Problemen met Samsung PC Studio

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Problemen met Samsung PC Studio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 18:28

Vandaag wilde ik wat foto's van mijn telefoon halen, en dat doe ik via de Samsung PC Studio, tot vandaag deed hij het gewoon altijd zonder morren, maar nu kreeg ik eerst de melding:

Een ander programma van PC Studio is bezig met een bewerking die veel tijd kost. Probeer het opnieuw nadat deze bewerking is voltooid

Er draait niets anders, maar er moest een update plaatsvinden, na deze update gaf hij nog steeds bovenstaande melding, na nog een keer proberen krijg ik:

Onbekende fout

Ik heb de PC studio verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas nog steeds doet hij het niet.

Wie o wie kan mij helpen?!

Mano88

Re: Problemen met Samsung PC Studio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 10:19

Vandaag heb ik het op een andere computer geprobeerd, zelfde problemen weer... Heeft niemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:47

Zelf heb ik ook die PC studio maar zeker geen problemen mee!

Maar ja hoe dit komt zou ik niet weten, ligt waarschijnlijk dus aan de telefoon omdat hij het op een andere computer ook niet doen.
Ik zou even terug naar de winkel gaan want ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen!

Manon073

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:50

Dat probleem heb ik ook gehad!
Bij mij deed die het toen een paar dagen later gewoon weer, heb er nu geen problemen meer mee Lachen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 22:52

hmm ik zal het volgende week nog eens proberen, misschien dat het inderdaad 'over gaat' en anders zal ik even langs de winkel gaan, al betwijfel ik dat het aan de telefoon ligt, gezien hij wel gewoon oplaad als ik m aankoppel.

Manon073

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:59

Ja ik heb ook geen idee waar het aan heeft gelegen, beetje wazig Lips are sealed
Maargoed hoop voor je dat ie het snel weer doet & anders zou ik toch idd even langs de winkel gaan ja Knipoog

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 23:01

Hmm ik heb dit ook een keer gehad. Ik zit me nu heel hard te bedenken wat ik toen heb gedaan, maar ik weet het even zo gauw niet. Als ik het weet, dan zal ik het zeggen..
Het is in ieder geval wel over bij mij. Dus er is hoop Haha!