Was leuk jullie gekend te hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Gast van Artsen zonder Grenzen. Stond bij de supermarkt te werven. Ik meteen gezegd dat ik geen interesse heb als ik gegevens in moet vullen en ergens aan vastzit. Hij; waarom niet? Ik; omdat ik dan geen zin heb om het op te zeggen of vergeet op te zeggen. Hij; geen zin.... wat een kulargument.
Tsja dan ben ik er dus helemaal klaar mee he
Paardenfan25 schreef:iirrssjjee schreef:Gast van Artsen zonder Grenzen. Stond bij de supermarkt te werven. Ik meteen gezegd dat ik geen interesse heb als ik gegevens in moet vullen en ergens aan vastzit. Hij; waarom niet? Ik; omdat ik dan geen zin heb om het op te zeggen of vergeet op te zeggen. Hij; geen zin.... wat een kulargument.
Tsja dan ben ik er dus helemaal klaar mee he
Jeetj́e, wat onbeleefd. Niet van jou hoor,maar van hem.
Snap echt wel dat niet iedereen cash heeft voor collectes, maar laat iemand wel echt eenmalig een bedrag kunnen doneren zonder ervan vast te zitten
Paardenfan25 schreef:Jeetj́e, wat onbeleefd. Niet van jou hoor,maar van hem.
Snap echt wel dat niet iedereen cash heeft voor collectes, maar laat iemand wel echt eenmalig een bedrag kunnen doneren zonder ervan vast te zitten
Sherivey schreef:Zo was ik een keer aan het winkelen. Komen er van die gastjes, of ik wil geven voor een goed doel.
Heb gezegd dat ik al bepaalde goede doelen maandelijks steun en het geld me ook niet op de rug groeit.
Kreeg een "ja, maar je hebt ook geld om te winkelen, dan kun je best wat missen toch?"
Echt, wtf?
Sherivey schreef:"Jij ook met je overbetaalde bijbaantje."Zo was ik een keer aan het winkelen. Komen er van die gastjes, of ik wil geven voor een goed doel.
Heb gezegd dat ik al bepaalde goede doelen maandelijks steun en het geld me ook niet op de rug groeit.
Kreeg een "ja, maar je hebt ook geld om te winkelen, dan kun je best wat missen toch?"
Echt, wtf?
Mkango schreef:Sherivey schreef:"Jij ook met je overbetaalde bijbaantje."Zo was ik een keer aan het winkelen. Komen er van die gastjes, of ik wil geven voor een goed doel.
Echt, wtf?
Ik heb hoofdpijn.En ik moet nieuwe fotografiespullen kopen (laptop, camerabody, lens etc.), naast het betalen van een dierenartsrekening voor een zeker donkerbruin kroketje.
![]()
Telpeva schreef:Het herstel gaat goed! Pijnstilling wordt nog steeds afgebouwd (staat nu op een halfje bute per dag en vier paracetamol) en dat gaat nog steeds goed, wond ziet er goed uit, maar ze is dus wel door haar veeartsbudget voor het komende jaar heen.Daar zeg je wat, gaat het inmiddels al beter met je kroketje?
Mkango schreef:Telpeva schreef:Het herstel gaat goed! Pijnstilling wordt nog steeds afgebouwd (staat nu op een halfje bute per dag en vier paracetamol) en dat gaat nog steeds goed, wond ziet er goed uit, maar ze is dus wel door haar veeartsbudget voor het komende jaar heen.Daar zeg je wat, gaat het inmiddels al beter met je kroketje?
Grapje uiteraard
chanicha schreef:Ze krijgen geen opvoeding want daar moet je energie insteken.
Echt schandalig.
TheNovelist schreef:Eindelijk mijn boek ontvangen van Bol.com, zit er voor een grote deuk. Boek is hardcover en zat in een zielig papieren envelopje.
Nu geven ze de optie aan om het boek te retouren, maar hoe weet ik dan zeker of het volgende boek wel onbeschadigd aankomt en bijvoorbeeld niet erger? Is een kookboek van €30 die ik ook mooi neer wil zetten later.