Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Dat snap ik Pien. Zelfs als vrijgezelle vrouw is het soms erg ongemakkelijk. Zeker omdat het meestal de mannen zijn die getrouwd zijn/in een relatie zijn. Soms twijfel ik weleens aan mezelf of ik ze niet de verkeerde intentie geef ofzo. Ik ben vrij spontaan van mezelf en praat makkelijk. Misschien zien mannen dat al snel als interesse ofzo, geen idee.
Marocje schreef:Das wel Next level ja.
Mijn vriend was op vakantie en had het gewoon gezellig. Beetje dansen, wat drankjes op.. dus een meid vroeg hem of ie haar naar haar kamer wilde brengen.. hij liep dus ff mee, puur om te begeleiden. Maar eenmaal bij haar kamer liep zij door, trok haar topje uitje en hij stond in de deuropening, schoot in de lach en liep weg..
Die vrouw had dus een heel ander idee gekregen, ondanks dat mijn vriend had gezegd een vriendin te hebben. Tja, dan lacht mijn vriend je idd uit wanneer je hoffelijkheid verward met flirten en je het bed willen krijgen.
Sky_As schreef:Ik denk dat ze eerder doelt op het feit dat waarschijnlijk 80% van de vrouwen de hint, breng je me even naar mijn kamer bedoelen met de intentie om seks te hebben.
En ze er daarom van uit ging toen hij ja is goed zei, hij daar ook wel zin in had.
Dus dit vind ik eigenlijk niet zon best voorbeeld. Hier had jouw vriend ook vooraf naar de intentie kunnen vragen, want dit was best een inkoppertje.
Ze zei waarschijnlijk niet, ik voel me onveilig want die ene gozer kijkt me de hele tijd aan dus wil je even mee lopen.....
capopjekop schreef:Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Volgens mij zouden 9 van de 10 mannen het als een hint zien om uitgenodigd te worden op een hotelkamer.
Dan is je vriend wel heel naïef en dat vind ik me lastig voor te stellen voor iemand die heel openminded is qua sex.
In combinatie met het lachen komt het op mij over alsof hij die vrouw even op haar plaats wilde zetten.
capopjekop schreef:Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Volgens mij zouden 9 van de 10 mannen het als een hint zien om uitgenodigd te worden op een hotelkamer.
Dan is je vriend wel heel naïef en dat vind ik me lastig voor te stellen voor iemand die heel openminded is qua sex.
In combinatie met het lachen komt het op mij over alsof hij die vrouw even op haar plaats wilde zetten.
Zonnetje81 schreef:pien_2010 schreef:Oef.zonnetje, wat een conclusies. Heb je een glazen bol of zo?
Mag jij vinden ik vind het totaal ongeloofwaardig. En daarbij vind ik het raar dat je dat uitlachen ook nog normaal vindt. Als het al waar is.
Zonnetje81 schreef:Marocje schreef:Das wel Next level ja.
Mijn vriend was op vakantie en had het gewoon gezellig. Beetje dansen, wat drankjes op.. dus een meid vroeg hem of ie haar naar haar kamer wilde brengen.. hij liep dus ff mee, puur om te begeleiden. Maar eenmaal bij haar kamer liep zij door, trok haar topje uitje en hij stond in de deuropening, schoot in de lach en liep weg..
Die vrouw had dus een heel ander idee gekregen, ondanks dat mijn vriend had gezegd een vriendin te hebben. Tja, dan lacht mijn vriend je idd uit wanneer je hoffelijkheid verward met flirten en je het bed willen krijgen.
Nou ik vind het eerlijk een hele duidelijke hint en geloof niet dat hij dat niet in zag. Hij haar uitlachen? Als het mijn vent was geloofde ik er totaal niks van. Of onzin verhaal of hij vertelt maar de helft en doet alsof hij zo open en eerlijk is.
Marocje schreef:“Als dit mijn vent was geloofde ik er niks van” ? Geen beste insteek. Als je überhaupt je vent niet zou geloven of zou denken dat ie liegt, wat zou je daar dan nog bij doen?
Hier is vertrouwen en eerlijkheid heel belangrijk voor ons. Vreemdgaan is een no go. Dan s het sowieso klaar. Wij zijn beiden dus fel tegen vreemdgangers en mensen die hieraan meewerken.
En ja, ik nog wat feller want ik vond haar gewoon dom. Hij nam het voor haar op door te zeggen dat hij ws niet duidelijk is geweest en zij dus dacht dat hij wel in was voor seks toen hij inging op de vraag ff mee lopen. (En hij daarom ook in lachen uitbarstte toen hij de situatie besefte)
Zonnetje81 schreef:Marocje schreef:“Als dit mijn vent was geloofde ik er niks van” ? Geen beste insteek. Als je überhaupt je vent niet zou geloven of zou denken dat ie liegt, wat zou je daar dan nog bij doen?
Hier is vertrouwen en eerlijkheid heel belangrijk voor ons. Vreemdgaan is een no go. Dan s het sowieso klaar. Wij zijn beiden dus fel tegen vreemdgangers en mensen die hieraan meewerken.
En ja, ik nog wat feller want ik vond haar gewoon dom. Hij nam het voor haar op door te zeggen dat hij ws niet duidelijk is geweest en zij dus dacht dat hij wel in was voor seks toen hij inging op de vraag ff mee lopen. (En hij daarom ook in lachen uitbarstte toen hij de situatie besefte)
Daar heb je een punt en dat jij er daarom zo in gelooft. Als buitenstaander vind ik het een raar verhaal wat rammelt.
Die vrouw wordt nu weggezet als een dom wicht of is in de zeik genomen. En daar praat jij nog vermakelijk over ook. Ik vind dat totaal niet fair want meelopen doe je dan niet of je bent nog eens duidelijk. Hij is niet van gisteren of zo naief dat ie het niet snapte. Daarom vind ik het een rammelend verhaal.
Sky_As schreef:Ik denk dat ze eerder doelt op het feit dat waarschijnlijk 80% van de vrouwen de hint, breng je me even naar mijn kamer bedoelen met de intentie om seks te hebben.
En ze er daarom van uit ging toen hij ja is goed zei, hij daar ook wel zin in had.
..
Farjen schreef:Sky_As schreef:Ik denk dat ze eerder doelt op het feit dat waarschijnlijk 80% van de vrouwen de hint, breng je me even naar mijn kamer bedoelen met de intentie om seks te hebben.
..
Dit bedoelde ik inderdaad
Maar ze hadden toch al wat samen gedanst en drankjes op, misschien zag zij dit als flirten en vroeg ze hem dan mee en was het een "logische" volgende stap om haar kleren uit te doen. Of ze was echt dronken en maakte daarom een verkeerde inschatting. Of hij kon haar hints niet lezen, ...
Geen idee, we waren er allemaal niet bij