pff liefde het is wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

pff liefde het is wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 00:48

tja moet het gewoon ff kwijt.

IK zal niet de enige zijn.

Mn laatste ECHTE relatie is weer even geleden heeft bijna 2 jaar geduurt en is uit gegaan niet omdat hij of ik niet meer van de ander hield maar omdat hij teveel problemen had om het voort te kunnen zetten.

Ik leerde hem kennen op een free festival hier in de stad, zei hem wat ik van hem vond en ging weg (had toen dr tijd nog een vriend dus moest alleen kwijt d8 wel aan meer maar vond dat dat niet kon) toen ging het niet meer goed en wou het uitmaken maar ging eerst nog die vrijdag uit die dag kwam ik hem tegen (was voor mij de eerste keer dat ik echt uitging)
Mn beste vriend had het al in de gaten(ik scheen steeds weer ff naar de deur te kijken) waarop hij zei, R komt wel hoor. hun konde elkaar van uitgaan. nja rare ontmoeting met hem met klein misverstand loop na half uur naar hem toe ga voor hem staan en vroeg waar het op sloeg. we raakte aan de praat en gingen naar zn huis. nie echt de bedoeling dat er IETS gebeurde....

Keken naar zn kunst en eigenlijk vanaf die avond heel het wekend daar gebleven tot maandag morge, toen donderdag tot maandag morge weer en na paar weken meestal van woensdag tot maandag daar(ondertussen naar huis omkleden soms thuis eten en douchen)
Opzich ging het super hij en ik zijn het beetje hetzelfde we zeggen zelde of nooit van iemand te HOUDEN maar als dan menen we het ook. hij begon dus langzaam van me te houden en ik van hem. (voor hem de 2de persoon in zn leven voor mij de eerste x)
maarja hij had bindingsangst, verlatingsangst en faalangst en dan had hij nog autoriteitsprobleem. Nja verder zo ging het echt toppie!

intresses, praten, heel de dag samen zijn en toch je eigen ding doen, uitgaan, dansen, alles in bed twas gewoon helemaal top.

toen was het dus over...nja het woordje relatie hingen we er niet meer aan maar sliepen eigenlijk als we elkaar tegen kwamen of ik op bezoek ging toch samen (niet altijd sex hoor) toen ging hij verhuizen.(ivb dat hij lastig gevallen werd door zn medebewoner) voor zn school en omdat dit het snelste was waar hij heen kon ging hij hier ver vandaan wonen. het verwaterde een beetje voor mijn en zijn bestwil.

Nu 3kwart jaar later zie ik hem dus weer. ik was toevallig in zn stad uit gegaan loop met een vriend richting auto in de morge en daar staat hij toch!! ik erheen ff hoi gezegt en zonder woorden noch gebaren was het meer dan duidelijk voor beide dat ik daar bleef. jeedje had hem nog nooit zo happy gezien zo blij was hij mij te zien...Nja ik mee naar hem en twas zoals voorheen alleen dan nog 10x beter, dit gaf hij zelf ook toe... echt die dag erna hebben we echt zooooooon leuke gesprekken gehad we hebben dingen aan elkaar vertelt die je normaal nog niet eens met je beste vriend/in bespreekt!!! 22 uur naar huis gegaan.

nja probleem is ik houd nog steeds zoooooo zielsveel van die jongen he! kwas eindelijk zo ver dat het leefbaar was. dat ik een relatie kon beginnen met iemand anders zonder hem te laten vallen als hij voor me neus stond en zei met mij echt door te willen gaan...pff en nu.. jeedje alles is weer trug. ga ook mooi door met mn leven maar pffff echte echte liefde dat is me wat. voorheen d8 ik het te weten maar ik wist het niet. dit was iemand mn soulemate met hem kan ik dus echt en een kamertje van 2 bij 3 weken op elkaars lippen zitten zonder problemen (hij had zoon kamer toen hij hier woonde) ik weet dat hij het zelfde voelt. van vrienden en van hem zelf. mja we weten dat het nu niet mogelijk is... ivb zn problemen zijn gewoon te grote angsten van hem die eerst moeten verminderen.. nja ale doet er allemaal niet toe Haha!

Ben opzich heel nuchter ga door met mn leven en vind wel andere leuk:) MAAR het is HET allemaal niet. liefde het is wat Haha!

Das het gedichtje zo weet je miss iets meer wat ik voel. Haha!
[UK] [GED] liefde is...

AlexandraM

Re: pff liefde het is wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 01:12

als het toch te klein is dan ff zegge maar denk anders lijkt het zoveel Haha! je bent opzich zo door de tekst heen Haha!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:46

Oew, klinkt toch wel leuk hoor Haha!
Geef hem z'n tijd, maar trek toch wat met hem op. Komt het hopelijk vanzelf allemaal goed Knipoog

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:55

Ten eerste: wat geweldig dat je jouw soulmate hebt gevonden! Haha!
Ik ben het wel met Rebel_Jits eens: geef hem gewoon de tijd, dan komt het vanzelf allemaal wel goed! Knipoog

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 12:21

thx Lachen doe mn best... geef hem ook de tijd natuurlijk mja heb wel zoiets van t is slecht mn leven op halt te zetten dus ga wel gewoon door.met beetje geluk zie ik hem dit weekend weer Haha!