Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JudithGigi schreef:Zadelpasser laten komen want mijn paard reageerde heel heftig op het zadel wanneer ik deze op haar rug legde.
Hij is 2mm aangepast.
Nu is ze weer happy![]()
Maar weer een smak geld weg.. voor 2 mm...

ergens hebben mensen in de buurt een buitenfeestje inclusief snoeiharde muziek met keiharde bas. Gemeten zojuist 75 db op de gevel. Top
ik mis de camper om er tussenuit te gaan voor een nacht zodat we nachtrust hebben ipv moeten slapen in een disco dadelijk. karuna schreef:Lau sterkte hopelijk niet te domme dingen gedaan met vergaande gevolgen.
Hier nu![]()
![]()
ergens hebben mensen in de buurt een buitenfeestje inclusief snoeiharde muziek met keiharde bas. Gemeten zojuist 75 db op de gevel. Top
ik mis de camper om er tussenuit te gaan voor een nacht zodat we nachtrust hebben ipv moeten slapen in een disco dadelijk.
fleurtjeuh schreef:karuna schreef:Lau sterkte hopelijk niet te domme dingen gedaan met vergaande gevolgen.
Hier nu![]()
![]()
ik mis de camper om er tussenuit te gaan voor een nacht zodat we nachtrust hebben ipv moeten slapen in een disco dadelijk.
T is na 10 uur.
Politie bellen voor geluidsoverlast