Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Caira schreef:Kijk Marigold en dat is dus een beginnersfout, ALTIJD in die app gaan! Zet hem desnoods op dempen, maar alle TEA gaat in die app gebeuren en dat wil jij ( en vooral ook wij) meekrijgen.

. Marigold schreef:Valerie93, jaloezie is zo moeilijk hè.. je voelt het komen en je wil het voor je houden maar je stem verraad het al en daar ga je weer. Ik denk dat het helpt om meer zelfvertrouwen te hebben, letterlijk in de spiegel kijken, zodat je ziet dat je zelf ook een persoon bent, net zo leuk en uniek en indrukwekkend als de anderen. Vaak zie je dat gewoon letterlijk niet van jezelf.
Even iets eten, slapen, afleiding vinden ergens in, kan helpen het te doven.
Jij bent jij voor een reden, wees je bewust van je zelf.
(Ik probeer je even wat handvaten te geven het te doorbreken en overwinnen).
MarlindeRooz schreef:Mag ik bij jou wonen Marigold?
Kinderen zijn prima wekkers Jolliegirl.En hier ook 7:45 wakker. Had gehoopt op minimaal 8:30. Helaas.
Teckel is nog steeds niet fit. Dus die heeft de halve ochtend als een slappe vaatdoek in m’n armen liggen slapen. Arm ding.

Sterre98 schreef:Oh auw!
Ik zou vandaag bij een mogelijk bijrijdpaard kijken, heeft ze vannacht om 3 uur gestuurd dat het later word en hoe laat ik kon.
Heb gezegd dat ik de hele dag vrij ben dus de hele dag wel kan. Heb ik niks meer gehoord
Nouja dan maar een stukje verder met opruimen/weggooien en inpakken van verhuisdozen
Ik en logisch nadenken mbt planning en paarden kijken
spookyskippy schreef:Misschien was het niet zo handig om door de politie teruggebracht te worden naar de kliniek