Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Dat ik een contract wil kopiëren, maar dat thuis niet gaat want inkt is op. Maar nu zijn alle winkels natuurlijk dicht die dit wel kunnen, en ik zit niet in primair proces dus kantoor is ook dicht
Benthhh schreef:xmarritw schreef:Mijn ouders hebben besloten dat tweede kerstdag foute kersttruien dag is. Nu heb ik dus minder dan een week om ergens een kersttrui vandaan te vissen, terwijl de winkels dicht zijn.
Je wordt er online mee doodgegooid!
xmarritw schreef:Mijn ouders hebben besloten dat tweede kerstdag foute kersttruien dag is. Nu heb ik dus minder dan een week om ergens een kersttrui vandaan te vissen, terwijl de winkels dicht zijn.
Danielleeee_ schreef:Ik heb een hele rare ergernis, of eigenlijk gewoon een gebeurtenis die ik even ergens moet delen![]()
Ik heb twee vogels, dwergpapegaaien, en de ene is zwanger van een ei. Zij is echt een monstervogel en bijt dolgraag in alles, maar echt hard ook. Nu heb ik een dik vest die ik altijd aan doe, dan komt ze graag bij me zitten op mijn armen (als ze dan bijt in dat vest, voel ik het niet).
Nu wilde ik even naar haar cloaca kijken, aangezien ze hoogzwanger is van haar eiIk wilde even kijken of alles goed ging. Maar... mevrouw zat op mijn arm, die ik op borsthoogte hield, en ik had geen beha aan en mijn vest was open (alleen een dun hemdje aan onder mijn vest). En ze bijt graag en hard. Dus je raadt het al... Ik weet nu hoe het voelt om een tepelpiercing te krijgen
Danielleeee_ schreef:Ik heb een hele rare ergernis, of eigenlijk gewoon een gebeurtenis die ik even ergens moet delen![]()
Ik heb twee vogels, dwergpapegaaien, en de ene is zwanger van een ei. Zij is echt een monstervogel en bijt dolgraag in alles, maar echt hard ook. Nu heb ik een dik vest die ik altijd aan doe, dan komt ze graag bij me zitten op mijn armen (als ze dan bijt in dat vest, voel ik het niet).
Nu wilde ik even naar haar cloaca kijken, aangezien ze hoogzwanger is van haar eiIk wilde even kijken of alles goed ging. Maar... mevrouw zat op mijn arm, die ik op borsthoogte hield, en ik had geen beha aan en mijn vest was open (alleen een dun hemdje aan onder mijn vest). En ze bijt graag en hard. Dus je raadt het al... Ik weet nu hoe het voelt om een tepelpiercing te krijgen
xmarritw schreef:Mijn ouders hebben besloten dat tweede kerstdag foute kersttruien dag is. Nu heb ik dus minder dan een week om ergens een kersttrui vandaan te vissen, terwijl de winkels dicht zijn.
LukieBradley schreef:Mijn kippen buiten deze keer, met veel pijn en moeite paar tientjes gespaard om een stok voor ze te laten maken.
Soort trap waar ze dan op kunnen.
Ze sliepen nu in de schuur lekker praktisch op de oude tuinstoelen, een tafeltje en een plastic bak met spullen.
Aan de enige kant waar nog iets stond Van mij![]()
Vandaag de stoelen afgevoerd en het tafeltje, de plastic bak stond er nog even. Trapstok er naast en dit is het resultaat :
[ [url=m/encvVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 2 rechts zitten op de trap, links zitten er 8 op elkaar gestampt![]()
![]()
Echt je zou ze wel wat willen doendaar gaan mijn centen.
Speciaal laten maken omdat het zo'n zooitje werd en ze zelf ook vies werden.
Ja tuurlijk