haiiiiiiiii
vanochtend lekker vroeg opstaan (NOT)
oftewel ik mocht me lekker haazten om op tijd te komen (ik moest ook wilona ophalen)
En dus scheeeeuren naar wilona..
Snel naar school het was 7:55 en 8:05 gaat de bel en je rijd er 5 tot 10 min over denk ik?!?!
?!?!
Les 1: was wisk. had ik een inhaalrep en haalde er een 9 voor een vriendin had gezegd welke opgaves we kregen mazzzzzzel!!!
les 2: GD die vent kwam niet (na een kwartier) dus wij um peren he blijkt dat hij toch waz komen opdagen en nu mogen wij (wilona ik en nog stuk of 8 lui) 2uurnakomen en krijgen een puntaftrek op ons eindcijfer zodat wilona plaats van een 5 een 4 staan en misschien blijft bakken stomme banketstaaf!!! En degene die erwel waren kregen een punt erbij izzi hellemaal van de pot gerukt kom nou stomme assssshol!!
Hij kan dat gewoon NIET maken..Maar goed wij vrij dus ouwehoeren...
wel gesllie
PAUZEEE
les 3: Nederlands moezt ik ook een rep inhalen (WIZT IK VEEEEEEEEL!!! ARGH!HHH!H!H!H) dusssss ik maken maakt ik het over tekst 2 terwijl de vragen over tekst 1 gingen ik hellemaal opnieuw maken BALEEE!!!
les4: Aardrijkskunde was laatste keer volgend jaar laat ik dat vak vallen dus we hadden toen een so over nederland topo waaaaahahahahahahaha
EASY DUS!!Had er stuk of 5/6 niet?!
Had eerst 3 fout maar 2 of 3 had ik later veranderd en waren toen dus fout!! ARGHH!!
les5: Handvaardigheid met n vriendin een oud vriendinnenschrift doorgelzen meliiiigg!!! joh toen zaten we net in de brugklas echt ERGGGG gewooon om te generen haha
PAUZEE
les 6: gingen een een tof spel doen die we heel soms doen krijg je een letter en daar moet je allemaal catogorien mee in vullen das wel kewl!!
Toen zijn we naar wilona gegaan en door naar mijn huis mn geld halen toen zijn we wezen poolen..
Toen ik thuiz kwam kranten rondbrengen
en toen naar bioz geweezt kijken voor film dus ik daar wilona bellen een gulden instouwen heel lang gebeld (voor een gulden was het aardig lang) kregen we de gulden ook weer terug hahaha mn ma zo nixx zeggen!!
En het is dus the mummy returns geworden daar gaan we morgenavond op mn ma's kosten heen lief he?
En toen ging ik eten ,jenny jones kijken (was een lekker ding bij johhh wooooow!!)
en nu op bokt..
en nu ga ik huizwerk maken voor de allerallerallerallerlaaaaaaaaaazte lezdag MJJJJJUMMIIIIIII
Maar ik ga doeiiiii
ik ga een raket ijsje etuuuuh!!
Doeiiiiiiiiiiiiii XXXXXXXXXXXX Angel