Haha puppie1128 leuk toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Nayomie schreef:Wat irritant, hebben jullie dit ook? Als je een filmpje upload in je feed, dat Instagram automatisch zo heftig over contrast en saturatie erover heen gooit? Ik vind het echt een dooddoener voor het filmpje die ik gisteren geplaatst heb
Is mij nog niet opgevallen!
Team_Sublime schreef:Ik meld mij ook even.
Ik heb een instagram voor onze nieuwe puppy Ragna, ik probeer elke dag te posten en krijg al aardig wat followers
De insta Ragna.the.pupper gaat over mijn duitse herder pup, haar opvoeding, avonturen in het bos, bij de paarden etc.
Leuk lijkt het me om snel de 1 k te halen en verder kijken waar het op uit draait.
Team_Sublime schreef:Ik meld mij ook even.
Ik heb een instagram voor onze nieuwe puppy Ragna, ik probeer elke dag te posten en krijg al aardig wat followers
De insta Ragna.the.pupper gaat over mijn duitse herder pup, haar opvoeding, avonturen in het bos, bij de paarden etc.
Leuk lijkt het me om snel de 1 k te halen en verder kijken waar het op uit draait.
daiswees schreef:merk dat ik steeds minder motivatie heb met mn paardenaccount dus nu maar druk bezig met mn eigen account
https://www.instagram.com/daisyvdwees/