Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
black_kelpie

Berichten: 7906
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 11:57

Froukje schreef:
black_kelpie schreef:
Mijn auto gaat niet meer op slot. De vergrendeling geeft wel een klik als ik de afstandsbediening gebruik, de lampen knipperen alsof hij op slot gaat, maar alle deuren blijven open. Ik kan de sleutel ook niet ronddraaien in het slot, dus helaas lukt het op die manier ook niet.

Ik heb alles van enige waarde er uit gehaald, morgen de garage maar bellen -O-

Zeker dat alle deuren/kofferbak goed dicht zitten?

Ja, er is echt iets kapot helaas. Als ik in de auto zit en de knoppen gebruik gaat de boel wel gewoon op slot. Ik heb het ding net een week, maar goedkoop segment dus geen garantie. En mijn garage heeft voorlopig geen tijd :Y) Super handig.

AaronYve

Berichten: 10507
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:09

Dat mijn nichtje van 10 samen met haar moeder een suprise maakt van squid game voor een klasgenootje >;) <:)

Marcella

Berichten: 37023
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:12

Dhl soap gaat verder wordt nu pas vanaf 16.00 uur ophalen services punt. Daar ging mijn hoop dat het misschien nog voor 12.00 uur klaar zou kunnen liggen.

En net kat kwijt was mevrouw stiekem achter mijn hielen langs voorraad kast in geslopen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:26

Mijn man die denkt dat hij alles direct opruimt en niet beseft hoeveel rommel hij eigenlijk achter laat.

Niobe

Berichten: 8037
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:27

Mensen die met Engelse termen gaan gooien, maar dan fout en verkeerd gespeld.

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:38

AaronYve schreef:
Dat mijn nichtje van 10 samen met haar moeder een suprise maakt van squid game voor een klasgenootje >;) <:)

Wtf...

xSagan
Berichten: 686
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:01

fjordjes schreef:
En voor de 3e keer deze week vergeten ze mij te vragen met de pauze..


Dat heb ik opgelost door meteen aan het begin van de dag te regelen. Helpt hier prima.:)

Mijn ergernis: Dat het hier steeds drukker wordt en mensen verwachten dat ik mijzelf door twee kan splitsen….
Grap dan altijd maar dat het dan zo’n vieze boel wordt, meestal snappen ze het dan wel.xD

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33933
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:03

Heel mijn armen onder de schrammen want meneer de teckel stierf door nagels knippen. _O-

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:22

Hihi, koffie op het werk heb ik opgelost door zelf de gillende idioot te worden die KOFFIE! roept en iedereen gaat optrommelen op bepaalde tijdstippen :+ We hebben inmiddels het punt bereikt dat als ik een keer het tijdstip vergeet, dat collega's mij komen zoeken om even te controleren of ik nog leef, want dan klopt er iets niet.

fjordjes

Berichten: 12100
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:52

Helaas gaat dat niet bij ons, werk in de zorg dus dat is maatwerk, als de ene bewoner nog naar de wc moet gaat dat voor. Wij pauzeren pas als iedereen uit bed is.

LiannePuthzy

Berichten: 7011
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:22

Dat ik nog steeds niet weet of de excursie aankomende woensdag naar een kippen boerderij wel of niet door gaat..
Ik ga uit van niet ivm Corona en vogelgriep maar school heeft ons nog geen informatie gestuurd

MyWishMax

Berichten: 25614
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:40

Koelkast van de plek en erachter komen hoe slecht het afgewerkt is erachter. Niet eigenlijk. Er zit gewoon een grote spleet waar je de buitenmuur ziet met wat isolatie...

Ik kom steeds meer dingen tegen die gewoon zo slecht gedaan zijn dat ze overnieuw moeten, maar die ik zelf moet betalen omdat het door huurder gedaan is... :(

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:51

LiannePuthzy schreef:
Dat ik nog steeds niet weet of de excursie aankomende woensdag naar een kippen boerderij wel of niet door gaat..
Ik ga uit van niet ivm Corona en vogelgriep maar school heeft ons nog geen informatie gestuurd

Het vogelbedrijf waar ik werk is in elk geval verboden terrein voor alle bezoekers vanwege de vogelgriep, hier komt niemand binnen.

Misschien kan je hier ook wat mee:
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/vogelgr ... estrijding

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... vogelgriep

Quote uit de onderste link:
Citaat:
Bezoekverbod voor locaties die risicovogels houden
Er is een verbod op bezoek aan alle bedrijven en locaties met risicovogels. Zoals hoenderachtige, watervogels en loopvogels. Alleen personeel en dierenartsen zijn toegestaan, maar moeten zich houden aan het hygiëneprotocol.

Voor bezoek aan dierentuinen en kinderboerderijen gelden uitzonderingen:

Dierentuinen mogen bezoek ontvangen als hun risicovogels in een volière zitten. Daarnaast moeten zij zich aan bepaalde Europese regels van de dierengezondheidswetgeving houden.
Kinderboerderijen die geen geld verdienen aan het houden van dieren, mogen bezoek ontvangen. Maar moeten bezoekers weghouden van plekken waar risicovogels opgesloten of afgeschermd zitten.

Kippen zijn hoenderachtige, dus risicovogel.

Het zou mij verbazen als je excursie door zou gaan :knuffel:

LiannePuthzy

Berichten: 7011
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:53

Telpeva schreef:
LiannePuthzy schreef:
Dat ik nog steeds niet weet of de excursie aankomende woensdag naar een kippen boerderij wel of niet door gaat..
Ik ga uit van niet ivm Corona en vogelgriep maar school heeft ons nog geen informatie gestuurd

Het vogelbedrijf waar ik werk is in elk geval verboden terrein voor alle bezoekers vanwege de vogelgriep, hier komt niemand binnen.

Misschien kan je hier ook wat mee:
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/vogelgr ... estrijding

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... vogelgriep

Quote uit de onderste link:
Citaat:
Bezoekverbod voor locaties die risicovogels houden
Er is een verbod op bezoek aan alle bedrijven en locaties met risicovogels. Zoals hoenderachtige, watervogels en loopvogels. Alleen personeel en dierenartsen zijn toegestaan, maar moeten zich houden aan het hygiëneprotocol.

Voor bezoek aan dierentuinen en kinderboerderijen gelden uitzonderingen:

Dierentuinen mogen bezoek ontvangen als hun risicovogels in een volière zitten. Daarnaast moeten zij zich aan bepaalde Europese regels van de dierengezondheidswetgeving houden.
Kinderboerderijen die geen geld verdienen aan het houden van dieren, mogen bezoek ontvangen. Maar moeten bezoekers weghouden van plekken waar risicovogels opgesloten of afgeschermd zitten.

Kippen zijn hoenderachtige, dus risicovogel.

Het zou mij verbazen als je excursie door zou gaan :knuffel:


Ja mij dus ook, lijkt mij een veel te groot risico voor zo’n bedrijf

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:01

daantjuhhh schreef:
Ik erger mij aan alles. Ben even boos op alles.
Mijn broertje is gehandicapt en zijn openhart operatie wordt uitgesteld.

Ik ben niet boos op het zorg personeel. Zij doen alles wat kan. Maar ik hoor mensen zeggen het is geen code zwart.

Nou vertel dat tegen mijn broertje of mijn ouders die hem weer opnieuw moeten vertellen dat hij zich weer opnieuw moet opladen.

We hebben weer een nieuwe datum.
Volgende week vrijdag 3 december.
Duimen jullie mee dat het door gaat? +:)+

MyWishMax

Berichten: 25614
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:03

Ik duim!

DuoPenotti

Berichten: 30609
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:10

Ja ik duim ook mee!

daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:35

Thanks _/-\o_

nicole_floor

Berichten: 3375
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:54

De logica van de nieuwe coronamaatregelen. Ik weet hiet of hier om moet lachen of huilen...

Arethe
Berichten: 2565
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 16:16

Ik duim mee daantjuhhh.

Mijn ergernis, voor de school van mijn dochter moeten we een cape maken. Toen wij dit te horen kregen meteen stoffen besteld. Na 2,5 week en bellen/e-mailen/Facebook post plaatsen kreeg ik uiteindelijk te horen dat een stof niet meer beschikbaar was. Ze zou een andere erbij doen.
Toen duurde het nog 2 weken voor dit binnen was. Uiteindelijk ergens anders een bestelling gedaan en deze kwam gisteren binnen. Doos kapot en alles wat ik nodig had is eruit gevallen ofzo. -:(-
Ding moet maandag ingeleverd worden en ik ben al 8 weken bezig om alles in huis te krijgen, ik kan hier echt niet tegen. Alles loopt in de soep en mag nu vol in de stress op het laatste moment ergens anders iets vandaan toveren. _-:( |o

AaronYve

Berichten: 10507
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:10

Telpeva schreef:
AaronYve schreef:
Dat mijn nichtje van 10 samen met haar moeder een suprise maakt van squid game voor een klasgenootje >;) <:)

Wtf...


nou idd, ik blijf mij eraan ergeren

Marcella

Berichten: 37023
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:15

Dat het dus al flink donker begin te worden nu. Zal blij zijn als de 21 december voorbij is.

Ineke2

Berichten: 33180
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 18:44

Ik heb vandaag al een betere uitleg gekregen op het werk, dat is fijn.

Verder ben ik gewoon zo ontzettend moe en toe aan vakantie terwijl dat de komende maanden er gewoon echt niet in zit.

wyoming

Berichten: 2529
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 19:18

De hoogte van de verzekering van mijn hond. Die gewoon dubbel zo duur is geworden over de jaren. Toen ik begon was het €11,42, volgend jaar wordt het €25,40

Valerie93

Berichten: 3139
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 19:19

Ik zou vanavond afspreken met iemand... gister was het: laat nog wel even weten hoelaat...

Vandaag hele dag geen reactie maar ik had zoiets van ik ga niet appen.

En goh verrassend!! Ineens een appje; sorry, het word m niet...

Nou die zag ik toch echt niet aankomen *sarcasme uit*

Dat word een game avondje!