Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Collega die op mijn vrije avond en weekend komt met een verzoekje of ik donderdag voor haar kan werken.
Pleurt op mens het is weekend en er is geen spoed bij.
Maandag eens vertellen dat werkgerelateerde zaken alleen Maandag tot en met vrijdag kunnen en dat ik daar alleen in die tijd op antwoord
Urbanus schreef:purny schreef:Collega die op mijn vrije avond en weekend komt met een verzoekje of ik donderdag voor haar kan werken.
Pleurt op mens het is weekend en er is geen spoed bij.
Maandag eens vertellen dat werkgerelateerde zaken alleen Maandag tot en met vrijdag kunnen en dat ik daar alleen in die tijd op antwoord
Wat onaardig. Ik snap dat je niet in je weekend werkt maar op zo'n verzoekje kun je toch gewoon antwoorden?
DuoPenotti schreef:Tuurlijk mag ze dat zeggen. Daar is het topic voor.
Maar er worden mijn inziens geen moeilijke casussen voor gelegd. Het volstaat met een ja of nee.
En dat mag ook gezegd worden
Zo iemand krijgt bij wijze van ook tegengas van collega's als ze het maandag pas vraagt.
Je wist het vrijdag al, waarom kom je daar nu pas mee?
MarlindeRooz schreef:Ik kan ook nooit normaal een dag doorkomen.
Onderweg van werk naar huis vind ik een portemonnee. Dus ik kijken. Is het van een vluchteling. Die weten natuurlijk niet hoe ze iets bij de gemeente moeten halen.
Dus ik de politie gebeld. Die belde het AZC. Die belde die meneer en die meneer mij.
Maar meneer heeft z’n portemonnee terug!
DuoPenotti schreef:Ineke. Daar denk ik bij zo'n simpele vraag anders over
Maar dat wist je al
Purny
Ja zondag is voor mij niets anders dan elke andere vrije dag.
Is gewoon 1 van de 7 dagen in de week.
Maar goed werkte dan ook 3 ploegen diensten wat elke dan van de week kon zijn.
Ruilen was erg moeilijk. Want ja kan bijvoorbeeld geen nacht met een ochtend ruilen.
Dus ja. Dan werd er gekeken wie zou rooster technisch kunnen en die werd geappt.
En niemand die over zoiets moeilijk deed.
Echt werk inhoudelijk kreeg je nooit vragen op vrije dagen.