Te mooi om waar te zijn (thuiswerk, wat steekt hier achter?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Te mooi om waar te zijn (thuiswerk, wat steekt hier achter?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 19:55

Omdat ik het totaal niet meer naar mijn zin heb op het werk, en dus aan het rond zoeken ben voor ander werk, kwam ik eens op het idee om naar thuiswerk te zoeken. Dus ik google op thuis werk, en kom vrij snel de volgende link tegen:

http://www.emailverwerkingen.nl/pageID_6024073.html

Het klinkt erg leuk, 500 euro per dag verdienen, alleen door een paar mailtjes te beantwoorden. Maar om eerlijk te zijn geloof ik er niks van, dat dat zo werkt. Je moet nl. een pakket downloaden om de mailtjes binnen te krijgen en te beantwoorden. Dat pakket kost geld. Dus ik vermoed dat de mensen achter deze website op deze manier hun centjes verdienen, en dat er dus niks geen mailtjes te beantwoorden valt.

Maar, ik ben toch wel heel benieuwd of iemand dit uitgeprobeerd heeft.

Daarnaast zou ik heel graag willen weten of iemand ervaring heeft met thuiswerk, en hoe ik dat ook kan gaan doen.

Flew

Re: Te mooi om waar te zijn (thuiswerk, wat steekt hier achter?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:56

Je moet volgens mij zelf zo'n pakket kopen en dan diezelfde pakketten weer aansmeren aan anderen. Niet zo ideaal dus..

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:17

Oh, dat zou heel goed kunnen ja. Nee, niet echt ideaal dan. Had ook niet de neiging om er aan te beginnen. Daar ben ik veel te achterdochtig voor Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:21

ik zat gister heel toevallig naar thuiswerk te zoeken maar wat een onzin die ik vond zeg! bij 1 site kon je 4500 euro pw verdienen door diensten over de telefoon te verkopen! gewoon sexlijnen dus maar je mocht wel zelf kiezen maar wie je zou afspreken!

in elk geval ik ben nog steeds op zoek naar thuiswerk maar niet in de sexindustrie waar je redelijk mee verdient en ik bedoel dan meer van 500/700 per maand dus als je wat vind laat het me weten

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:25

breezy302 schreef:
ik zat gister heel toevallig naar thuiswerk te zoeken maar wat een onzin die ik vond zeg! bij 1 site kon je 4500 euro pw verdienen door diensten over de telefoon te verkopen! gewoon sexlijnen dus maar je mocht wel zelf kiezen maar wie je zou afspreken!

in elk geval ik ben nog steeds op zoek naar thuiswerk maar niet in de sexindustrie waar je redelijk mee verdient en ik bedoel dan meer van 500/700 per maand dus als je wat vind laat het me weten

Ik zou volgens mij helemaal de slappe lach krijgen aan zo'n sexlijn. Nee, mij niet gezien. Maar ik laat het je weten als ik iets kan vinden. Misschien wil je het mij ook laten weten als jij iets vindt Haha! . Dat bedrag wat jij noemt, dat is ook hetgeen ik in mijn hoofd heb zitten Knipoog .

Edit: typfout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:33

ok! nou ik ga weer verder zoeken en als ik wat vind laat ik het wel weten maar ik ben op zoek naar zoiets als autosleutels verpakken enzo, gewoon iets heel simpels wil namelijk stoppen met school en stage maar dat gaat niet totdat ik iets anders heb en ik wil daar zo graag weg!!!!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:36

ik ga hier even meelezen.
Ik ben zelf nog niet aan het zoeken, maar het zou wel mooi zijn om wat extra's te verdienen.
Naast mijn normale werk

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:45

ik ga dit ook even mee lezen.
Wat extra geld is altijd goed mee genomen

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:47

Mij kan het niet schelen als ik zoiets moet doen als autosleutels verpakken enzo, als ik maar weg kan idd! Jammer van mijn collega's, die wel leuk zijn, maar ik heb een bullebak van een manager Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:12

Kun je niet beter een gesprek proberen aan te gaan op je werk in plaats van halsoverkop weg te gaan?
Of denk ik nu te lastig..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:17

Het is nagenoeg allemaal oplichterij! Informeer jezelf heel goed voor je ergens aan begint. Het klinkt allemaal prachtig, maar het meeste is gewoon hardstikke nep..

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:34

Thuiswerk is k*t, als je een bijbaan wil kun je beter kranten gaan lopen, dat verdient relatief erg goed...

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 12:32

Anoniem schreef:
Kun je niet beter een gesprek proberen aan te gaan op je werk in plaats van halsoverkop weg te gaan?
Of denk ik nu te lastig..

Is al een aantal malen gebeurd. Dan verbeterd de situatie even en dan gaat het weer mis. Ik ben hier niet de enige in, andere collega's hebben er ook wel moeite mee Knipoog .

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:27

kijk eens in de krant, staat genoeg thuis werk in Clown

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:33

dat 'emailverwerking' is oplichterij, niet doen dus (check trosRadar.nl maar eens). Om te kunnen werken moet je een startpakket downloaden van 25 euro. Die file blijkt dus gewoon blanco te zijn. Jouw taak is nu dus om dat 'startpakket' ook aan anderen te verkopen à 25 euro, en dat geld is dan jouw verdienste... Dit zogenaamde piramidesysteem is volgens mij zelfs verboden.
Check http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... ae1f426bba

ik heb een tijd thuiswerk gedaan voor Kelly services uitzendbureau. Zoekopdrachten van Google analyseren. Goede verdiensten! Daarvoor zou je Kelly services moeten contacteren.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:37

wil je evt ook thuis bellen, dat heb ik tijdelijk gedaan. Geen gedonder bij hun en kwamen hun afspraken goed na. Voor info via pb

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:37

ik heb een tijdje thuiswerk gedaan in het weekend, savonds

Ideaal
Ik verdiende niet verkeerd, maar vond het na een tijdje verschrikkelijk irritant.
Voor de duidelijkheid: ik beantwoorde smsjes....
ja, van die smsjes van sms jou geile vraag naar **** en krijg heet en persoonlijk antwoord bla bla bla

en dan allemaal van die mannen die zogenaamd met tieners smsen, of met een hele geile stevige antilliaanse vrouw die van samba dansen houdt
nou pfff, na een tijdje krijg je zin om iets terug te sturen van: hou toch op ouwe viezerik! je hebt geen idee wat je aan het doen bent.
Berichten terugsturen deed je via de pc/internet.

Bedrijf bestaat overigens niet meer, ik verdiende ongeveertussen de 300 en 500 euro per maand, en dan stuurde ik van vrijdag avond *tussen 20.00 en 01.00* ongeveer 30 smsjes per uur, daarna werd het rustig. Zaterdag begonik dan om 19.00 tot een uurtje of 2.00, in de top uren meer dan 80 smsjes per uur (ja, dan heb je het druk met onzin verzinnen, of gewoon copy pasten Knipoog ) rustige uren smsde je ongeveer 10 smsjes per uur (vroeg in de avond).

Voor de financien is het zeer interessant, maar leuk is anders!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:41

ma_rie_tje schreef:
ik heb een tijdje thuiswerk gedaan in het weekend, savonds

Ideaal
Ik verdiende niet verkeerd, maar vond het na een tijdje verschrikkelijk irritant.
Voor de duidelijkheid: ik beantwoorde smsjes....
ja, van die smsjes van sms jou geile vraag naar **** en krijg heet en persoonlijk antwoord bla bla bla

en dan allemaal van die mannen die zogenaamd met tieners smsen, of met een hele geile stevige antilliaanse vrouw die van samba dansen houdt
nou pfff, na een tijdje krijg je zin om iets terug te sturen van: hou toch op ouwe viezerik! je hebt geen idee wat je aan het doen bent.
Berichten terugsturen deed je via de pc/internet.

Bedrijf bestaat overigens niet meer, ik verdiende ongeveertussen de 300 en 500 euro per maand, en dan stuurde ik van vrijdag avond *tussen 20.00 en 01.00* ongeveer 30 smsjes per uur, daarna werd het rustig. Zaterdag begonik dan om 19.00 tot een uurtje of 2.00, in de top uren meer dan 80 smsjes per uur (ja, dan heb je het druk met onzin verzinnen, of gewoon copy pasten Knipoog ) rustige uren smsde je ongeveer 10 smsjes per uur (vroeg in de avond).

Voor de financien is het zeer interessant, maar leuk is anders!

Hahaha lijkt me eigelijk best lachen om een tijd te doen.
En dan zo'n verdienste... niet verkeerd

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:45

je raakt het zat hoor!

Oh ja ik heb ook zo'n zin in jou harde .. in mijn natte ..
Wat wil je verder allemaal met me doen?

Ik laathet helemala aan jou over.... waar wil je me allemaal aanraken?

mijn *? nou, daar moet ik even over nadenken.... wat krijg ik er voor terug?

en dan vragen blijven smsen zodat ze wat terug sturen, end an nog nadenken wat je ookalweer naar dat ene nummer had terug gestuurd! meestal krijg je een history mee (omdat je neit altijd de smsjes van het zelfde nummer krijgt doorgestuurd).
En dan moet je in ongeveer dezelfde stijl doorgaan, dus zelfde taalgebruik en vunzigheid...

Het toppunt was 1 man op zaterdag die vanaf 14.00 (ja, keertje vroeg begonnen) tot savonds een uurtje of 11 de heletijd met me heeft lopen smsen....
Ohman wat zal zijn telefoon rekening hoog geweest zijn (ja, en dan gewoon 1,50 POB betalen)

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:50

hahaha mij lijkt het best geinig voor een paar maanden ofzo (wat klink ik nu slecht he)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:53

het is grappig, maar verkijk je er niet zo op...
Ik was het na 5 maanden echt spuug zat! de meesten houden het 3 maanden vol. Je moet immers vaak savonds en snachts werken. Daarbij moet je elke keer nadenken hoe ranzig je het nu kan maken, maar wel zodanig dat ze je weer (willen) smsen.
En je vriend moet het maar net ook goed vinden...

Pff... ik ben dus ook wel is "bekenden" tegen gekomen. Van mn neefje herkende ik zn telefoon nummer... ik konhet niet laten om te vragenhoe oud hij was... en dan vragen waarhij vandaan kwam, en zeggen oh, dan woon je vlak bij mij en met hem afspreken (bij hem thuis!!!) en dan als nichtje ineens voor de deur staan Haha!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:57

Whahaha!!!
Dat lijkt me echt te erg als je bekende tegenkomt.
Maar inderdaad je moet er wel de tijd voor hebben.
En als je een verjaardag had ofzo?
Of mag je zelf bepalen wanneer je werkt?

enne 5 maanden.... dan heb je een leuke vakantie bij elkaar gespaard Knipoog

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:33

ik heb een leuk bedrag bij elkaar gespaard inderdaad!
En ja, dat bedrag is nu (2 jaar later) ook wel op hoor ....

Ik bepaalde zelf mijn werktijden, maar wel in overleg.
Maar het bedrijf waar ik werkte bestaat niet meer, hoe de huidige "sms-dienstverleners" het doen weet ik niet.

Ik heb 1 maand (in de zomer vakantie) fulltime gewerkt, toen ben ik echt binnen gelopen Haha!

Als ik toen beter had nagedacht, had ik veel langer door gegaan, en veel meer geld opzij gezet.
Met mijn huidige baantje naast mijn studie verdien ik inverhouding lang niet zo veel. maar nog meer dan genoeg om lekker van te kunnen sparen.
Vriendlief heeft wel (veel) profijt gehad van mijn baantje... midweekje londen, midweekje barcelona...
en afgelopen zomer heb ik een deel van mijn spaargeld in hem geinvesteerd (lees: hij zou 3 maanden gaan backpacken in thailand, maar moest na 3,5 week (dood) ziek naar huis. En tja.... ik mocht zijn ticket boeken (en betalen))

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:04

Ook ik heb een periode gedacht aan thuiswerk..het klinkt inderdaad zo ontzettend aantrekkelijk! Maar er gaan veel negatieve dingen over rond...ik hoorde ook van iemand die dan enveloppen moest vouwen en dan moesten er een X aantal af zijn..nou nachtwerk werd het dan! Pure ellende..en hersenloos werk.
Overigens wel grappig om dat eens te lezen Ma_rie_tje! Haha lijkt me wel lachen om dat eens een avondje te doen =D! Maar ik denk dat ik het echt na een paar weekenden gezien zou hebben...allemaal dezelfde mannekes met geile fantasieën terugsmsen. Dat mensen daar ook intrappen of dat geil vinden om naar zoiets te smsen, terwijl degene naar wie ze smsen ondertussen ook naar 10 andere mensen bijna hetzelfde sms. Ghehe! Maar inderdaad, lekker verdienen dat wel weer!