Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Autosleutel kwijt en heb hem gister achter die van mijn vriend aan de kapstok gehangen. Wedden dat hij ze nu bij heeften heb geen fiets want die heeft mama zo lang. Echt WHY. Wilde gewoon een frietje halen.
Britta31 schreef:xPabloBokt schreef:Autosleutel kwijt en heb hem gister achter die van mijn vriend aan de kapstok gehangen. Wedden dat hij ze nu bij heeften heb geen fiets want die heeft mama zo lang. Echt WHY. Wilde gewoon een frietje halen.
Is de sleutel niet van de kapstok gevallen in een schoen/tas die eronder staat.
MarlindeRooz schreef:Dat ik mijn onderbuikgevoel had moeten volgen...
Ik ben in Budapest, ik ben hier alleen heen gegaan. Dit omdat hier iemand woont die ik ken. Zij is 3 maanden mijn huisgenoot geweest 1,5 jaar terug. Ik heb haar altijd gezegd haar op te komen zoeken. Nou ben ik hier vanaf vrijdagavond tot woensdagmiddag. Zij werkt gewoon doordeweeks dus we zouden dan in de avond en in het weekend afspreken. In het weekend zouden we dan 1 dag naar haar ouders gaan. Want zij is ook bij mijn ouders geweest enzo. Haar appartement is maar 15 minuten vanaf mijn airbnb. Heb ik het op uitgezocht... Wel betekent dit dat ik een stukje (10-15 min) van de stad af zit.
Vrijdagavond zou ze me eerst van het vliegveld halen. Maar toen zei ze van ooh ik zie je morgenvroeg wel want dan gaan we pas wat doen... Dus ze kwam me niet even begroeten oid. En ja het was laat... maar ze ging toch pas om 2uur 's nachts slapen. Want wat bleek haar vriend was die avond lekker bij haar. Dus vandaar dat ze niet even mij begroet heeft. Want dat is veel moeite na 1,5 jaar. Toen had ik al een "hmmm" gevoel. Ze heeft dus sindskort een vriend (half jaar). En naast dat het haar collega is ziet ze hem ook zo ongeveer elkaar elke dag. En meer dan 40 cm uit elkaar zul je ze niet aantreffen. Maar prima, gun het haar en ze is echt verliefd en dat vind ik heel leuk. Maar eigenlijk had ik deze reis gepland met mijn ex. Want hij kon het ook goed met haar vinden. En nu ben ik hier dus alleen. Wat al lastig genoeg is voor mij soms.
Gisteren zijn we dus naar haar ouders gegaan. Kwam ze even aankondigen dat hij de hele dag mee ging. Want ik zou hem vast aardig vinden. En het was toch wel goed toch? (het was alleen afgesproken met haar ouders en hem dat hij meeging)Het is namelijk een uur reizen dus we zijn er de hele dag geweest. Kon ik de hele tijd achter haar ouders die hand in hand liepen en zij die hand in hand liepen aanwandelen. En als ik dan met haar praat dan gaat hij steeds haar vastpakken, kussen en naar zich toe trekken. Dit heb ik van 11 tot 20:00 aangezien. Zelfs tijdens het eten elkaar vasthouden en steeds zoenen terwijl ze naast me staan. En heeft ze voor vanavond ook afgezegd want ze is te moe van werken. En haar beste vriendin / huisgenoot is terug na een vakantie van 1 week en die zou meegaan eten + stappen. Maar pas om half 8!!! laat ze weten dat het niet doorgaat. En ik heb zo vaak gezegd dat ik graag van te voren weet wat er kan gebeuren want ik ben (waarschijnlijk) hartstikke autistisch. En ik heb een super leuke dag gehad in mijn eentje. Maar 's avond in het donker, in een buitenwijk, alleen naar buiten gaan om ergens alleen naar binnen te gaan om te eten is voor mij echt een grote stap. Omdat ik dit niet verwacht had.
Eindstand is dus dat ik huilend op de bank zit en besluit om maar niet avond te gaan eten.
Sorry voor het verhaal maar moest het echt kwijt... kan hier zo slecht tegen. Worstel al weken met het gevoel van eenzaamheid en dit is echt een druppel weer. Zit ik hier in een vreemd land.