Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:44

Dat ik een contract wil kopiëren, maar dat thuis niet gaat want inkt is op. Maar nu zijn alle winkels natuurlijk dicht die dit wel kunnen, en ik zit niet in primair proces dus kantoor is ook dicht |o

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:50

Mijn aan mijn rug, nek én voeten. Iemand de gouden tip om de hele dag pijn vrij te staan?! -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:04

Loeky01 schreef:
Dat ik een contract wil kopiëren, maar dat thuis niet gaat want inkt is op. Maar nu zijn alle winkels natuurlijk dicht die dit wel kunnen, en ik zit niet in primair proces dus kantoor is ook dicht |o

Hier kan je ook printen bij de supermarkt of het post nl punt. Bij jou niet?

Edit. https://www.copyright.nl/corona-beleid/ Copyshop is hier ook open. Ik zou dit dus even controleren

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:17

xmarritw schreef:
Mijn ouders hebben besloten dat tweede kerstdag foute kersttruien dag is. Nu heb ik dus minder dan een week om ergens een kersttrui vandaan te vissen, terwijl de winkels dicht zijn.

Je wordt er online mee doodgegooid!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:28

Dat ik nog steeds last heb van een dik en pijnlijk gehemelte.

En dat ik zo toch maar cup a soup gaat eten. Weet niet hoe ik anders mijn brood weg moet krijgen. En even verzinnen wat morgen eten aangezien kauwen drama is en er iedere keer wat de verkeerde kant op schiet.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:36

Benthhh schreef:
xmarritw schreef:
Mijn ouders hebben besloten dat tweede kerstdag foute kersttruien dag is. Nu heb ik dus minder dan een week om ergens een kersttrui vandaan te vissen, terwijl de winkels dicht zijn.

Moeten ze wel op tijd bezorgd worden :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:46

Benthhh schreef:
xmarritw schreef:

OF zelf maken met wat kleine kerstballetjes en slingers?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:47

DiscoDipp schreef:
Mijn aan mijn rug, nek én voeten. Iemand de gouden tip om de hele dag pijn vrij te staan?! -O-

Af en toe schoenen wisselen werkt vaak wel

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:49

xmarritw schreef:

Als zij allemaal een foute kersttrui aanhebben, heb jij ook een foute trui aan als je wat 'normaals' aan trekt :)*

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:52

Ik heb een hele rare ergernis, of eigenlijk gewoon een gebeurtenis die ik even ergens moet delen :')

Ik heb twee vogels, dwergpapegaaien, en de ene is zwanger van een ei. Zij is echt een monstervogel en bijt dolgraag in alles, maar echt hard ook. Nu heb ik een dik vest die ik altijd aan doe, dan komt ze graag bij me zitten op mijn armen (als ze dan bijt in dat vest, voel ik het niet).

Nu wilde ik even naar haar cloaca kijken, aangezien ze hoogzwanger is van haar ei :+ Ik wilde even kijken of alles goed ging. Maar... mevrouw zat op mijn arm, die ik op borsthoogte hield, en ik had geen beha aan en mijn vest was open (alleen een dun hemdje aan onder mijn vest). En ze bijt graag en hard. Dus je raadt het al... Ik weet nu hoe het voelt om een tepelpiercing te krijgen :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:55

Danielleeee_ schreef:
Ik heb een hele rare ergernis, of eigenlijk gewoon een gebeurtenis die ik even ergens moet delen :')

Ik heb twee vogels, dwergpapegaaien, en de ene is zwanger van een ei. Zij is echt een monstervogel en bijt dolgraag in alles, maar echt hard ook. Nu heb ik een dik vest die ik altijd aan doe, dan komt ze graag bij me zitten op mijn armen (als ze dan bijt in dat vest, voel ik het niet).

Nu wilde ik even naar haar cloaca kijken, aangezien ze hoogzwanger is van haar ei :+ Ik wilde even kijken of alles goed ging. Maar... mevrouw zat op mijn arm, die ik op borsthoogte hield, en ik had geen beha aan en mijn vest was open (alleen een dun hemdje aan onder mijn vest). En ze bijt graag en hard. Dus je raadt het al... Ik weet nu hoe het voelt om een tepelpiercing te krijgen :+

_O- _O-

Sorry. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:58

Danielleeee_ schreef:

Aauuuuuuw :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:00

Ben supermoe en moet nog 2 dagen en dan 1 hele dag weekend. :') -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:07

Iets uitgeschoten met de Chili poeder in m’n kerrie saus. Poeh!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:33

Aan het feit dat ik dure laarzen online besteld heb, ze al verlaat binnen kwamen, en nu een maat te klein blijken terwijl we precies opgemeten hebben zoals op de website stond. Dus nu duurt het weer twee weken ofzo voor de nieuwe binnen zijn en ik wilde deze vakantie zo graag gaan wandelen in ietwat drassig gebied.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:40

Mijn vriend zou koken. Hij is nog niet begonnen... Honger! :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:46

Dat ik morgen weer een vogel moet laten inslapen ;(

Er komt geen eind aan dit *** jaar -O-

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:13

[/quote]

Je wordt er online mee doodgegooid![/quote]
OF zelf maken met wat kleine kerstballetjes en slingers?[/quote]
Dit vind ik wel een heel leuk plan. Online ben ik bang dat het te laat komt en dat is vaak best duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:16

Dat ik de godganze dag al zo moe ben

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:46

Escalatie van gisteren nacht vonden mijn buren nog niet voldoende. Ze beginnen zo zoetjes aan weer. Iemand die mijn diploma al heeft gevonden? Ik zou m in juli moeten krijgen, maar liever nu al zodat ik kan verhuizen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:54

Danielleeee _O-

Loeky Ik wil best iets voor je maken maar ik weet niet of je ermee weg komt :x

Mijn kippen buiten deze keer, met veel pijn en moeite paar tientjes gespaard om een stok voor ze te laten maken.
Soort trap waar ze dan op kunnen.
Ze sliepen nu in de schuur lekker praktisch op de oude tuinstoelen, een tafeltje en een plastic bak met spullen.
Aan de enige kant waar nog iets stond Van mij _O-
Vandaag de stoelen afgevoerd en het tafeltje, de plastic bak stond er nog even. Trapstok er naast en dit is het resultaat :
Afbeelding
De 2 rechts zitten op de trap, links zitten er 8 op elkaar gestampt :') _O-
Echt je zou ze wel wat willen doen _O- daar gaan mijn centen.
Speciaal laten maken omdat het zo'n zooitje werd en ze zelf ook vies werden.
Ja tuurlijk

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 21:59

denisesilver schreef:
DiscoDipp schreef:

Af en toe schoenen wisselen werkt vaak wel

In de horeca deed ik dat ook. Maar dat gaat nu niet.. voltaren smeren ook niet. Helemaal k”t ;(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:14

Mijn vader. Ik moet naar de sportarts maar die heeft blijkbaar geen contract met mijn verzekeraar. Alleen de grote ziekenhuizen in de buurt hebben dat, nou ja, nu in corona tijd niet handig en die hebben we andere dingen aan hun hoofd. Mijn vader: ''weet je wat je moet doen?''
Ik: ''Nee?''
Hij: ''Helemaal niets.'' En rolt met zijn ogen.

Soms kan ik hem niet uitstaan. Maar ja, zelf een gevalletje fysiotherapie is onzin en gaat dus zelf nooit. :')

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:20

xmarritw schreef:

Je wordt er online mee doodgegooid![/quote]
OF zelf maken met wat kleine kerstballetjes en slingers?[/quote]
Dit vind ik wel een heel leuk plan. Online ben ik bang dat het te laat komt en dat is vaak best duur.[/quote]

Ik zag laatst bij de Albert Heijn foute kersttruien :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:41

LukieBradley schreef:
Mijn kippen buiten deze keer, met veel pijn en moeite paar tientjes gespaard om een stok voor ze te laten maken.
Soort trap waar ze dan op kunnen.
Ze sliepen nu in de schuur lekker praktisch op de oude tuinstoelen, een tafeltje en een plastic bak met spullen.
Aan de enige kant waar nog iets stond Van mij _O-
Vandaag de stoelen afgevoerd en het tafeltje, de plastic bak stond er nog even. Trapstok er naast en dit is het resultaat :
[ [url=m/encvVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 2 rechts zitten op de trap, links zitten er 8 op elkaar gestampt :') _O-
Echt je zou ze wel wat willen doen _O- daar gaan mijn centen.
Speciaal laten maken omdat het zo'n zooitje werd en ze zelf ook vies werden.
Ja tuurlijk

Lijkt een vrij smalle zitstok? Ze zitten vaak liever op een bredere stok, te smal doet pijn aan de poten. Ook zitten ze het liefst allemaal op dezelfde hoogte, dus een trap met stokken op verschillende hoogtes wordt vaak niet gebruikt als er een alternatief is.