Ideeën voor sarah/50 jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elinaa

Ideeën voor sarah/50 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 10:15

Volgend jaar wordt mijn moeder 50 jaar oud, nu verwacht zij wel een grote pop in de tuin, maar eigelijk wil ik meerdere dingen doen die ze absoluut niet verwacht.
Heeft iemand leuke ideetjes?

Lotje02

Re: Ideeën voor sarah/50 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:21

Volgens mij is hier pas nog een topic over geweest.
Toen mijn vader 50 werd heeft mijn vriend van metaal een hele grote circel gemaakt met daarin een 50 en hier hebben we lichtslangen omgedaan. 's nachts hebben we dat ding naar mijn ouders gesleept, in de tuin gezet en aangemaakt. Pap werd wakker van al dat licht in zijn voortuin! Maar het zag er echt heel gaaf uit! Heel veel mensen kwamen langsgereden en kwamen vragen of ze het konden huren.

Toen mijn moeder 50 werd heb ik 250 uitspraken over 50 worden, ouder worden, Sara enz. uitgeprint en een heleboel foto's van vroeger tot nu en daar heb ik een hele lange slinger van gemaakt. Deze heb ik toen in de tuin opgehangen en dan vond ze heel erg leuk. Ook hebben we een foto van haar (verkleed als Sara) op posterformaat laten drukken en die voor het raam gehangen en alles versierd met paarse en roze ballonnen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:23

bij de expo heb je van dat CSI lint met daar op:

50+ and very dangerous (van dat geel met zwarte lint).
Bij bedrijven als http://www.allesennogmeer.com kan je voor ongeveer 50 euro per dag een giga opblaas sara kopen.

Wat het ook altijd goed doet is een foto uitprinten in kleur, en die in een straal van 500 meter aan elke paal plakken.
Een leuk spandoekje achterop de auto plakken, wel zodanig dat ze het niet meteen doorheeft en het pas aan het einde van de dag ziet

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:43

Bij mijn moeder hadden we zo'n sarah van 5 meter gehuurd en s'nachts in de tuin gezet, vervolgens hebben we ze naar buiten gekregen en hebben we haar 50 rozen gegeven stuk voor stuk met de familie....

Op haar feestje hebben we met al haar kinderen een armband gekocht met van ieder kind en ieder aanhang een hangertje met de initialen erop en aan de hand van een gedicht aan haar over gedragen, dat was erg mooi....