simlock en simonly vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

simlock en simonly vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 13:31

ik heb eigenlijk 2 vraagjes. ik heb een prepaid telefoon en daar zit nu een simlock op. kan ik die er af laten halen? en zo ja , kan dat gewoon bij iedere belwinkel? en nog een vraagje. kan ik een prepaod toestel ook gebruiken voor een sym only abbonnement? of moet ik dan echt een ander toestel hebben? ik heb de samsung m300 en daar zit nu een prepaid kaart in , maar ik heb nu een sym only abbonement van telfort genomen. kan ik deze telefoon gewoon nog gebruiken?

Nathalie84

Re: simlock en simonly vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:48

Na 1 jaar kun je je toestel simlock vrij laten maken via je operator. Als je gsm simlock vrij is kan elk kaartje erin.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 13:32

maar hij is net een paar maanden oud dus dat kan niet. kun je hem niet eerder simlock vrij maken?

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:39

je kan je telefoon altijd simlock vrij laten maken alleen je moet daar wel een adres voor hebben zeg maar!
ik had een Nederlands toestel en ik wilde daar een Belgische kaart in nou even rond gebeld en 10 euro betaald en klaar is kees
ze doen dat ook op de zwarte markt in beverwijk
je woont te ver weg om het hier te doen hier kan dat op veel plaatsen regio eindhoven
ik denk ook wel bij een telefoon winkel maar let op dat ze niet te veel geld ervoor vragen want het is zop gepiept
succes ermee Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:45

ja dat kan moet je op marktplaats ff kijken naar advertentie waar ze dat aanbieden.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:35

let op, dan vervalt wel je garantie Knipoog

Bij een telefoonwinkel betaal je er wel flink wat centen voor Ja, ze willen juist dat je bij hun blijft dus moet je je in waren "vrijkopen".