We gaan lekker btw! Vorige topic deden we anderhalf jaar over om ongeveer 500 pagina`s vol te kletsen. Nu zitten we in een half jaar op 400
Morgen komt er een pakketje van MR jammer dat al mijn pakketjes ongeveer nooit op mijn mama dag komen zodat ik vrijwel stelselmatig hoor: er is ook een pakketje voor je (met een ondertoon van: alweer )
Even langs su&jill geweest en nog 2e hands salt water sandals in iréne’s maat gevonden in Zutphen
[ [url=m/uRfdwv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8tDKh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Scheetje mooie spullen!!
Ik wil eigenlijk niks meer kopen tot de nieuwe collectie... maar oooh Sue&Jill!
MizzMontana
Geplaatst: 27-06-19 18:15
Ik kom net deze van mingo tegen in een maat 2-4, een van de laatste items die nog op mijn sale wensenlijstje stonden Kan de oudste dit jaar nog aan en echt een mooie basic waar ik met alle kinderen wel iets mee kan.
Ik had hem zelf net weer opgepakt en eerst parcoursen weer gesprongen. Wilde in Emmeloord weer 2* eventing starten. Eind april heeft hij nog een lange 2* foutloos gelopen.
Hij had spat en dat wisten we en was goed onder controle. Liep er de afgelopen 3 jaar gewoon internationaal eventing mee. Alleen is de botwoekering van het vastgroeien van de spat gebroken. Breuk van denk 2cm. Domme pech wat eigenlijk nooit gebeurd. Ergste is dat hij zo bikkelhard was dat hij niet kreupel liep. Alleen wat vaker op rust met dat been. Normaal lopen ze op 3 benen.
Vraagje, wat zou een reële prijs zijn voor deze 3, items? Roze is 86/92 past ze nu, vestje zelfde maat, blauwe is 92/98 dus groter. Kan ze nu en najaar ook aan.