Tja wat moet je daarvan denken ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Tja wat moet je daarvan denken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 16:28

Hallo bokkers!!

Ik moet het gewoone even van me afschrijven ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Er is 1 beveiliger op ons werk een turk en die vind mij dus leuk. Nou niets mis mee opzich ik heb niets tegen turken ofzo.
Maar hij gaat best ver.

Op vrijdag slaap ik welles op het werk met een vriendin. Hij moet tot 6 uur s'ochtends werken krijg ik om 7 uur een smsje:
Goedemorgen! Ik ben elk uur bij jullie weesten kijken hopelijk gaf dat een fijn gevoel waardoor je lekker kon slapen xxxx.

Nouja ik had zoiets van tja oke..maar oke niets mis mee toch ?
Hij vraagt wat ik ging doen die dag dus ik terug gestuurd: Ga zo lekker shoppen en daarna even een filmpje kijken in de bios.
Je raad natuurlijk al wat zijn reactie is:
Ik zou wel mee willen naar bios, helaas moet ik zo werken. Ik bel je nog wel even xxx

Ik denk bellen? Waarvoor zou jij mij nou moeten bellen dat wil ik niet en bla bla bla.

Nou vooruit wij zitten in de bios en meneer belt mij ik neem tuurlijk niet op. Maar ik moest nog langs het werk om mijn uren te noteren dat was ik vergeten die dag ervoor. En ik had van een collega een dvd geleend die moest ik even terug brengen.

Hij werkte dus ook en meteen fluiten toen we voorbij liepen. Tja wij liepen door naar de Horeca, komt hij ook daarheen. Ik koop ijsje hij ook zelfde smaak als mij..

Nou wat geintjes gemaakt met elkaar, uurtje later gingen ik en vriendin weer op huis aan (ze zou bij me slapen).
Het is donker en dan mogen we niet meer alleen lopen over de camping dus hij liep mee naar de auto. Hij allemaal zeggen ja dan gaan we een keer stappen etc etc.

Krijg ik toch weer een smsje s'avonds alleen maar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik dacht echt van tja en wat heeft die te betekenen. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.

Leuk als je met elkaar kunt opschieten maar zo hoeft het van mij ook niet eigelijk...

What to do?

En pak ik het verkeerd op, is het gewoon lief bedoelt of wat ik weet het niet meer!!

Kieffer

Re: Tja wat moet je daarvan denken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:30

Duidelijk zeggen dat je niks van hem wilt en op deze manier geen contact wilt. Als jij er op in gaat denkt hij dat het wederzijds is.

Mocht je hem duidelijk gemaakt hebben dat je dit contact niet kan waarderen, en hij blijft doorgaan, dan zou ik het hogerop zoeken en het er met de baas over hebben, eventueel hem erbij.
Ik begrijp dat je daar zelf niet werkt? Misschien moet je er dan gewoon niet meer komen.
Laatst bijgewerkt door Kieffer op 21-09-08 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:31

Het lijkt me dat hij een heel groot oogje op je heeft!
Misschien kun je gewoon een aardig smsje terugsturen waarin je duidelijk probeert te maken dat je geen belang hebt bij een relatie? Verder nergens (meer) op ingaan en in je hele doen en laten, laten merken dat je niets meer met hem wilt dan gewoon collegialiteit. Dus niet met je vriendin bij hem blijven plakken en leuk en aardig doen maar gewoon een wat zakelijker aanpak.
Laatst bijgewerkt door anniee op 21-09-08 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:31

Ik denk dat ie je echt zit zitten, maar als je het niet wil zou ik da wel heel duidelijk maken. Gewoon tegen hem zeggen...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 16:31

Tja dat idee had ik dus ook al!!!!
Ik zit zelf ook al te denken om naar een collega van hem te gaan en hem gewoon die smsjes te laten lezen.

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:32

wat zou je daarmee bereiken behalve hem voor banketstaaf zetten?
Lijkt me dat je dit zelf op moet lossen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 16:33

Tja hoe doe je dat subtiel?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:35

Ah herkenbaar, er is een Spaanse jongen die me ook niet met rust laat. We hebben alleen maar geknuffeld en gezoend toen ik daar was en ik zag het gewoon als ''vermaak'', maar blijkbaar vond hij het iéts gezelliger dan ik en nu word ik dus aan 1 stuk door gebeld en gesmst uit Spanje door meneer. Vind het niet zo'n punt - kan er wel om lachen - maar als ik om 2 uur 's nachts uit mn nest wordt gebeld vind ik het niet zo grappig meer. Slapen

Anyway, ik zou er gewoon om lachen en hem duidelijk maken dat jij hem niet leuk vindt en dat dat waarschijnlijk ook niet zal gebeuren. Aan anderen die smsjes laten lezen vind ik nogal flauw, daar zie ik het nut totaal niet van en je zet hem dan alleen maar voor schut: beetje sneu en ergens ook wel gemeen. Dat je het aan vrienden laat lezen, oke prima, maar aan collega's van hem waar jij niet veel mee te doen hebt vind ik eigenlijk niet kunnen.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:36

HouVanUtopia schreef:
Tja dat idee had ik dus ook al!!!!
Ik zit zelf ook al te denken om naar een collega van hem te gaan en hem gewoon die smsjes te laten lezen.

Waarom zou je dat doen? Dan zorg je toch alleen maar dat die kerel die jou smst zich ongemakkelijk voelt? Wat heeft die andere collega ermee te maken? Helemaal niks toch?

Je kan gewoon naar hem toe gaan en zeggen dat je de manier waarop hij jou toespreekt vervelend vindt en dat je denkt dat er iets achter zit waar jij niks mee kan.
En anders een poosje negeren als je het eng vindt om het tegen hem te zeggen, wie weet helpt dat ook wel.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:39

gewoon netjes zeggen dat hij wel aardig is maar dat je bezet ben. is het meteen duidelijk voor hem

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:03

Vertellen dat je al bezet bent, en gelukkig. Dus dat ie zn energie verspild.
Als ie een bord voor zn kop blijkt te hebben: negeer zn smsjes, en hem eens een tijdje. Misschien haakt ie dan af.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:08

Nou, het is wel duidelijk dat hij je leuk vind. Maar hij doet niets verkeerd toch? En jij stuurt ook wat terug en maakt nog geintjes met hem, niet zo gek dat hij nog een sprankje hoop heeft toch?
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat hij een prima collega is, maar dat hij verder niets van je moet verwachten, want jij vind hem niet leuk.
Ik zou hier verder geen andere collega's bij betrekken.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:16

Ik zou er ook geen collega bij betrekken Knipoog

Maar in ieder geval succes ermee Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:48

Dank jullie wel!!
nee echt een collega bij betrekken wil ik idd ook niet. Ligt eraan tot hoever hij door gaat. Maar vind het zo lastig om het om een goede duidelijke maar toch aardige manier te vertellen.
Zonder dat je scheve gezichten etc krijgt. Want we zijn best een hecht bedrijf met alle collega's

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:00

zoiets smsen als: Hey, ik vind je een aardige collega, maar ik voel er niets voor om een keer af te spreken, en buiten werk contact te houden. Smsjes met xxxjes ben ik niet van gecharmeerd en vind ik niet prettig, hopenlijk kunnen gewoon vriendelijk met elkaar om blijven gaan als collegas, maar echt niet meer dan dat:)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:02

Neem hem apart en vertel hem duidelijk dat je er niet van gediend bent.. Zoiets 'lief' zeggen wil natuurlijk niet. Als het lief overkomt is je boodschap namelijk niet duidelijk. En dat betekent ook niet dat je hem helemaal moet vernederen o.i.d.

Zoek de middenweg, duidelijk genoeg dat het overkomt.

Juist nu denk ik dat je moet reageren, hoe langer je het op zijn beloop laat hoe schever de gezichten zullen worden.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 21:21

Nja daar zit idd iets in!!
Op dit moment geen sms meer gehad dus ik ga nu zelf ook niets sturen of wat dan ook.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:29

Zeker ok niet doen, beter even volgende keer dat je hem tegenkomt apart erop aanspreken bv. Succes Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 21:32

Nja dankje wel!!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:38

Ik zou zeggen dat je dr niet van bent gedient en ook niet meer reageren op zijn smsjes, dan is het vanzelf afgelopen denk ik zo.
Succes! Knipoog

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 10:40

nou vannacht weer sms gehad hoor
pas je goed op jezelf vandaag als er iets is bel mij dan ga ik op je letten lekkerding...

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:53

Niet op reageren, dan houdt het vanzelf ook op, of besluiten naar hem toe te gaan of te bellen en zeggen dat je dit niet wilt, geen interesse heeft en dat hij zijn zinnen beter ergens anders op kan zetten. Duidelijk zijn!

Niet blijven mokken in die slachtofferrol want daar schiet je niks mee op. Die kerel heeft alle reden om te denken dat het wederzijds is aangezien je zelf ook reageert op zijn smsjes en niet duidelijk bent naar hem toe.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 10:55

pff ja kmoet ook duidelijk zijn maar dat vind ik zooo moeilijk Nagelbijten / Gniffelen
ik ben altijd bang dat mensen dan zo boos worden en je daar alles mee verpest.
maar dit is ook niet goed dat is ook zo, ik ga gewoon 1x duidelijk zijn en dan moet het klaar zijn.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:58

Inderdaad, je zit hier je gal te spuwen en ik vind het een hele banketstaaf manier tegenover die jongen/man. Hij zoekt contact met je en jij beantwoord dit, dan is het toch min of meer logisch dat hij denkt dat er meer is? Of meer mogelijk is?

Als je bang bent dat hij boos wordt kun je hem misschien beter een brief schrijven, of bellen. Dan kan hij niet op je af vliegen als je daar bang voor bent. En anders niet meer reageren, dan zal het heus wel een keertje ophouden.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:59

Ik vind zijn smsjes eerlijk gezegd een beetje opdringerig. Ik ben het met de rest eens dat je gewoon duidelijk moet zeggen dat je hem een aardige collega vind, maar verder niks. En dan je er niet op zit te wachten dat hij zo achter je aanloopt en je smsjes stuurt met kusjes. Dat zal misschien even moeilijk zijn, maar door steeds zo lief te blijven en terug te smsen geef je hem valse hoop.