Ik wil eens wat lekkere salade´s gaan uitproberen om mee te nemen naar het werk. Maar hoe hou ik salade vers en knapperig? Dus hoe neem ik hem het beste mee?
Ik denk toch echt in een koelbox/tas of op het werk in de koelkast leggen. Ik nam wel eens zo'n slaatje van AH mee maar dat bedoel je denk ik niet. Zat in zo'n klein rond bakje met een lepeltje erin (huzaren geloof ik). Dat ging altijd wel goed, at het dan wel tussen de middag gewoon op en mijn tas stond dan niet in de zon maar op school bijvoorbeeld.
Ik zou het in een tupperwarebakje doen en dan goed afsluiten. In een koeltas kun je het dan vervoeren en op je werk in de koelkast doen (als je het daar hebt).
Silence
Ik heb een salad box van de blokker. Was 3 E toen zit een vork bij en bakje voor dressing. Deed er zelf lekker crispy chicken bij en kaas in een zakje en croutons in een zakje. mmmmm Krijg spontaan trek.
Ik doe mijn sla in een tupperware bak, die zet ik op het werk in de koelkast. Neem een bakje sla dressing mee en z'on zakje met tonijn. Die doe ik er over net voordat ik ga eten.
Silence
Jamie oliver zag ik een keer op tv sla dressing in een boterhamzakje doen en dan dichtknopen. blijft de salade indd lekker vers. en als je inderdaad iets nattigs als tonijn uit blik doet zou ik dat eventueel gewoon bij de dressing doen.