Hoelang nog stremmingen in Heemskerk .... iemand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

opala

Hoelang nog stremmingen in Heemskerk .... iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 10:32

Iemand op de hoogte tot wanneer die al veel te langdurende stremmingen duren? Ik kom vanuit richting Krommenie en heb zelfs al een keer via Beverwijk moeten omrijden. Dat is geen probleem, wanneer je maar weet dat het tijdelijk is en het niet nog eens een tijd gaat duren Boos!

ingvdh

Re: Hoelang nog stremmingen in Heemskerk .... iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:01

het kruispunt in Heemskerk bij de Baandert is afgelopen weekend eindelijk helemaal afgemaakt.

Alleen de verbinding met Uitgeest blijft tot het eind van het jaar dicht omdat de gemeentes het op een of andere manier niet handig vonden om eea met elkaar af te stemmen.

Ik weet niet waar je staat in Heemskerk, maar een optie is om via Castricum te rijden. Het is iets verder, maar er is geen file, hoogstens bij het station de bomen dicht. Ik sta op het randje Castricum/Heemskerk en dit bevalt me voor de tijdelijkheid goed, zeker qua tijd want door alle omleidingen stond ik vaak bij afrit A9 Heemskerk lang in de file. Ik doe er nu 2 minuten langer over via de doorgaande weg in Castricum (dus buiten het het centrum om) maar sta niet meer vast.

opala

Re: Hoelang nog stremmingen in Heemskerk .... iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 12:25

ingvdh schreef:
het kruispunt in Heemskerk bij de Baandert is afgelopen weekend eindelijk helemaal afgemaakt.

Alleen de verbinding met Uitgeest blijft tot het eind van het jaar dicht omdat de gemeentes het op een of andere manier niet handig vonden om eea met elkaar af te stemmen.

Ik weet niet waar je staat in Heemskerk, maar een optie is om via Castricum te rijden. Het is iets verder, maar er is geen file, hoogstens bij het station de bomen dicht. Ik sta op het randje Castricum/Heemskerk en dit bevalt me voor de tijdelijkheid goed, zeker qua tijd want door alle omleidingen stond ik vaak bij afrit A9 Heemskerk lang in de file. Ik doe er nu 2 minuten langer over via de doorgaande weg in Castricum (dus buiten het het centrum om) maar sta niet meer vast.

Wanneer dat waar is, ben ik gelukkig ... en was ik met dit topic weer een spuit 11 Bloos

Ik sta bij de Ruijter. Meestal ga ik rond 19.00 u. en wanneer er geen werkzaamheden zijn Clown , is het vaak filevrij vanaf de A9.

Bedankt voor de info OK dan!