Daten is inderdaad niet leuk. Al die onzekerheid enzo. Geen idee waar dat van mij heen gaat, maar als het stukloopt blijf ik denk ik maar mooi vrijgezel. Dat is een stuk simpeler

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nummus schreef:Ow ja dat twijfelen blijft nog wel even denk ik Hhilde. Heb het recent nog gehad... bleek ie gewoon aardig te zijn en al weet ik hoe lang samen te wonen met z'n vriendin.Maar dat zegt niets over hoe het met jou zal gaan natuurlijk!
En joh wat een vage reactie Ultimo... Ik zou gewoon eerlijk appen van ik wil graag weten of je het de moeite waard vindt om door te zetten of iets in die richting.
Relaxed schreef:Nee nu is het sowieso te laat en klaar.. Maar als hij gewoon aan de voorkant even iets duidelijker was geweest, dit was gewoon zo niet nodig geweest.. Ik vind FWB prima (uiteindelijk natuurlijk liever een relatie, maar voor the time being), die klik was er gewoon wel, maar niet als ie zo wijverig en moeilijk gaat zitten doen
Jildau schreef:Relaxed schreef:Nee nu is het sowieso te laat en klaar.. Maar als hij gewoon aan de voorkant even iets duidelijker was geweest, dit was gewoon zo niet nodig geweest.. Ik vind FWB prima (uiteindelijk natuurlijk liever een relatie, maar voor the time being), die klik was er gewoon wel, maar niet als ie zo wijverig en moeilijk gaat zitten doen
Maar jij gaf aan niet alleen seks te willen en nu is FWB prima? Als ik een hele leuke date zou hebben maar de ander vond het niet zo leuk en hoeft niet verder dan is FWB ook geen optie voor me. En wat is het verschil tussen alleen seks en FWB?
Rytir schreef:Iemand een tipje voor een schraal kinnetje door baardhaarschuring?![]()
Was eh, best geslaagd!
Relaxed schreef:Maar serieus materiaal? Wat hebben jullie gedaan? (gekke vraag misschien na mijn 1e reactie)
UltimOo schreef:Gisteravond nog een paar zinnen gedeeld, na dat oppervlakkige open bericht van date.
Vanmorgen een simpel appje gestuurd met: morning, lekker geslapen?
En tot op heden nog geen reactie, maar hij komt wel geregeld online.
Ik heb m'n conclusies getrokken, neeeext
Beetje jammer, had verwacht dat hij wel iets meer ballen had om gewoon to the point te zijn.