Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. breezy302 schreef:ik zat gister heel toevallig naar thuiswerk te zoeken maar wat een onzin die ik vond zeg! bij 1 site kon je 4500 euro pw verdienen door diensten over de telefoon te verkopen! gewoon sexlijnen dus maar je mocht wel zelf kiezen maar wie je zou afspreken!
in elk geval ik ben nog steeds op zoek naar thuiswerk maar niet in de sexindustrie waar je redelijk mee verdient en ik bedoel dan meer van 500/700 per maand dus als je wat vind laat het me weten
. Dat bedrag wat jij noemt, dat is ook hetgeen ik in mijn hoofd heb zitten
.
Anoniem schreef:Kun je niet beter een gesprek proberen aan te gaan op je werk in plaats van halsoverkop weg te gaan?
Of denk ik nu te lastig..
.
) rustige uren smsde je ongeveer 10 smsjes per uur (vroeg in de avond).ma_rie_tje schreef:ik heb een tijdje thuiswerk gedaan in het weekend, savonds
Ideaal
Ik verdiende niet verkeerd, maar vond het na een tijdje verschrikkelijk irritant.
Voor de duidelijkheid: ik beantwoorde smsjes....
ja, van die smsjes van sms jou geile vraag naar **** en krijg heet en persoonlijk antwoord bla bla bla
en dan allemaal van die mannen die zogenaamd met tieners smsen, of met een hele geile stevige antilliaanse vrouw die van samba dansen houdt
nou pfff, na een tijdje krijg je zin om iets terug te sturen van: hou toch op ouwe viezerik! je hebt geen idee wat je aan het doen bent.
Berichten terugsturen deed je via de pc/internet.
Bedrijf bestaat overigens niet meer, ik verdiende ongeveertussen de 300 en 500 euro per maand, en dan stuurde ik van vrijdag avond *tussen 20.00 en 01.00* ongeveer 30 smsjes per uur, daarna werd het rustig. Zaterdag begonik dan om 19.00 tot een uurtje of 2.00, in de top uren meer dan 80 smsjes per uur (ja, dan heb je het druk met onzin verzinnen, of gewoon copy pasten) rustige uren smsde je ongeveer 10 smsjes per uur (vroeg in de avond).
Voor de financien is het zeer interessant, maar leuk is anders!