Ik weet 't niet zo goed wat ik hier mee aanmoet hoor.
Ik heb een aparte vriendinnengroep (met mij erbij met m'n 6en), en een aparte vriendengroep (c.a. 15 mensen).
Mijn vriendinnen vinden nu dat ik teveel met de jongens mee ga.
Daar hebben ze helemaal gelijk in, maar die meiden willen allemaal naar de stad uit etc. waar ik geen zin in heb, en als we met die meiden uitgaan, zijn er 2 van de 6 altijd standaard samen weg (naar andere mensen ofzo
, en dan staan we daar nog met z'n vieren (waarvan er twee niet zo spraakzaam zijn, en één er heel goed kan dansen). Kortom, niet onwijs gezellig
.In tegenstelling tot m'n mannen. Die jongens blijven gewoon als één groep, en lopen d'r een aantal weg maakt het toch niet uit want je bent toch nog met heel veel over. Maar ook mijn vriend zit bij die vriendengroep.
Nu denken die meiden dat ik liever met die jongens meega dan met hun, omdat mijn vriend daarbij zit. Dit is absoluut niet 't geval want ik wissel bijna geen woord met hem met uitgaan, omdat we allebei altijd met andere dingen/mensen bezig zijn..
Nou heb ik daar van het weekend commentaar op gehad, en ben ik voor a.s. zaterdag uitgenodigd voor een filmavondje, maar dan heb ik 2 jaar verkering, dus blijf ik thuis bij m'n mannetje.
Volgende week vier ik m'n verjaardag (komen die meiden wel, maar die jongens ook) en nou hebben ze gevraagd of ik de zaterdag daarop (de 11e) meega naar Noordwijk. Eigenlijk heb ik niet zo'n zin, omdat er andere dingen in het dorp zijn die ik leuk vind (maar de meiden niet), maar waar de jongens ook heen ga.
Ik voel me nu een beetje verplicht om met die meiden uit te gaan, terwijl dat lang niet altijd leuk ik.
Moet ik nou mijn eigen ding doen, en die meiden teleurstellen (en misschien zelfs zo dat ze zoiets hebben van 'ze zoekt 't maar uit ze hoeft van ons niet meer mee).
Of die meiden tevree houden en zelf een avond 't niet zo naar m'n zin hebben?