Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Misschien hoort dit beter thuis in het belastingtopic, maar inhakend op de discussie:
Geen flauw idee hoe het in België werkt, maar ik heb jaren terug €3000 terug mogen betalen terwijl mijn inkomen €1000 per maand was. Foutje van uwv zullen we maar zeggen. Dus het kan wel degelijk in Nederland.
En dat is meteen mijn ergenis. Dat uwv jaren later nog steeds dit soort fouten maakt.
Polarize schreef:
Polarize schreef:
juval schreef:ergernis.. gister ongelukje gehad in de wei met koeien binnenhalen. Er was een koe![]()
door een draad gegaan en die rende nogal hard dat ik haar niet kon voorblijven.. ik werd dus onderuit gezwiept door het draad dat achter haar poot bleef hangen.. auw!
ik kreeg het draad precies in mijn knieholte dus dat is blauw, en een zere rug wat vooral heeel erg lastig is, ik kan niet bukken. en ja, dat beschadigde ego is nog het vervelendst
Shenavallie schreef:Polarize schreef:
Yup, hoorde het van mijn schoondochter. Die gaat nu in plaats van met de trein met de bus via de afsluitdijk onze kant op. Mijn zoon pikt haar dan met de auto in Friesland op, zodat ze samen verder kunnen reizen, anders is zij 5+ uur onderweg.Ze is gelukkig al bezig met autorijlessen, want ook zij is het zat om afhankelijk te zijn van het openbaar vervoer.
Little_Gift schreef:fohadie schreef:Misschien hoort dit beter thuis in het belastingtopic, maar inhakend op de discussie:
Geen flauw idee hoe het in België werkt, maar ik heb jaren terug €3000 terug mogen betalen terwijl mijn inkomen €1000 per maand was. Foutje van uwv zullen we maar zeggen. Dus het kan wel degelijk in Nederland.
En dat is meteen mijn ergenis. Dat uwv jaren later nog steeds dit soort fouten maakt.
Ja maar je zegt het zelf: dat was een fout van het UWV, ik mag aannemen dat het dan ook uiteindelijk werd recht gezet?