Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Ik zoek een gratis app (iPhone) waarmee ik een simpele collage kan maken.
Google foto's is net te basic, ik heb al andere geprobeerd en het lukte maar ik kon de foto niet opslaan want geen abonnement
Mariska_28 schreef:Ik zoek een hotel of vakantiewoning nabij de maasvlakte, die geschikt is voor 4 personen waarvan 1 mindervalide is (dubbele bovenbeen amputatie). Dus de kamer/ woning moet beugels bij de wc hebben, een aangepaste douche enzo. Alleen "rolstoelvriendelijk" is waarschijnlijk niet genoeg.
Liefst aan de zuidkant van de nieuwe waterweg, omgeving Brielle of Rockanje bijvoorbeeld.
Hotel 'het wapen van marion' ken ik, die kamer is helaas niet geschikt.
Mariska_28 schreef:Ik zoek een hotel of vakantiewoning nabij de maasvlakte, die geschikt is voor 4 personen waarvan 1 mindervalide is (dubbele bovenbeen amputatie). Dus de kamer/ woning moet beugels bij de wc hebben, een aangepaste douche enzo. Alleen "rolstoelvriendelijk" is waarschijnlijk niet genoeg.
Liefst aan de zuidkant van de nieuwe waterweg, omgeving Brielle of Rockanje bijvoorbeeld.
Hotel 'het wapen van marion' ken ik, die kamer is helaas niet geschikt.
Britta31 schreef:Ik zoek voor mijn man een trui van tshirt stof, dus eigenlijk een tshirt met lange mouwen. Al zoveel winkels en sites bekeken maar niet kunnen vinden. Misschien zijn jullie handiger daarin?
Bellatrix schreef:Voor mensen of paarden?
Edit: ik kan het dus ook niet vinden.![]()
Mijn zoektermen leveren niets op.
Edit: [LZP] Het grote röntgen topic! (dieren & mensen)
rien10 schreef:Ik zoek oortjes.
Ik heb kleine oren, smalle gehoorgang en alles wat hard is gaat zeer doen, en dat wat zachte dopjes heeft, plopt na 30 seconden uit mijn oren. Vooral rechts.
Dus.... wie heeft de gouden tip? Ik wil geen hele grote koptelefoon, een kleintje vind ik wel ok. Dus iets op mijn oren in plaats van erin.
Voor het werk heb ik een Sennheiser headset, superding. Daar luister ik dus ook veel muziek door . Maar nu wil ik iets aan mijn telefoon hebben. Heb nu een merkloos ding met dopjes (en verrassend goed geluid). Maar ik zit steeds mijn dopjes aan te drukken. Dat is vervelend. En lopen ermee gaat al helemaal niet.