Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Sheran schreef:Yep, dat is de tussenstap waar de consument doorheen moet prikken.
Dan schat je de consument wel erg hoog in. Zodra je ergens een grote sticker "AANBIEDING! KORTING!! BIJNA GRATIS!!!" op plakt, is het merendeel bereid ieder verkooppraatje over duurzaamheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen of zero waste cyclisch groen cradle to cradle produceren, voor zoete koek te slikken.
Als er iets is dat te koop is voor een habbekrats, dan zijn het principes van mensen.
Piekosjj schreef:There ya go. Ik heb m'n halve ziel verloren aan de marvel filmsVeel plezier
https://collider.com/how-to-watch-marve ... -in-order/
Sodera schreef:Soms draaien films in sommige lijstjes om, omdat ze beter in de tijnlijn passen maar niet perse chronologisch zo zijn uitgekomen! Thor en Iron Man 3 is qua volgorde om te kijken niet zo'n ramp! Wat jij het leukst vindt haha. Ik kijk liever naar Chris Hemsworth dan Robert Downey dus ik zou Thor eerst doen
Captain schreef:Stel iemand krijgt een niertransplantatie, moet de linkernier dan altijd aan de linkerkant komen of maakt het bij de ontvangende partij niet uit aan welke kant hij er ingezet wordt?
Captain schreef:Stel iemand krijgt een niertransplantatie, moet de linkernier dan altijd aan de linkerkant komen of maakt het bij de ontvangende partij niet uit aan welke kant hij er ingezet wordt?