Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ineke_ schreef:Ik zou inderdaad voor de Wacom Fun gaan als ik jou was. Mijn vriend heeft m ook en hij werkt heel fijn. Zelf heb ik de voorloper (Graphire 4 XL) en die bevalt ook heel erg goed, heb m zeker al 3 jaar. Ik weet eigenlijk niet wat voor andere merken een vergelijkbaar product hebben maar ik zou niet voor een Trust of ander cheap merk gaan.
Ik heb zelf alleen nog maar een andere pen hoeven kopen maar dat was omdat ik er overheen gereden was met de bureaustoel...
TE5 schreef:Ik denk toch maar dat ik ga voor de Wacom Boamboo Fun,
vooral omdat die wat groter is eigenlijk...
Betaal je wel flink voor,
maar ben je alsnog goedkoper uit, dan als je nu een van €40 koopt,
en dan na een halfjaar toch een grotere...
Verder wil ik artrage er gewoon heel graag bij hebben zitten
Nu nog een vraag:
wie weet waar je die dingen het goedkoopst kan bestellen?
TE5 schreef:Ik denk toch maar dat ik ga voor de Wacom Boamboo Fun,
Nu nog een vraag:
vinos schreef:TE5 schreef:Ik denk toch maar dat ik ga voor de Wacom Boamboo Fun,
Nu nog een vraag:
ik heb dan de Bamboo One, daar zat Artrage ook bij in (kun je in mijn ogen niks mee, maargoed...is gewoon net zoiets als paint maar ik snap wel, ik heb ook altijd zoiets van hebbe hebbe hebbe).
maar nu ff over de afmeting van de tablet... ik gebruik ongv. maar 2 bij 2 cm om te tekenen, dus ik snap niet waarom het tekentablet in jou ogen zo groot moet zijn... als je op een a4tje met een potlood tekent blijf je toch ook beperkt mbt je handbeweging.... dat je tekening zelf heeeel GROOT wordt heeft niets met de grote van je tablet te maken.. in mijn ogen... want je tekenvel zie je op je beeldscherm van je pc....
Sorry , krijg het bijna niet uitgelegd...
oja, misschien dat je het zo kunt zien: je hoeft toch ook niet een muismat van een meter bij een meter te hebben om te kunnen werken met je cursor op de pc.... snappie...?
vinos schreef:Ik wil je alleen laten 'ervaren' hoe het is, pak eens een pen in je hand, alsof je gaat schrijven, leg dan je hand met pen nog vast in je hand in de schrijfhouding op je muis en beweeg met je muis.
kijk naar je cursor op het scherm.
Zo is het.
TE5 schreef:vinos schreef:Ik wil je alleen laten 'ervaren' hoe het is, pak eens een pen in je hand, alsof je gaat schrijven, leg dan je hand met pen nog vast in je hand in de schrijfhouding op je muis en beweeg met je muis.
kijk naar je cursor op het scherm.
Zo is het.
Briljant idee![]()
Ik ga het zo doen!