Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Nee geen probleem. Hij is hier open over.

Sterker nog: we hebben de relatie open gegooid maar alles in stappen. Ik ben dus lekker aan het tinderen en kan daten (mits hij dit weet vantevoren). Hij tindert alleen nog voor ons samen. Date dus nog niet zelf.

En flirten is prima, dat past ook wel bij hem, haha.

Sky_As

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:38

Ik denk dat ze eerder doelt op het feit dat waarschijnlijk 80% van de vrouwen de hint, breng je me even naar mijn kamer bedoelen met de intentie om seks te hebben.

En ze er daarom van uit ging toen hij ja is goed zei, hij daar ook wel zin in had.

Dus dit vind ik eigenlijk niet zon best voorbeeld. Hier had jouw vriend ook vooraf naar de intentie kunnen vragen, want dit was best een inkoppertje.

Ze zei waarschijnlijk niet, ik voel me onveilig want die ene gozer kijkt me de hele tijd aan dus wil je even mee lopen.....

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Suzanne F. schreef:
Dat snap ik Pien. Zelfs als vrijgezelle vrouw is het soms erg ongemakkelijk. Zeker omdat het meestal de mannen zijn die getrouwd zijn/in een relatie zijn. Soms twijfel ik weleens aan mezelf of ik ze niet de verkeerde intentie geef ofzo. Ik ben vrij spontaan van mezelf en praat makkelijk. Misschien zien mannen dat al snel als interesse ofzo, geen idee.

De twijfel ben ik wel voorbij dat het aan mij ligt ook al kan ik gezellig babbelen en ben vrij spontaan en empathisch. Daarnaast ook ongelooflijk naïef. Ik heb vaak zelf niet door als iemand gezellig is met andere intentie of gewoon gezellig zoals ik het bedoel.
Bv
Vorige week iemand die er tussen in hing, gezellilg maar ook signaal dat hij zeker een poging gewaagd zou hebben als ik alleen zou zijn geweest.
Er een knappe 80 jarige man op een gezellig feestje, een rutger Hauer type en Nederlander, die serieus aan mijn man vroeg hoe hij het voor elkaar had gespeeld om zo een leuke vrouw te hebben. Toen ik het moest vertalen voor de Fransen, daar de Nederlanders dubbel lagen van het lachen, was iedereen zo vreselijk aan het lachen. Hij deed dat echt heel erg grappig en ik reageerde met (en moest dat ook vertalen), : 'pas op, mijn man is een bokito op de apenrots." Waarop iedereen inclusief mijn man vreselijk moest lachen en mijn man het wel degelijk beaamde door een arm om me heen te slaan en met zijn wijsvinger hoog "pas op" te zeggen stikkend van de lach.
Dat vind ik dan heel erg grappig en ook voel ik me dan gevleid als 67 jarige. _O- Dat werd met zoveel humor gebracht met zogenaamde jaloezie _O- en het was nog steeds een hele knappe man. De man is al jaren weduwnaar dus hij beledigde niemand. _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:56

Marocje schreef:
Das wel Next level ja.

Mijn vriend was op vakantie en had het gewoon gezellig. Beetje dansen, wat drankjes op.. dus een meid vroeg hem of ie haar naar haar kamer wilde brengen.. hij liep dus ff mee, puur om te begeleiden. Maar eenmaal bij haar kamer liep zij door, trok haar topje uitje en hij stond in de deuropening, schoot in de lach en liep weg..

Die vrouw had dus een heel ander idee gekregen, ondanks dat mijn vriend had gezegd een vriendin te hebben. Tja, dan lacht mijn vriend je idd uit wanneer je hoffelijkheid verward met flirten en je het bed willen krijgen.

Nou ik vind het eerlijk een hele duidelijke hint en geloof niet dat hij dat niet in zag. Hij haar uitlachen? Als het mijn vent was geloofde ik er totaal niks van. Of onzin verhaal of hij vertelt maar de helft en doet alsof hij zo open en eerlijk is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:06

Oef.zonnetje, wat een conclusies. Heb je een glazen bol of zo?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:08

Sky_As schreef:
Ik denk dat ze eerder doelt op het feit dat waarschijnlijk 80% van de vrouwen de hint, breng je me even naar mijn kamer bedoelen met de intentie om seks te hebben.

En ze er daarom van uit ging toen hij ja is goed zei, hij daar ook wel zin in had.

Dus dit vind ik eigenlijk niet zon best voorbeeld. Hier had jouw vriend ook vooraf naar de intentie kunnen vragen, want dit was best een inkoppertje.

Ze zei waarschijnlijk niet, ik voel me onveilig want die ene gozer kijkt me de hele tijd aan dus wil je even mee lopen.....

Eens. Onbeschoft van jouw vriend Marocje dat hij haar uitlacht.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Volgens mij zouden 9 van de 10 mannen het als een hint zien om uitgenodigd te worden op een hotelkamer.

Dan is je vriend wel heel naïef en dat vind ik me lastig voor te stellen voor iemand die heel openminded is qua sex.

In combinatie met het lachen komt het op mij over alsof hij die vrouw even op haar plaats wilde zetten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

capopjekop schreef:
Ik vind het ook maar een vreemd verhaal. Volgens mij zouden 9 van de 10 mannen het als een hint zien om uitgenodigd te worden op een hotelkamer.

Dan is je vriend wel heel naïef en dat vind ik me lastig voor te stellen voor iemand die heel openminded is qua sex.

In combinatie met het lachen komt het op mij over alsof hij die vrouw even op haar plaats wilde zetten.

Dit is oa wat ik bedoel.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:23

pien_2010 schreef:

Mag jij vinden ik vind het totaal ongeloofwaardig. En daarbij vind ik het raar dat je dat uitlachen ook nog normaal vindt. Als het al waar is.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:29

capopjekop schreef:

Ja het is het niveau van he jongen ik ben iets in mijn tent kwijt en het is zooooo donker, wil je helpen met zoeken :o? <<)

nu dat ik eraan denk ken ik wel van die gasten die je dan doodserieus een hoofdlampje lenen :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:49

Zonnetje81 schreef:
pien_2010 schreef:

Mag jij vinden ik vind het totaal ongeloofwaardig. En daarbij vind ik het raar dat je dat uitlachen ook nog normaal vindt. Als het al waar is.

Nee dat uitlachen vind ik niet normaal, vind ik heel onbeleefd en onaardig.
Ik begrijp je nu wel beter. Het is meer je manier van verwoorden soms die wat streng en absoluut overkomt soms.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:57

Ik kan het helaas niet zo goed verwoorden als sommige anderen hier. Maar ik vind het ongeloofwaardig en anders heel respectloos van hem als het waar is naar alle partijen. Zn partner en die griet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:33

Jemig wat een oordelen!

Ja, mijn vriend moest lachen. Ten eerste omdat de situatie gewoon grappig was: hij had echt andere intenties (iemand die niet zo lekker meer liep begeleiden) maar ook om zichzelf dat ie de situatie ff anders inschatte. Hij had nl gezegd een relatie te hebben dus tja. Dat iemand dan denkt dat dit niet uitmaakt.. s toch echt haar probleem.

De volgende dag hebben ze elkaar nog gezien maar niet echt besproken. Nogmaals: mijn vriend is gewoon erg sociaal dus geen probleem ook verder.

En ja, hij is zeker openminded maar wij waren op dat moment niet open. En dat is waar we het over hadden geloof ik: soms gewoon zo sociaal zijn maar niet de bedoeling tot wat anders: dat kan weleens een verkeerd beeld geven. Maar die vakantie heeft zeker voor wat veranderingen gezorgd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:47

Zonnetje81 schreef:
Marocje schreef:
Das wel Next level ja.

Mijn vriend was op vakantie en had het gewoon gezellig. Beetje dansen, wat drankjes op.. dus een meid vroeg hem of ie haar naar haar kamer wilde brengen.. hij liep dus ff mee, puur om te begeleiden. Maar eenmaal bij haar kamer liep zij door, trok haar topje uitje en hij stond in de deuropening, schoot in de lach en liep weg..

Die vrouw had dus een heel ander idee gekregen, ondanks dat mijn vriend had gezegd een vriendin te hebben. Tja, dan lacht mijn vriend je idd uit wanneer je hoffelijkheid verward met flirten en je het bed willen krijgen.

Nou ik vind het eerlijk een hele duidelijke hint en geloof niet dat hij dat niet in zag. Hij haar uitlachen? Als het mijn vent was geloofde ik er totaal niks van. Of onzin verhaal of hij vertelt maar de helft en doet alsof hij zo open en eerlijk is.

“Als dit mijn vent was geloofde ik er niks van” ? Geen beste insteek. Als je überhaupt je vent niet zou geloven of zou denken dat ie liegt, wat zou je daar dan nog bij doen?

Hier is vertrouwen en eerlijkheid heel belangrijk voor ons. Vreemdgaan is een no go. Dan s het sowieso klaar. Wij zijn beiden dus fel tegen vreemdgangers en mensen die hieraan meewerken.

En ja, ik nog wat feller want ik vond haar gewoon dom. Hij nam het voor haar op door te zeggen dat hij ws niet duidelijk is geweest en zij dus dacht dat hij wel in was voor seks toen hij inging op de vraag ff mee lopen. (En hij daarom ook in lachen uitbarstte toen hij de situatie besefte)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:56

Marocje schreef:
“Als dit mijn vent was geloofde ik er niks van” ? Geen beste insteek. Als je überhaupt je vent niet zou geloven of zou denken dat ie liegt, wat zou je daar dan nog bij doen?

Hier is vertrouwen en eerlijkheid heel belangrijk voor ons. Vreemdgaan is een no go. Dan s het sowieso klaar. Wij zijn beiden dus fel tegen vreemdgangers en mensen die hieraan meewerken.

En ja, ik nog wat feller want ik vond haar gewoon dom. Hij nam het voor haar op door te zeggen dat hij ws niet duidelijk is geweest en zij dus dacht dat hij wel in was voor seks toen hij inging op de vraag ff mee lopen. (En hij daarom ook in lachen uitbarstte toen hij de situatie besefte)

Daar heb je een punt en dat jij er daarom zo in gelooft. Als buitenstaander vind ik het een raar verhaal wat rammelt.

Die vrouw wordt nu weggezet als een dom wicht of is in de zeik genomen. En daar praat jij nog vermakelijk over ook. Ik vind dat totaal niet fair want meelopen doe je dan niet of je bent nog eens duidelijk. Hij is niet van gisteren of zo naief dat ie het niet snapte. Daarom vind ik het een rammelend verhaal.

Edit:
En ik zou het totaal niet waarderen dat mijn man dit als sociaal gedrag zou zien als je aan je klompen kan aanvoelen dat een ander andere intenties heeft. Ik verwacht dat ongewenste intenties eerder afgekapt zouden worden. Ik heb andere normen en waarden. Maar dat is een persoonlijke opvatting.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Als zij dom is, is je vriend dat ook. Sorry maar dit had hij kunnen weten. En ik vind het hem echt niet sieren om haar dan uit te lachen. Hij had ook kunnen zeggen: oh sorry, dit is mis communicatie geweest maar ik wil dit niet. Fijne avond nog.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:00

Ben eerlijk gezegd wel vaker thuisgebracht door heren zonder bijbedoelingen, puur omdat ze zeker wilde weten dat ik veilig thuiskwam.

Vind het eerlijk gezegd beetje onethisch zo je kleding uit te doen ook. Stel je voor dat je alleen bent met iemand van het andere geslacht en die man trekt zo zo'n broek naar beneden. Dat gaat wel richting intimidatie gezien een man sterker is. Toestemming/consent vragen wordt steeds belangrijker, en met goede reden. Vind het beetje respectloos ook wel dus kan me voorstellen dat je gaat lachen, al is het maar uit ongemak.

Verder vind ik het meer iets tussen Marocje en haar partner.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:05

Het is ook nogal een verschil of Marocjes partner om zichzelf moest lachen, of haar uitlachte. Optie 1 zou ik zelf wrs in mijn naïviteit ook hebben gedaan. Optie 2 vind ik niet zo aardig.
Maar hey, we zijn allemaal anders.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:07

De setting op vakantie in ibiza en dat je een leuke avond hebt is misschien wel iets wat de situatie anders maakt.

Dat ze zo uit de kleren gaat is ook apart te noemen. Maar daarom vind ik het een vreemd verhaal dat hij volledig onschuldig zou zijn en zij gaat ineens uit de kleren? Lachen uit ongemak…ja…maar ze wordt letterlijk dom genoemd. En heel vreemd is haar gedachten niet mits het verhaal zo is als ie is.

Ja is iets tussen hen maar dan post je het hier niet als “oh is heel normaal en dat mens: goh wat dacht ze wel niet?”.

Edit: was een reactie op wat raineri aanhaalde.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Zonnetje81 schreef:
Marocje schreef:

Daar heb je een punt en dat jij er daarom zo in gelooft. Als buitenstaander vind ik het een raar verhaal wat rammelt.

Die vrouw wordt nu weggezet als een dom wicht of is in de zeik genomen. En daar praat jij nog vermakelijk over ook. Ik vind dat totaal niet fair want meelopen doe je dan niet of je bent nog eens duidelijk. Hij is niet van gisteren of zo naief dat ie het niet snapte. Daarom vind ik het een rammelend verhaal.

Ik snap je hoor, hier hebben wij het ook over gehad. Als je ‘zo’n verhaal’ zou horen hoe was je reactie dan geweest?
Hij zei zelf ook dat het dan ws heel anders over kwam, maar toen hij in deze situatie kwam was dit dus blijkbaar zijn reactie (lachen/mede om zichzelf. Als hij dit verhaal van een ander zou horen, zou ie bij het vragen om mee te lopen al weten wat de intenties waren (dat had ik nl ook meteen).

En ja, dat was het punt dus ook; hij gaf aan dat ie soms erg naïef kan zijn, omdat hij gewoon erg sociaal is en heel makkelijk met mensen kletst. Dat wordt dus weleens verkeerd geïnterpreteerd. Zo erg dat ie het vaak erbij moet vermelden.. (maakt ie ff complimentje naar iemand, daarna een verontschuldiging dat het puur een compliment was en niks meer.)

@raineri: precies dat. Als het andersom was geweest (zij zegt een vriend te hebben, hij loopt ff mee en hij trekt ineens de broek uit? ) Zij loopt lachend weg.. wat was er dan gezegd? Wat een klootzak! Of nog erger: ‘je weet niet wat er had kunnen gebeuren..’
In die gevallen was de man hartstikke fout geweest.
Of was er dan ook ff gelachen omdat de man blijkbaar andere intenties had. Je lacht dan om de hele situatie. Dat is nl wat er gebeurde..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:24

Ik vind niet dat de situatie anders was geweest als het een vrouw betrof.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Sky_As schreef:

..

Dit bedoelde ik inderdaad :)

Maar ze hadden toch al wat samen gedanst en drankjes op, misschien zag zij dit als flirten en vroeg ze hem dan mee en was het een "logische" volgende stap om haar kleren uit te doen. Of ze was echt dronken en maakte daarom een verkeerde inschatting. Of hij kon haar hints niet lezen, ...
Geen idee, we waren er allemaal niet bij :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

Helder Marocje!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:56

Farjen schreef:
Sky_As schreef:

..

Dit bedoelde ik inderdaad :)

Maar ze hadden toch al wat samen gedanst en drankjes op, misschien zag zij dit als flirten en vroeg ze hem dan mee en was het een "logische" volgende stap om haar kleren uit te doen. Of ze was echt dronken en maakte daarom een verkeerde inschatting. Of hij kon haar hints niet lezen, ...
Geen idee, we waren er allemaal niet bij :)

Precies. Zelfs ik was er niet bij maar bovenstaand beeld is dus wel geschetst. Was een all inclusive hotel dus overdag ook al wat drank op. S avonds gezellig wat gedanst (met meerderen, hij ging met een grotere groep om) en gekletst.

Het was gewoon een verkeerde inschatting. Waarin hij toegeeft dat dit vaker gebeurt ook wanneer hij niet drinkt. Gewoon simpel in een supermarkt oid.. Maar dat maakte de situatie dus eerder grappig dan gênant. Zij liep die kamer in en deed haar topje uit, hij stond in de deuropening om weg te lopen en besefte toen pas de situatie. Zij dus op dat moment ook..

En ja, ik heb daar dan een mening over. Die is hier ondertussen wel bekend. Ik heb haar dom genoemd ja. (Hij absoluut niet!) Als je hoort dat iemand een relatie heeft weet je genoeg. Anders had diegene wel gezegd dat het een open relatie is.. Dus zo’n persoon heeft daar geen moeite mee? Dan ben je idd exit voor mij.

En die afspraak hebben we sowieso nu: je hebt respect voor de ander. Wil je mij neuken? Lekker, maar je hebt respect voor mijn vriend. Hij zal altijd op de 1e plaats staan. En andersom net zo. Ik ‘leen’ mijn vriend uit. Die mag je neuken, mits er respect is naar mij.

Ik heb al diverse chats verwijderd die in het begin nog aardig leken, maar bij bepaalde opmerkingen toch spaak liepen. Het moet je wel liggen, puur voor seks afspreken maar wel respect hebben voor de situatie.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:14

Ja dat lijkt me inderdaad best moeilijk en niet voor iedereen weggelegd. Om dat zo los van elkaar te kunnen zien. Ik kan het niet in ieder geval.