Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:13

Aan mezelf, dat ik mijn tentamens weer heb verpest door te weinig te leren. Terwijl ik het toch allemaal anders ging aanpakken dit jaar..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 16:28

Autosleutel kwijt en heb hem gister achter die van mijn vriend aan de kapstok gehangen. Wedden dat hij ze nu bij heeft ;( en heb geen fiets want die heeft mama zo lang. Echt WHY. Wilde gewoon een frietje halen.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 04-11-19 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:29

_Nancy schreef:
'Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft'

Alsof er meer dan één medewerker daar zit zeg :roll:

Hahaha dit :') Zelfs bij duo kom ik sneller aan de beurt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:52

xPabloBokt schreef:
Autosleutel kwijt en heb hem gister achter die van mijn vriend aan de kapstok gehangen. Wedden dat hij ze nu bij heeft ;( en heb geen fiets want die heeft mama zo lang. Echt WHY. Wilde gewoon een frietje halen.

Is de sleutel niet van de kapstok gevallen in een schoen/tas die eronder staat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:54

Docent die "CRISPR" uitspreekt als "crispahr" |(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:01

Steeph schreef:

Zo herkenbaar. Hier een docent die safety uitspreekt als safe-e-ty. Plakt er gewoon nog even een extra lettergreep tussen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:03

__Sannne schreef:
Steeph schreef:

Zo herkenbaar. Hier een docent die safety uitspreekt als safe-e-ty. Plakt er gewoon nog even een extra lettergreep tussen.

|( huilen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 17:11

Britta31 schreef:
xPabloBokt schreef:

Is de sleutel niet van de kapstok gevallen in een schoen/tas die eronder staat.

Nope, hij heeft hem echt meegenomen. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:17

Een bezoeker die aan mij vroeg terwijl ik lesgaf, waar is jullie docent? Dude, ik ben bijna 30, niet 13. :+

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:28

Aan dat het hier de Melbourne cup is, en ik weer naar dat gezeik mag luisteren van mensen die het zielig vinden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:31

Dat het me vanochtend in de rug is geschoten en ik me nu net een oud omaatje voel. :')

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:52

Dat mijn vlucht ruim 2u vertraging heeft, ik dus 2u later op Schiphol ben. (00.40) en ik morgen een dag meelopen heb ik het ziekenhuis dus 06.00u moet vertrekken van huis |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:01

Dat ik mijn onderbuikgevoel had moeten volgen...

Ik ben in Budapest, ik ben hier alleen heen gegaan. Dit omdat hier iemand woont die ik ken. Zij is 3 maanden mijn huisgenoot geweest 1,5 jaar terug. Ik heb haar altijd gezegd haar op te komen zoeken. Nou ben ik hier vanaf vrijdagavond tot woensdagmiddag. Zij werkt gewoon doordeweeks dus we zouden dan in de avond en in het weekend afspreken. In het weekend zouden we dan 1 dag naar haar ouders gaan. Want zij is ook bij mijn ouders geweest enzo. Haar appartement is maar 15 minuten vanaf mijn airbnb. Heb ik het op uitgezocht... Wel betekent dit dat ik een stukje (10-15 min) van de stad af zit.

Vrijdagavond zou ze me eerst van het vliegveld halen. Maar toen zei ze van ooh ik zie je morgenvroeg wel want dan gaan we pas wat doen... Dus ze kwam me niet even begroeten oid. En ja het was laat... maar ze ging toch pas om 2uur 's nachts slapen. Want wat bleek haar vriend was die avond lekker bij haar. Dus vandaar dat ze niet even mij begroet heeft. Want dat is veel moeite na 1,5 jaar. Toen had ik al een "hmmm" gevoel. Ze heeft dus sindskort een vriend (half jaar). En naast dat het haar collega is ziet ze hem ook zo ongeveer elkaar elke dag. En meer dan 40 cm uit elkaar zul je ze niet aantreffen. Maar prima, gun het haar en ze is echt verliefd en dat vind ik heel leuk. Maar eigenlijk had ik deze reis gepland met mijn ex. Want hij kon het ook goed met haar vinden. En nu ben ik hier dus alleen. Wat al lastig genoeg is voor mij soms.
Gisteren zijn we dus naar haar ouders gegaan. Kwam ze even aankondigen dat hij de hele dag mee ging. Want ik zou hem vast aardig vinden. En het was toch wel goed toch? (het was alleen afgesproken met haar ouders en hem dat hij meeging)Het is namelijk een uur reizen dus we zijn er de hele dag geweest. Kon ik de hele tijd achter haar ouders die hand in hand liepen en zij die hand in hand liepen aanwandelen. En als ik dan met haar praat dan gaat hij steeds haar vastpakken, kussen en naar zich toe trekken. Dit heb ik van 11 tot 20:00 aangezien. Zelfs tijdens het eten elkaar vasthouden en steeds zoenen terwijl ze naast me staan. En heeft ze voor vanavond ook afgezegd want ze is te moe van werken. En haar beste vriendin / huisgenoot is terug na een vakantie van 1 week en die zou meegaan eten + stappen. Maar pas om half 8!!! laat ze weten dat het niet doorgaat. En ik heb zo vaak gezegd dat ik graag van te voren weet wat er kan gebeuren want ik ben (waarschijnlijk) hartstikke autistisch. En ik heb een super leuke dag gehad in mijn eentje. Maar 's avond in het donker, in een buitenwijk, alleen naar buiten gaan om ergens alleen naar binnen te gaan om te eten is voor mij echt een grote stap. Omdat ik dit niet verwacht had.

Eindstand is dus dat ik huilend op de bank zit en besluit om maar niet avond te gaan eten. :n

Sorry voor het verhaal maar moest het echt kwijt... kan hier zo slecht tegen. Worstel al weken met het gevoel van eenzaamheid en dit is echt een druppel weer. Zit ik hier in een vreemd land. :n

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:06

Ah MarlindeRoos, wat superstom zeg! Balen dat een vakantie dan zo tegenvalt!
En wat bizar van die vriendin zeg... Is ze eigendom van haar vriend geworden ofzo?
Zou er ook goed van balen!

Kan je niet zelf leuke dingen doen daar? Budapest is een hele mooie stad geloof ik, of niet?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:08

MarlindeRooz schreef:
Dat ik mijn onderbuikgevoel had moeten volgen...

Ik ben in Budapest, ik ben hier alleen heen gegaan. Dit omdat hier iemand woont die ik ken. Zij is 3 maanden mijn huisgenoot geweest 1,5 jaar terug. Ik heb haar altijd gezegd haar op te komen zoeken. Nou ben ik hier vanaf vrijdagavond tot woensdagmiddag. Zij werkt gewoon doordeweeks dus we zouden dan in de avond en in het weekend afspreken. In het weekend zouden we dan 1 dag naar haar ouders gaan. Want zij is ook bij mijn ouders geweest enzo. Haar appartement is maar 15 minuten vanaf mijn airbnb. Heb ik het op uitgezocht... Wel betekent dit dat ik een stukje (10-15 min) van de stad af zit.

Vrijdagavond zou ze me eerst van het vliegveld halen. Maar toen zei ze van ooh ik zie je morgenvroeg wel want dan gaan we pas wat doen... Dus ze kwam me niet even begroeten oid. En ja het was laat... maar ze ging toch pas om 2uur 's nachts slapen. Want wat bleek haar vriend was die avond lekker bij haar. Dus vandaar dat ze niet even mij begroet heeft. Want dat is veel moeite na 1,5 jaar. Toen had ik al een "hmmm" gevoel. Ze heeft dus sindskort een vriend (half jaar). En naast dat het haar collega is ziet ze hem ook zo ongeveer elkaar elke dag. En meer dan 40 cm uit elkaar zul je ze niet aantreffen. Maar prima, gun het haar en ze is echt verliefd en dat vind ik heel leuk. Maar eigenlijk had ik deze reis gepland met mijn ex. Want hij kon het ook goed met haar vinden. En nu ben ik hier dus alleen. Wat al lastig genoeg is voor mij soms.
Gisteren zijn we dus naar haar ouders gegaan. Kwam ze even aankondigen dat hij de hele dag mee ging. Want ik zou hem vast aardig vinden. En het was toch wel goed toch? (het was alleen afgesproken met haar ouders en hem dat hij meeging)Het is namelijk een uur reizen dus we zijn er de hele dag geweest. Kon ik de hele tijd achter haar ouders die hand in hand liepen en zij die hand in hand liepen aanwandelen. En als ik dan met haar praat dan gaat hij steeds haar vastpakken, kussen en naar zich toe trekken. Dit heb ik van 11 tot 20:00 aangezien. Zelfs tijdens het eten elkaar vasthouden en steeds zoenen terwijl ze naast me staan. En heeft ze voor vanavond ook afgezegd want ze is te moe van werken. En haar beste vriendin / huisgenoot is terug na een vakantie van 1 week en die zou meegaan eten + stappen. Maar pas om half 8!!! laat ze weten dat het niet doorgaat. En ik heb zo vaak gezegd dat ik graag van te voren weet wat er kan gebeuren want ik ben (waarschijnlijk) hartstikke autistisch. En ik heb een super leuke dag gehad in mijn eentje. Maar 's avond in het donker, in een buitenwijk, alleen naar buiten gaan om ergens alleen naar binnen te gaan om te eten is voor mij echt een grote stap. Omdat ik dit niet verwacht had.

Eindstand is dus dat ik huilend op de bank zit en besluit om maar niet avond te gaan eten. :n

Sorry voor het verhaal maar moest het echt kwijt... kan hier zo slecht tegen. Worstel al weken met het gevoel van eenzaamheid en dit is echt een druppel weer. Zit ik hier in een vreemd land. :n

Gadver wat naar, en wat lelijk van die "vriendin".. Jij komt helemaal voor haar daarheen en ze heeft je gewoon al twee keer afgezegd..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:12

Jammer dat het zo tegen valt!

Ik ben helemaal verliefd op Hongarije en dus ook op Budapest. Het afgelopen jaar 3 keer in Hongarije geweest waarvan 2 keer Budapest.
Geniet er van het is zo’n mooie stad!
Een aanrader is een rondleiding met gids in het parlementsgebouw. Of lekker een dagje in de termen. Die liggen tegenover de dierentuin. Is een historisch gebouw dat tit zwembad is gemaakt. Echt werkelijk prachtig!

Ook een boodtochtje (er zijn er ook met avondeten!) is zeker een aanrader. Geniet er nog lekker van!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:16

Ik heb helaas niet zo'n groot budget dus echt dure dingen zoals die rondleiding vallen af. Maar heb vandaag ook veel leuke dingen gedaan. Heb zo'n kaart waarmee ik in allerlei musea etc kan. De stad is zeker prachtig en dat valt ook niet tegen. Maar als je dan denkt van goh vanavond gezellig samen eten en lekker haar veel spreken en jij blijkbaar geen prioriteit bent dan is dat echt heel poedersuiker. Want als ik dat geweten had was ik met mijn moeder / een vriendin oid gegaan ipv alleen.

En als ik dit om 17:00 geweten had dan had ik een leuke bioscoop gezocht en was ik daar heen gegaan ipv thuis even uitrusten want "we gaan vanavond uit eten en stappen".

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:19

Aan mega brand blaar in m’n nek door stijltang :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:20

Ach dat is naar marlinderooz

Probeer het toch positief te bekijken, je bent er en je mag er zijn!!

(wie was dat ook alweer in dit topic die wou reizen maar geen reizgenootje had ofzo wie helpt mij aan de boktnaam)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:21

Ja het is gewoon de combinatie mijn ex missen + naar geklef kijken + sowieso eenzaam voelen + onverwachte dingen. Daar raak ik helemaal van over de zeik. En aan reisgenootjes geen tekort. Had wel een paar mensen mee kunnen vragen zeg maar. Maar wilde dit juist alleen doen om haar even te zien, vond het voor haar niet leuk als er dan iemand bij was. Nou dit was de laatste keer dat ik zo dacht. :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:22

Ik geloof dat vele je absoluut snappen!!!
En neem de ook de tijd om je even rot te voelen om dan weer op te gaan staan en verder gaan

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:27

Jeetje marlinde, wat een rotstreek van haar! Hopelijk kan je er nog wat moois van maken en mocht je nog wat ideeen nodig hebben, zoek eens op low budget activiteit budapest, wie weet zie je er wel iets leuks tussen staan om dan alsnog je tijd een beetje op te vullen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:32

Je kan ook altijd nog eten bestellen als je honger hebt en liever niet buiten gaat. En je kan in de dag een free walking tour doen! Daar geef je wat je wilt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 22:01

Uber eats is your friend :9
Gun jezelf even lekker eten en een goed toetje. Op een lege maag gaat de avond echt niet beter worden

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 22:05

Ja ga misschien laat nog wat bestellen. Heb niet echt honger. En heb mijn dagen super vol gepland met allemaal musea en tripjes. Dat is het probleem niet. Had sowieso gepland de dagen alleen door te brengen! :D

Ben al wat bijgedraaid en ga misschien zo nog even de deur uit. :)