Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Kimberley_ schreef:Hartbiopt wees afstoting aan. Baal er zo van. Nu weer 5 dagen stootkuur prednison.
![]()
![]()
Oh wat balen!![]()
En je bent ergens vorig jaar geopereerd, toch? En dan nu nog afstoting.. Jeetje.
Hoe zou dat kunnen denk je? Voel of merk je daar zelf ook iets van?
Ik ben oprecht benieuwd, ik ben zelf ook (chronisch) hartpatiënt.
Als je denkt 'gaat je niks aan' is dat ook een antwoord natuurlijk![]()
Hopelijk doet de stootkuur goed zijn werk!!
Bloemetje75 schreef:Een gebruikte luier in een winkelkar bij de Lidl. Joh, zoek een vuilnisbak, vraag het desnoods of neem die vieze luier mee naar huis. Maar gooi hem niet gewoon in de winkelkar. Zo vies en respectloos.
fjordjes schreef:luuntje schreef:Kimberley sterkte.
Merlen wat fijn een huis.
Fjordje is een nieuwe hond een optie?
Ik heb het koud. Zie mensen buiten lopen in een t-shirt en ik heb winterjas en handschoenen aan buiten.
Ja nieuwe hond is zeker een optie en die komt ook maar de wederhelft weet nog niet wanneer...
Foaly schreef:Ik snap hier ook de lol niet van. Vind het ook eigenlijk vooral raar. Maarja, dat vind ik ook van die meiden met bacheloretteparty's waar ze met penishoofdbanden en weet ik veel wat op hun hoofd publiekelijk de stad door lopen (kom ze soms tegen).
JudithGigi schreef:Ik zal wel saai zijn dat ik dat soort dingen niet begrijp. Maar dat heeft imho weinig met preuts te maken. Het is niet dat ik denk "oh nee, een satisfyer. Mijn tere oogjes". Overal seks-dingen opplakken vind ik vooral kinderachtig en stom. Dat vonden we massaal grappig in groep 7 van de basisschool. Ben daar inmiddels toch wel echt overheen.JudithGigi schreef:Haha ja de hele Instagram comments stonden vol met dat mensen niet zo preuts moesten zijnIk snap het ook niet, maar schijnbaar ben je dan preuts.
Ik associeer zelf liever niet satisfyers met paarden maar goed, thats just me