Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:04

Dat ik mijn jonge paard moet gaan scheren nu.. Al verdooft maar stampt nog vrolijk door de stal.

Was leuk jullie gekend te hebben :')

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:08

iirrssjjee schreef:
Gast van Artsen zonder Grenzen. Stond bij de supermarkt te werven. Ik meteen gezegd dat ik geen interesse heb als ik gegevens in moet vullen en ergens aan vastzit. Hij; waarom niet? Ik; omdat ik dan geen zin heb om het op te zeggen of vergeet op te zeggen. Hij; geen zin.... wat een kulargument.

Tsja dan ben ik er dus helemaal klaar mee he :+

Jeetj́e, wat onbeleefd. Niet van jou hoor,maar van hem.
Snap echt wel dat niet iedereen cash heeft voor collectes, maar laat iemand wel echt eenmalig een bedrag kunnen doneren zonder ervan vast te zitten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:42

Paardenfan25 schreef:
iirrssjjee schreef:
Gast van Artsen zonder Grenzen. Stond bij de supermarkt te werven. Ik meteen gezegd dat ik geen interesse heb als ik gegevens in moet vullen en ergens aan vastzit. Hij; waarom niet? Ik; omdat ik dan geen zin heb om het op te zeggen of vergeet op te zeggen. Hij; geen zin.... wat een kulargument.

Tsja dan ben ik er dus helemaal klaar mee he :+

Snap echt wel dat niet iedereen cash heeft voor collectes, maar laat iemand wel echt eenmalig een bedrag kunnen doneren zonder ervan vast te zitten

Zo was ik een keer aan het winkelen. Komen er van die gastjes, of ik wil geven voor een goed doel.
Heb gezegd dat ik al bepaalde goede doelen maandelijks steun en het geld me ook niet op de rug groeit.
Kreeg een "ja, maar je hebt ook geld om te winkelen, dan kun je best wat missen toch?"

Echt, wtf?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:48

Paardenfan25 schreef:

Ja geld in een collectebus stoppen, doe ik altijd, of als het viabpin kan ook goed. Maar ik ga nergens inschrijven, daar zit ik gewoon niet op te wachten....

Sherivey schreef:
Zo was ik een keer aan het winkelen. Komen er van die gastjes, of ik wil geven voor een goed doel.
Heb gezegd dat ik al bepaalde goede doelen maandelijks steun en het geld me ook niet op de rug groeit.
Kreeg een "ja, maar je hebt ook geld om te winkelen, dan kun je best wat missen toch?"

Echt, wtf?

Ook zo aso.... al gooi je het in de prullenbak... Mag je even zelf bepalen waar jij je eigen verdiende geld aan uitgeeft?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:56

Eindelijk mijn boek ontvangen van Bol.com, zit er voor een grote deuk. Boek is hardcover en zat in een zielig papieren envelopje.
Nu geven ze de optie aan om het boek te retouren, maar hoe weet ik dan zeker of het volgende boek wel onbeschadigd aankomt en bijvoorbeeld niet erger? Is een kookboek van €30 die ik ook mooi neer wil zetten later.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:57

Haha net als de fanfare die bij ons langs kwam voor nieuwe kostuums.
Ik gaf aan niet mee te betalen aan hun hobby, ik de mijne ook zelf betaal.
Toen zeiden dat ik het ook fijn vond als ze met bijvoorbeeld carnaval met de optocht mee liepen.
toen ik aangaf dat carnaval me gestolen kan worden en ik geen optocht keek, vonden ze dat ook maar raar.
Iedereen in het zuiden houd toch van carnaval |o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 18:58

Ik haat dat idd, dat ze je een schuldgevoel proberen aan te praten. Ik doneer in principe niks en heb echt wel rot opmerkingen gekregen, maar ik ben al blij als zelf eind van de maand red. Ik bepaal zelf wel of ik doneer en aan wie en dan zoek ik het gewoon op ipv verplicht te worden aan de deur of in de stad.

Mijn lijf stopt ermee vandaag en juist gisteren al naar fysio geweest. Zij vindt me goed op het moment, voor mijn doen, ik kan veel slechter zijn. Maar ik heb weer veel meer pijn en de winter moet nog komen

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:12

Ontslagen :roll:
Zit dus al 2 weken thuis met ontstoken pees, maandag uit goede wil weer geprobeerd maar deed helaas nog te veel zeer dus na een paar uur terug naar huis.
Belt het uitzendbureau nu op dat het bedrijf me niet meer wilt.
Want "ze zien halve dagen toch niet zitten en zijn onzeker over de toekomst". Snap ik ergens wel maar ik was er gisteren, had me dan even aan m'n mouw getrokken of vandaag even gebeld. Had goed contact met m'n leidinggevende dus vind dat een beetje banketstaaf. Had ik nog even gedag kunnen zeggen tegen m'n collega's..

Nu dus (als dit herstelt is) waarschijnlijk een poedersuiker baan aannemen voor 10€ per uur ^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:22

Banen zat op het moment en ze staan te springen om personeel. Hier al een aantal winkels die een extra sluiting dag hebben wegens geen personeel. Met dat je nu goed kan onderhandelen over je salaris.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:31

Een tijd terug een boek besteld, gekocht als cadeautje voor een vriendin. Het boek zou gesigneerd worden en je kon er een tekst bij achterlaten. Dat had ik gedaan. Twee weken na de release datum heb ik dat boek nog steeds niet ontvangen. Blijkt PostNL hem dus te zijn kwijtgeraakt. _-:(
En nu zijn er geen gesigneerde boeken meer te koop (en weet ik m'n grappige tekst die ik had bedacht niet meer).

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:37

M’n man vindt het gek dat de kleine steeds bij hem wil.
Vind het gek, vanaf hij een Piepje maakt pak je hem op.
Het is zo erg dat kleine zich van mij begint weg te draaien… ergernis dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:46

Sherivey schreef:

Echt, wtf?
"Jij ook met je overbetaalde bijbaantje." :evaw:

Ik heb hoofdpijn. :x En ik moet nieuwe fotografiespullen kopen (laptop, camerabody, lens etc.), naast het betalen van een dierenartsrekening voor een zeker donkerbruin kroketje. :$ :$

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:48

Edit: ik zit dus in het verkeerde topic! :))

Wat een ergernis. :))
Laatst bijgewerkt door Roosch op 19-10-22 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:49

Gevalletje oplichting in wording...

Kennis heeft vandaag een paard laten keuren. Klinisch kwam hij niet door de buigproef dus voor nu ook nog geen foto's.
Dierenarts rade aan over 2 weken herkeuring. Tot die tijd wat rustig aan te doen.

Verkoper gaf aan geen 2 weken te wachten.
Genoeg gegadigde die hem wel willen was haar reactie.

Dus naar mijn idee gevalletje oplichting in wording.
Want wie koopt er nu een paard die nu negatief aankoop advies heeft?
Dus waarschijnlijk gaat de keuring verzwegen worden...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:53

Roosch schreef:
Ik pas wel m'n kcal aan het sporten aan. :j Ik probeer meestal rond de 70 a 75% van m'n totale verbranding te eten.

Zit je in het verkeerde topic :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:58

Mkango schreef:
Sherivey schreef:

Echt, wtf?
"Jij ook met je overbetaalde bijbaantje." :evaw:

Ik heb hoofdpijn. :x En ik moet nieuwe fotografiespullen kopen (laptop, camerabody, lens etc.), naast het betalen van een dierenartsrekening voor een zeker donkerbruin kroketje. :$ :$

Daar zeg je wat, gaat het inmiddels al beter met je kroketje?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:19

Hartklopping gezien 1 van de katten ineens naast de hond stond. Gelukkig in diepe slaap. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:38

Telpeva schreef:
Het herstel gaat goed! Pijnstilling wordt nog steeds afgebouwd (staat nu op een halfje bute per dag en vier paracetamol) en dat gaat nog steeds goed, wond ziet er goed uit, maar ze is dus wel door haar veeartsbudget voor het komende jaar heen. _O-

Grapje uiteraard

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:47

Mkango schreef:
Telpeva schreef:
Het herstel gaat goed! Pijnstilling wordt nog steeds afgebouwd (staat nu op een halfje bute per dag en vier paracetamol) en dat gaat nog steeds goed, wond ziet er goed uit, maar ze is dus wel door haar veeartsbudget voor het komende jaar heen. _O-

Grapje uiteraard

Stuur haar een rekening voor haar eigen risico.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:48

Ik heb 'r al aangemeld voor de manegelessen, mag ze het lekker zelf terugverdienen. :))

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:50

Fijn dat het de goede kant op gaat! Duimen uiteraard dat het hier bij blijft :j

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:09

Dacht vandaag even lekker een Macdonalds met mijn zusje van 13 te kunnen pakken deze avond.
Binnen 10 minuten waren we weer weg helaas.
Is het normaal dat 13(?) jarige jongens seksueel intimideren ?
En behoorlijk, broek omlaag willen doen en zeggen dat hij een cadeautje heeft voor haar waarop ik tegen zusje zei. Ga maar niet kijken , eet maar snel. Ik schrok er echt wel van en was behoorlijk geërgerd, besloot de mc Donalds medewerker aan te spreken ook uiteindelijk toen hij begon met bepaalde bewegingen met zijn mond en handen. Die heeft de jongen die dit deed ook weggestuurd.

Wat is dat toch met de jeugd?
Mijn zusje is vooral geschrokken.
Eten hebben we niet op gekregen.. :/

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:12

Ze krijgen geen opvoeding want daar moet je energie insteken.
Echt schandalig.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:20

chanicha schreef:
Ze krijgen geen opvoeding want daar moet je energie insteken.
Echt schandalig.

Echt heel erg..
Zijn vrienden daarin waren wel goed opgevoed want die spraken hem aan dat hij moest kappen.
Hii kreeg nog wel een paar dikke stompen in zijn buik. Dat die moest stoppen. Maar toch doorgaan he.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 21:35

TheNovelist schreef:
Eindelijk mijn boek ontvangen van Bol.com, zit er voor een grote deuk. Boek is hardcover en zat in een zielig papieren envelopje.
Nu geven ze de optie aan om het boek te retouren, maar hoe weet ik dan zeker of het volgende boek wel onbeschadigd aankomt en bijvoorbeeld niet erger? Is een kookboek van €30 die ik ook mooi neer wil zetten later.

Bol.com is echt een ramp de laatste tijd met boeken verzenden. Was bij mij de vorige keer ook zo. Kartonnen envelop die veel te groot was en geen opvulling, dus boek kon overal heen schuiven tijdens het transport. Overal deuken en krassen en het boek was ook vies. Is een verpakking die ze aan het testen zijn, gaf de klantenservice toen aan.

Ik zou even telefonisch contact opnemen met de klantenservice en dit aangeven. Bij mij kwam hij daarna de tweede keer wel goed aan en in een andere verpakking.