nieuwe broek, 1 gewassen en nu al kapot!!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

nieuwe broek, 1 gewassen en nu al kapot!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 12:35

Ik heb 23 aug mijn nieuwe broeken ontvangen van een online winkel.
ben erg tevreden altijd over de kwaliteit. 25 ben ik geopereerd dus deze broek heeft eerst 3 weken netjes in de kast gelegen. nu heb ik hem vorige week 3 keer gedragen en is hij gisteren uitgewassen.
ik vond hem bij de zakken al ietsje vaal worden bij het dragen maar wist niet meer zeker of het nou in het ceintuur zat zegmaar.
nu is ie netjes uitgewassen op 40 graden en zitten er 5 gaten in Boos! heb hier echt zwaar de balen van
ga morgen direct bellen dat ik een andere wil. is wel 60 euro die me door de neus is geboord.

zijn er meer bokkers met zo'n ervaring bij nieuwe kleren?

sax89

Re: nieuwe broek, 1 gewassen en nu al kapot!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 12:56

niemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:28

ja tuurlijk maar je moet ook begrijpen dat je bij online winkels niet altijd voor de kwaliteit betaald he! ik koop altijd broeken op de markt, doe ik 2 maanden mee maja daar is de prijs dan ook naar. en als je die broek van de wehkamp hebt moet je echt heel veel moeite doen om een andere te krijgen of je geld terug! heb het daar zelf ook meegemaakt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 09:13

Waarom staat dit bij menswelwijn? Lijkt me meer iets voor LZP, ik tem even.

ontopic, ik zou de online winkel een mailtje sturen, wie weet krijg je wel een nieuwe opgestuurd. Je schreef dat je 2 broeken had ontvangen, zijn het 2 dezelfde broeken? Hoe is de andere van kwaliteit? En je schrijft dat er na het wassen 5 gaten inzitten, heb je je wasmachine goed nagekeken? Misschien heeft hij ergens tussengezeten.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 18:41

ik heb de broek van heine. hun hebben echt goed kwaliteit. ze hebben ook gala jurken enzo.
met onze wasmachine is niks mis. ik zag al dat er bij de zakken iets vaals zat maar dacht dat het zo hoorde. wist ook niet meer precies hoe het zat. maar dat het nu een lap met gaten is zou echt nooit mogen.

ik heb gister gebeld en ik schijn op al mijn kleren een jaar garantie te hebben! en krijg nu een nieuwe broek binnen 10 dagen thuis gestuurd en moet de kapotte terug sturen.
vind dat ze het wel goed hebben opgelost.

p.s. sorry dat het verkeert staat

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:50

MW --> LZP