Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 07:25

Och dat is toch ook geen antwoord :x Daar kan je toch helemaal niets mee? Frustrerend hoor!

Daten is inderdaad niet leuk. Al die onzekerheid enzo. Geen idee waar dat van mij heen gaat, maar als het stukloopt blijf ik denk ik maar mooi vrijgezel. Dat is een stuk simpeler :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 08:05

Hoe ging het gisteren bij jou Berdien? Weer ok?

Ik zat gisteren nog even te appen met date.. Het is gewoon zo stom en oneerlijk.. Wou in dit geval echt dat de tijd even terug kon en hij denk ik nu ook :+ Hij had gewoon zijn twijfel naar mij uit moeten spreken (of ik had er naar moeten vragen toen ik merkte dat er iets veranderde), hij liep daarin echt al 10 stappen op de zaken vooruit met zijn gevoelens.. Toen ik gisteren noemde dat het wat mij betreft ook een FWB had kunnen gaan worden was het toch ineens een aantrekkelijk idee.. Maar ja, na al dit gedoe gaat dat natuurlijk niet meer werken :n Fysiek was er gewoon een aantrekkingskracht en we waren aan elkaar gewaagd, maar meneer gaat moeilijk doen over gevoelens :n

En door.. :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:19

Berdien: wat is er nu gaande dan? Waarom zou je eeuwig single blijven? Omdat het nu klote is?

Relaxed: ja als er seks om de hoek komt dan willen ze vaak wel :') Wat stom dat hij zich zo heeft laten leiden door zijn vrienden.

Ultimoo: die onzekerheid is zo ontzettend akelig!! En iedereen hier herkent het ook volgens mij :')

Hier gaat het nog steeds goed :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:44

Nummus schreef:
Ow ja dat twijfelen blijft nog wel even denk ik Hhilde. Heb het recent nog gehad... bleek ie gewoon aardig te zijn en al weet ik hoe lang samen te wonen met z'n vriendin. :( Maar dat zegt niets over hoe het met jou zal gaan natuurlijk!

En joh wat een vage reactie Ultimo... Ik zou gewoon eerlijk appen van ik wil graag weten of je het de moeite waard vindt om door te zetten of iets in die richting.

Nou ik heb zijn nummer :):) Net een appje gestuurd en nu wachten...

Ahh Berdien :(:) Vrijgezel zijn is ook niet altijd leuk. Wel makkelijk :=

Relaxed, zo eentje wil je er niet eens joh :n Het is wel köt als het zo leuk leek en niet blijkt, maar als hij zich zo laat leiden door zijn vrienden en zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:09

Nee nu is het sowieso te laat en klaar.. Maar als hij gewoon aan de voorkant even iets duidelijker was geweest, dit was gewoon zo niet nodig geweest.. Ik vind FWB prima (uiteindelijk natuurlijk liever een relatie, maar voor the time being), die klik was er gewoon wel, maar niet als ie zo wijverig en moeilijk gaat zitten doen :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:10

Hilde cool!!! Spannend ook :D

Relaxed nee ik heb ook liever een kerel met meer ruggengraat en ballen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:20

Ik mis mijn ex verder nooit hoor, maar god wat was die jongen heerlijk ongecompliceerd..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:22

Relaxed schreef:
Nee nu is het sowieso te laat en klaar.. Maar als hij gewoon aan de voorkant even iets duidelijker was geweest, dit was gewoon zo niet nodig geweest.. Ik vind FWB prima (uiteindelijk natuurlijk liever een relatie, maar voor the time being), die klik was er gewoon wel, maar niet als ie zo wijverig en moeilijk gaat zitten doen :')

Maar jij gaf aan niet alleen seks te willen en nu is FWB prima? Als ik een hele leuke date zou hebben maar de ander vond het niet zo leuk en hoeft niet verder dan is FWB ook geen optie voor me. En wat is het verschil tussen alleen seks en FWB?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:39

Jildau schreef:
Relaxed schreef:

Maar jij gaf aan niet alleen seks te willen en nu is FWB prima? Als ik een hele leuke date zou hebben maar de ander vond het niet zo leuk en hoeft niet verder dan is FWB ook geen optie voor me. En wat is het verschil tussen alleen seks en FWB?

Omdat ik op dat moment dacht dat hij er net zo in stond als ik en ik wou voorkomen dat hij dacht dat het mij om de sex te doen was, aangezien we nogal dubbelzinnige gesprekken hadden. Dus ik gaf aan wel serieuze intenties te hebben. Daar is hij blijkbaar door in paniek geschoten, vanaf dat moment veranderde het gesprek. Als hij dat meteen had uitgesproken had ik aan kunnen geven hoe ik erin sta.. Want nee, ik zoek niet alleen sex, ik wil meer dan dat en FWB is voor mij wel meer dan alleen sex (maar die discussie is hier al vaker geweest en zo denkt niet iedereen erover) Maar ik ben daar na een 1e date helemaal nog niet mee bezig, ik wist op dat moment enkel dat we elkaar leuk vonden en een klik hadden. Dat is voor mij op dat moment voldoende om verder te kijken en van daaruit kan het echt nog alle kanten op.. En ja, als uiteindelijk blijkt dat de 1 meer gevoelens heeft dan de ander, dan werkt FWB niet, maar daar gaan toch echt wel een aantal dates overheen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:46

Ow jeetje lastig Relaxed! Snap wel dat het nu gewoon niet meer een optie is...

Berdien, ik voel dat ook vaak zo, maar ik weet ook dat ik absoluut niet gebouwd ben om alleen te blijven. Ik ben het al mijn hele leven (in die zin dan, ik heb zat vrienden en een lieve familie hoor) en het is nu echt gewoon klaar. Maar soms denk ik na zo'n date ook wel eens van nee laat maar... Doe 't niet meer.

Dat stadium zit ik nog een beetje in, want het wil niet echt vlotten hier. :')
Gisteren maar weer iemand ge-unmatched, want er kwam niet veel uit en zelfs openingen die ik 'm gaf om een gesprek te starten werden niet gezien of genomen. Laat maar!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:34

Iemand een tipje voor een schraal kinnetje door baardhaarschuring? :')

Was eh, best geslaagd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:35

Alleen een schrale kin offuh? :') :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:39

_O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:46

Tja eh... creme? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:50

Maar serieus materiaal? Wat hebben jullie gedaan? (gekke vraag misschien na mijn 1e reactie :'))

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:52

Rytir schreef:
Iemand een tipje voor een schraal kinnetje door baardhaarschuring? :')

Was eh, best geslaagd!

Haha...
Met "buurman" had ik in het begin ook last van schrale kin van het zoenen... :')

Voor mij hielp het om dan goed in te smeren met bodylotion erna.
Maar het leek ook wel dat mijn huid er na een tijdje aan gewend was ofzo.. ghehe..
En hij had alleen stoppels/getrimd.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:06

Relaxed schreef:
Maar serieus materiaal? Wat hebben jullie gedaan? (gekke vraag misschien na mijn 1e reactie :'))

:') Ja nou durf ik niet meer te antwoorden!

Hij zou mij ophalen en daarna samen wat drinken. We zijn mijn tuin/huis niet uitgeweest:D Hij is erg leuk en echt een knapperd! Maar eerst maar afwachten of het serieus is. Weet je tegenwoordig toch nooit en tot die tijd hou ik een minimuurtje. Voor nu heb ik een superleuke dag gehad en vanaf vanmorgen aan het appen. :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:22

Wat superleuk Rytir!

Bepanthen helpt goed, van dat spul wat je ook wel op tattoo's smeert :))

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:29

Werkt ook goed tegen eh... brandwonden. :') Beard burn is een serieus probleem maar toch moet ik er wel een beetje om lachen.

(Keer een kapotte onderlip gehad...)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:30

Ik smeerde gewoon een dot dagcrème op. Maar je huid went er idd wel aan. Gelukkig maar :D alternatief is baard eraf en dat is geen optie wat mij betreft :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:43

Gisteravond nog een paar zinnen gedeeld, na dat oppervlakkige open bericht van date.
Vanmorgen een simpel appje gestuurd met: morning, lekker geslapen?
En tot op heden nog geen reactie, maar hij komt wel geregeld online.

Ik heb m'n conclusies getrokken, neeeext :evaw:

Beetje jammer, had verwacht dat hij wel iets meer ballen had om gewoon to the point te zijn.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:54

UltimOo schreef:
Gisteravond nog een paar zinnen gedeeld, na dat oppervlakkige open bericht van date.
Vanmorgen een simpel appje gestuurd met: morning, lekker geslapen?
En tot op heden nog geen reactie, maar hij komt wel geregeld online.

Ik heb m'n conclusies getrokken, neeeext :evaw:

Beetje jammer, had verwacht dat hij wel iets meer ballen had om gewoon to the point te zijn.

Ja, beetje vreemd. Als het niks was zeg je dat toch ook meteen?
Was bij mijn laatste date wel fijn op zich. Tuurlijk dat horen doet ff zeer maar ja :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:55

Jammer Ultimoo, maar daar kan je idd niks mee

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:57

Ja vind ik wel, en had dat van hem ook wel enigzins verwacht van hem gezien hoe hij is en z'n werk enzo. Maar ja, blijkbaar heb ik me daarin vergist :+

We swipe gewoon maar weer door :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:01

Nou wat banketstaaf zeg. Zo heel bewust negeren is echt niet tof. Next inderdaad!