijn ook weer vrienden van ons) maar das heel gezellig en lootjes voor de cadeautjes doen we meest pas max een maand van te voren!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:38

Ik vind het juist prettig om eens mensen te zien die je normaal nooit ziet Haha!. Even weer weten dat je familie hebt, zeg maar. Da's toch mooi?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:39

toch een voordeel aan erg weinig familie!! Ik zit 1 dag bij mn ouders en 1 dag bij mn schoonouders en ben dan klaar! Kadotjes doen we niet aan
Mooi niet dat ik nu al dingen voor december ga plannen... ammehoela zeg, heb wel wat beters te doen! dan zouden ze aan mij echt een verkeerde hebben...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:40

Mijn moeder heeft alle cadeautjes al gehaald..en ze wilt samen de kerstboom optuigen. Maar we weten toch allemaal al dat het op haar manier moet Clown

Ze zit nu vol plezier te vertellen over wat we allemaal gaan doen..en ik denk vooruit meer zo van daaaar is het blokkeerknopje..1 klikje en ik ben er vanaf. 1 keer maar..haha Haha!

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:41

ohh erg is dat heh, ik weet er ook allles van !
Mijn vriend en ik wonen samen, dus wil je t ook graag lekker thuis doen met zn tweetjes evt vrienden.
Maar dan hebben we nog mijn ouders, mn schoonvader + vriendin en mn schoonmoeder + vriend en die willen ons allemaal zien met kerst. Dat kan gewoon niet, t zijn toch echt maar 2 dagen en kerstavond. ELke dag zouden we dan bij iemand anders zijn dan lukt t. En dan loop ik tussendoor nog heen en weer te rennen om m'n paard nog enigzins te kunnen zien met kerst.
Maar dit jaar hebben we de oplossing : we moeten allebei werken, ik heb avond en nachtdienst en mn vriend werkt nachts Haha! Heerlijk hahaha
Scheelt dit jaar bergen geld zonder die cadeautjes.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:41

LadyElmira schreef:
Niet dus..Nee! Het is nog niet bijna kerst!

Hebben jullie ook van die vroege ouders,opa's,oma's tantes blabla die NU al een dag willen vastleggen. Ook nádat je hebt gezegt dat je dat lekker zelf uitmaakt, en dat ik zelf wel kijk wanneer ik kom?

Jakkes, ik moet naar ma,pa,oma en dan nog de schoonfamilie. Onze kerst duurt zo'n hele week..allemaal heel leuk hoor. Maar ik heb geeeen zin meer om me nu al vast te leggen. Ja maar..zegt ma dan. Niks te maren ik spreek je over anderhalve maand wel..Ja maar..neeeee! Clown

Edit: Op het momen zeurt ze op msn aa doe nou ff mee joh ff over cadeautjes praten. Zal ik je even bellen dan? Gezellig toch?

Snik..

Vreselijk!
Ik zeg, negeren, je gaat toch zeker niet in september al de kerstplannen opmaken??
Ik snap niet dat mensen er altijd zo'n ophef over maken, ik heb niks tegen kerst maar het zijn ook maar gewoon 2 dagen die zo voorbij zijn, niks om je maanden over op te winden....

Arme jij Ach gut

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:42

ohh zwijg erover Slapen
ik hààt kerst eigenlijk Bloos alleen de cadeautjes niet en het eten niet Haha! maar die drukte pff

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:42

ik vind de kerst altijd heel gezellig, maar om er nou 4 maanden van te voren mee te beginnen Nagelbijten / Gniffelen *LOL* Ik heb er ook geen last van, we doen er kerstavond , 1e en 2e kerstdag iets aan en het is voorbij. Cadeautjes doen we ook niet aan maar wel gezellig bij elkaar zijn.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:42

Ooo ik ga me ook op de lijst zetten met grote letters : Kim wil met kerst werken! haha. Nee, het liefst pak ik de auto met mijn vriend en gaan we gewoon ergens in een restaurant zitten. Elk jaar hebben wij een heel uitgebreid kerstfeest..en ik wil nu gewoon eens een vies zo overduidelijk niet zelfgemaakt ijsje eten als toetje haha.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:43

Dat ze je daar nu al mee lastig valt joh!
Van mijn moeder zelf hoeft het ook niet zo..
Meestal the usual.. Bij mijn fam. gourmetten en kado'tjes en bij schoonfamilie is het kado'tjes met sinterklaas en op 2de kerst wat eten.. Lekker simpel hoor Haha!

Ik schrok trouwens wel van de pepernoten die vorige week al in de winkel lagen!! Het lijkt wel elk jaar vroeger te beginnen Lips are sealed

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:43

idd, vanwaar alle ophef? ik vind het altijd best gezellig maar vreselijk overtrokken...

vorig jaar mooi aangepakt: pa, ma als jullie me willen zien vandaag ga je maar mee een kerstritje maken met de kar! Ik ga iig mennen, tot ziens! En ze gingen mee Haha!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:45

Sja en mn moeder is niet vervelend hoor, niet bang dat we niet komen ofzo. Maar ze vind het werkelijk echt heeeel erg leuk! September begint ze meestal en eerst had ik niets te zeggen, maar nu heb ik verleden jaar tegen iedereen geroepen ik maak het volgend jaar lekker zelf uit! Want eerlijk gezegt, vind het ook wel eens leuk om bijvoorbeeld een hele dag bij schoonvader te zitten..dan verplicht naar die van mij.

Mijn moeder mist het denk ik een beetje door de scheiding, het wordt nooit meer hetzelfde. Maar boehoe sniksnik waarom vraagt ze niet gewoon mijn broertje? haha.

Het is ook weer herfst he. Ze gaat aankomende zaterdag naar het hondenbos om mos en paddestoelen te jatten voor kerststukjes. En ik meen het, die begint dan ook echt al! Oma trouwens ook, dus het komt niet van een vreemde. En ik ga jullie toch bekennen..ik heb ook al een kerstcadeautje gekocht voor iemand. Maar vlak daarna dacht ik waaar ben ik mee bezig. Clown

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:48

gourmetten? Nee hoor, wij hebben stoofperen, aardappels, gebakken gekookt wat je maar wilt, dan hebben we dunne bonen dikke bonen kleine bonen grote bonen, draadjesvlees, speklappen ga zo maar door..

O andijvie niet vergeten en sla. En dat allemaal op 1 avond :p

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:49

Ik ben jarig met kerst wat voor mij dus altijd vervelend is omdat er nooit iemand kan van je vrienden en je familie dus standaard bij ons zit. Of ik nou wil of niet. Vorig jaar bijna bonje met mijn schoonmoeder gehad want zij viert altijd kerst op 2e kerstdag en dan kunnen de kinderen op 1ste kerstdag naar eigen familie. Alleen ja, ik ga op mijn verjaardag niet bij hun zitten maar liever bij mijn eigen verjaardag (2e kerstdag dus).

Schoonzus en zwager deden helemaal niet moeilijk, dan toch 1ste kerstdag bij hun, geen probleem hoor. Maar schoonmoeder vond het niet leuk. Dan hebben we ook nog het probleem dat mijn nichtje (waar ik tante van ben) op kerstavond jarig is Clown

Verder vind ik kerst altijd heel leuk, boompjes, lekker eten, gezelligheid. Alleen ja, die familiebezoekjes altijd.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:49

De fam. van mijn mans kant is nogal familieziek Clown en we vieren kerst eigenlijk altijd met elkaar.
Sinds 4 jaar wonen mijn schoonouders, zwager en schoonzusje (+ de 2 nichtjes Lovers ) hier in de buurt en komen andere schoonzus met man en kinderen ook hier naar toe, dus vieren we kerst meestal bij hun (ze hebben nogal een ehh... groot huis, zie mijn onderschrift Tong uitsteken ).
Voor die tijd gingen we met kerst altijd naar Ned. en verdeelde de tijd dan tussen zijn en mijn familie.
De afgelopen 2 jaren hebben we kerst en o & n met de hele fam. in het buitenland doorgebracht (2 jr. geleden zaten we op kerstavond in het vliegtuig en had ik voor idereen -16 pers.- een cadeautje mee Clown ), maar dit jaar wil mijn zoon kerst persé thuis vieren, dus ik ben bang dat ik het hele spul hier krijg Nagelbijten / Gniffelen Haha! !
Hmm... zal idd ook maar eens even met mijn fam. overleggen, misschien willen die ook wel komen *LOL* !
Zoals jullie dus merken, vind ik het juist super gezellig om die dagen lekker gezellig bij elkaar te zijn Ja . (Maar wij hebben dan ook een hele leuke, gekke familie Haha! .)
Laatst bijgewerkt door Sterre op 24-09-08 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:50

Wij knijpen er meestal van tussen..
Ruim van te voren melden tussen neus en lippen door..
..."Met de kerst zijn we er niet hoor, wij gaan op vakantie "
Haha!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:52

Trouwens, mijn oplossing is dit jaar met kerst (en dus mijn verjaardag) naar Disney te gaan. Mijn ouders en vriendje gaan mee en de rest zoekt het maar uit Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:53

Ik ben helemaal gek van Kerst. Heb de helft van de cadeautjes al gekocht... Helaas vrees ik dat deze kerst anders dan anders gaat worden en kunnen we door deze omstandigheden nog helemaal niets plannen....

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:53

Jacimatho schreef:
Wij knijpen er meestal van tussen..
Ruim van te voren melden tussen neus en lippen door..
..."Met de kerst zijn we er niet hoor, wij gaan op vakantie "
Haha!

Dan wordt er bij ons meteen geroepen "Leueueueueuk, wij gaan ook mee!!!!!" Haha!
Mijn schoonvader is nu al aan het boeken voor volgend jaar kerst: een cruise in het caribisch gebied Pling .

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 10:55

Dat zou ik ook wel willen. Maar ik denk dat het toch kersten wordt bij de boeren familie. Ze zei net ook ik wil dezelfde geur als vroeger als ik aan het koken was..dus ik ga potpourie kopen. Nu vind ik het wel een beetje sneu..dus ik praat mee :p

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:58

Ik heb mijn kerstdagen ook al vastgelegd. Gewoon omdat ik geen zin in ruzies heb en zelf wil bepalen naar wie ik wel en niet toega.

Overigens zag ik van de week in het tuincentrum al de verbouwingen voor de kerstshow. Dat vind ik wel veels te vroeg.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:59

Bij ons in de stad lagen de kerstballen begin september al in de winkels... tegenover de BBQ en parasols Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:01

Kerstdiner is dit jaar bij mij en ik heb gezegd dat we gaan BBQ'en Afbeelding .

Mij benieuwen hoeveel er komen Duivel