Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:29

Lestrange01 schreef:
Dat ik erover na zat te denken om een keer iets leuks te doen met mijn vrienden, maar dat ik me toen besefte dat mijn vrienden het type mensen zijn waarbij je 10 weken van tevoren een plekje moet reserveren in hun agenda. Waarbij iets leuks doen zich beperkt tot bij de ander in huis afspreken of naar een restaurant gaan en als je ergens naar toe wilt dat je dit minimaal 20 weken van tevoren moet afspreken. En dat er dan altijd gelijk nog een aantal andere mensen uitgenodigd moeten worden, die ik niet ken.

Laat maar dan

Daarom heb ik maar 1 vriendin. Puur omdat afspreken nooit lukte, heb ik het maar opgegeven.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:43

Marije_1997 schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik erover na zat te denken om een keer iets leuks te doen met mijn vrienden, maar dat ik me toen besefte dat mijn vrienden het type mensen zijn waarbij je 10 weken van tevoren een plekje moet reserveren in hun agenda. Waarbij iets leuks doen zich beperkt tot bij de ander in huis afspreken of naar een restaurant gaan en als je ergens naar toe wilt dat je dit minimaal 20 weken van tevoren moet afspreken. En dat er dan altijd gelijk nog een aantal andere mensen uitgenodigd moeten worden, die ik niet ken.

Laat maar dan

Daarom heb ik maar 1 vriendin. Puur omdat afspreken nooit lukte, heb ik het maar opgegeven.

Ik heb er drie, en alle drie zijn ze precies zo. Wel grappig want mijn vrienden kennen elkaar niet, maar ze zijn zo hetzelfde. Allemaal heel gestructureerd opgevoed, alle drie hebben huisartsen als ouders, netjes en aan de regels houden, ze hebben zelfs dezelfde kledingstijl. Totaal het tegenovergestelde van mijzelf (oke ik houd me wel aan de regels.) Ik zal dat wel aantrekken ofzo :').

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 16:52

Dat ik even niet meer weet wat ik met mijn leven wil... :(

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:11

Knudd schreef:

Hé Knud, wat klote. Wil je er iets meer over kwijt? Gaat het over iets specifieks (liefde, werk, studie) of gewoon in het algemeen?

:(:)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:14

miereneter schreef:
Knudd schreef:

Hé Knud, wat klote. Wil je er iets meer over kwijt? Gaat het over iets specifieks (liefde, werk, studie) of gewoon in het algemeen?

:(:)

Studie/werk, wonen, mezelf.. Weet gewoon even de richting niet en dan is vooruit kijken echt lastig

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:34

Een serieuze dip dus. Probeer alles in stukjes te hakken en het dan stukje per stukje te bekijken. Alles in een keer, dat is voor iedereen teveel. Vraag hulp. Niemand kan alles alleen. Dikke knuffel.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:02

dat hoe langer ik aan het editten ben, hoe vaker sony vegas pro crasht. :\

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:12

Dat ik graag het Pieterpad wilde wandelen met mijn ex (toen nog man) maar hij had er nooit tijd voor, maar nu kan hij het blijkbaar wel met zijn nieuwe vriendin. (dan wel weer grappig dat hij blijkbaar zelf niks origineels kan bedenken om met haar te doen. Net zoals dat hij nu het huis aan het opknappen is met nog mijn ideeën, waar hij dus ook nooit tijd voor had)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:27

Dat ik eventjes niet zo goed weet in welke richting ik aan mijn bedrijf wil werken op het moment. Er moet iets, maar ik weet nog even niet zo goed hoe en wat. En m’n hoofd zit vol, ook niet fijn. Er kan even niet zoveel meer bij.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:44

miereneter schreef:
Een serieuze dip dus. Probeer alles in stukjes te hakken en het dan stukje per stukje te bekijken. Alles in een keer, dat is voor iedereen teveel. Vraag hulp. Niemand kan alles alleen. Dikke knuffel.

Dankjewel <3 Ik zal ook zeker hulp inschakelen, hopelijk dat het gevoel van overspoelen dan wat mindert.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 18:48

Dat ik telkens af en aan ziek ben. Ik snap het gewoon niet meer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:04

Lestrange01 schreef:

Laat maar dan

Bespreek dit met hun. Je bent een vriendin, niet een van de talloze afspraken in een agenda.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:08

Dat een van onze katten al 2 dagen weg is..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:40

Mensen... Met kleine kinderen... Die poepluiers bespreken tijdens het eten. Heb het nou eens even een keer over iets anders dan je nageslacht, het is moeilijk, maar het kan ècht |o

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:59

Aan van die "feministen" die vinden dat alles wat mannen zeggen disrespectvol is naar vrouwen toe maar ondertussen wel vinden dat zij alles mogen zeggen over mannen... En als je er dan (als vrouw) wat van zegt dan heb je spontaan een man die je in elkaar slaat? _O- hoe dan?!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:14

NCIS aflevering die ik al gezien heb... dacht dat we nog naar de nieuwste afleveringen aan het kijken waren -O-

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:19

Muggen. -:(-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:33

Steffi4 schreef:
Muggen. -:(-

Deze deel ik. Zit alweer helemaal onder |(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:42

Loeky01 schreef:
NCIS aflevering die ik al gezien heb... dacht dat we nog naar de nieuwste afleveringen aan het kijken waren -O-

De opnames van dit seizoen zijn vervroegd gestopt. Dus er zijn geen nieuwe meer. Gelukkig hebben ze wel besloten om weer een jaar te verlengen *\o/*

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:51

Dat ik sinds ik terug ben van stal koppijn heb, eigenlijk wil slapen maar ik moet wachten totdat ik de hond kan uitlaten voor de laatste ronde want als ik slaap, dan slaap ik hopelijk tot deze koppijn weg is

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:54

Wat is er zo leuk aan NCIS? ( oprechte vraag) heb het een paar keer geprobeerd te kijken / volgen maar val letterlijk in slaap dus maar opgegeven :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:56

Jessica_1998 schreef:
Dat ik sinds ik terug ben van stal koppijn heb, eigenlijk wil slapen maar ik moet wachten totdat ik de hond kan uitlaten voor de laatste ronde want als ik slaap, dan slaap ik hopelijk tot deze koppijn weg is

Die laatste ronde kan nu toch?
Toen ik nog een hond had was de laatste ronde 22 uur.
Sterkte met de hoofdpijn :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:09

Ineke2 schreef:
Wat is er zo leuk aan NCIS? ( oprechte vraag) heb het een paar keer geprobeerd te kijken / volgen maar val letterlijk in slaap dus maar opgegeven :+

Gibbs! <3 En Hetty! <3 (In de respectievelijke versies, maar ik heb het al een tijdje niet meer gekeken.) Welke versie kijk je? De ‘gewone’ NCIS heeft wel mijn voorkeur omdat ik de dynamiek tussen de personages daarin leuker vind.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:36

Mkango schreef:
Ineke2 schreef:

Gibbs! <3 En Hetty! <3 (In de respectievelijke versies, maar ik heb het al een tijdje niet meer gekeken.) Welke versie kijk je? De ‘gewone’ NCIS heeft wel mijn voorkeur omdat ik de dynamiek tussen de personages daarin leuker vind.

Dit dus. Al vond ik de seizoenen met ziva en Tony er bij veel leuker. Wat een dynamiek hadden die! Stiekem hoop ik nog altijd op een definitieve terugkeer van beide

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:40

Ineke2 schreef:
Jessica_1998 schreef:

Die laatste ronde kan nu toch?
Toen ik nog een hond had was de laatste ronde 22 uur.
Sterkte met de hoofdpijn :(:)

Net terug, wil liever niet te vroeg gaan aangezien ik bang ben dat meneer anders sochtends nog eerder denkt dat ik genoeg geslapen heb

& dankjewel