Ik ben om 23.00 uur hier op mijn werk begonnen en rond een uur of 00:15 belt mijn vriend zie ik op mijn schermpje. Het was rustig dus ik pakte hem vrolijk op. Ik hoorde gelijk al dat er wat was.
Vertelt hij me dus dat onze kat Kaylie is aangereden
en dit niet overleefd heeft.Ik schoot natuurlijk gelijk vol en gelukkig wilde hij even langskomen.
Mijn buurmeisje belde dus rond 12 uur aan bij ons huis met een vreemde jongen naast zich.
Die jongen had bij haar aangebelt dat de er een kat midden op de weg lag en heeft haar heel netjes op de stoep gelegd en bij het huis aangebelt waar licht brandde.
Hij is trouwens niet diegene die haar heeft aangereden. Diegene is dus gewoon doorgereden en heeft haar gewoon laten liggen, ik ben daar echt woest over
hoe kun je dat doen
Maar goed die jongen heeft haar samen met mijn vriend in een doos gedaan, er lag een flinke plas bloed op de weg en haar bekje zat onder
Ze staat nu in de schuur en morgenochtend brengt mijn vriend haar naar de dierenarts..
Ik voel me echt klote nu..zit ik hier een beetje om mijn werk. Kan alleen maar daar aan denken
Wilde het toch even kwijt...