!Gisterenavond had ik een feestje georganiseerd (er kwam een 75 man), maar achter mijn rug
bleek "het feestcomité" er een punk/gothic party van gemaakt te hebben!
Geblindoekt kwam ik binnen, en het eerste wat ik zag toen ze dit ding afnamen, was mijn papa met een groene hanenkam en een pinnekeshalsband!!!
Om je een breuk te lachen hoe sommigen erbij liepen!!!
Verder hadden ze natuurlijk overal fotos opgehangen, en ontzettend leuke kadootjes gekocht (allemaal voor de paardjes hihi , transportbeschermers, zweetdeken, zadeldekje met naam paard, bon van de ruitershop, ...).
Vandaag werd ik wakker, en hadden ze voor m'n huis een geïmproviseerd weiland gemaakt, met balonnen, vlaggen en hooi, en daar stond een paard van stro in! Compleet met strik en al!!!
Mijn echte paard schrok zich een hoedje en weigerde haar stal uit te komen, hahaha!
Super gewoonweg! Verder stonden verspreid door heel m'n huis, 60 litle ponies met een strikje met "30" eraan!
Zo schattig!!!
De enige "smerige" streek die ze me gelapt hebben, is mijn gsm op internet vermelden bij een advertentie om een oude mercedes te verkopen! Heb in de loop van de dag al 96 (!) telefoontjes hierover gehad!!!
En ik 'moet' wel opnemen, want er zijn ook mensen bij die me simpelweg willen feliciteren!
Voor mij was het in ieder geval een superverjaardag!!!! En dat mag ook wel eens, want de laatste jaren is die door omstandigheden helaas in mineur verlopen ...

)
) hahahaha