Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Haha dat lijstje is oud! Maar sommige vragen zijn wel echt interessant.
De euthanasievraag: naalden zijn altijd steriel verpakt. Echter wordt het spul niet steriel klaargemaakt hoor, maar dat gaat gewoon in het kantoor van de ziekenhuisapotheker..
gerlindie schreef:Kunnen mensen echt stralen?
Als in 'een stralende bruid'
En zo ja, waardoor wordt dat veroorzaakt?
Verandert er iets in de stralende persoon, of alleen in het beeld van de toeschouwers, of allebei?
Steeph schreef:Macs schreef:Haha dat lijstje is oud! Maar sommige vragen zijn wel echt interessant.
De euthanasievraag: naalden zijn altijd steriel verpakt. Echter wordt het spul niet steriel klaargemaakt hoor, maar dat gaat gewoon in het kantoor van de ziekenhuisapotheker..
Euhm, nee.
Ook die vraag is al meermaals voorbij gekomen en de reden is omdat de persoon die geeuthanaseerd word moet overlijden aan het euthanasie-middel en niet een eventuele bijkomende infectie.
Macs schreef:Steeph schreef:
Euhm, nee.
Ook die vraag is al meermaals voorbij gekomen en de reden is omdat de persoon die geeuthanaseerd word moet overlijden aan het euthanasie-middel en niet een eventuele bijkomende infectie.
Ik was die dag aan het werk en het werd aan ons steriele bereiders uitgelegd dat het dus niet in de bereidingsruimte hoefde maar dat de apotheker het zelf klaar maakte. Het lichaam heeft geen tijd om een infectie te ontwikkelen. Het duurt namelijk enkele minuten tot maximaal 20 minuten voordat de persoon overlijdt na toediening.
Jolliegirl schreef:Jammer dat er over mijn vraag heengelezen is.. Vond het een typische voor in dit topic.
Probeer het nog eens.Jolliegirl schreef:Oke.. Ik moest ergens aan denken.
Kan het met google niet vinden en denk ookdat er geen antwoord is.
Hoeveel km kan je tijdens de Nijmeegse Vierdaagse afsnijden door overal de binnenbocht te pakken???
[\quote]
casperzazoe schreef:Hoppit schreef:Waarom zijn zo veel mensen bang voor vogels? (Papegaaiachtigen met name)
Dat ze elk moment kunnen gaan fladderen als een gekkrijg echt paniek van het geluid en dat je niet weet waar ze heen gaan
theadora99 schreef:Hoppit schreef:Waarom zijn zo veel mensen bang voor vogels? (Papegaaiachtigen met name)
Papegaaien zijn oké. Duiven daarentegen, die mogen echt allemaal sterven. enge rotbeesten. En kippen die loslopen. En pauwen. Brrr
PanamaD schreef:theadora99 schreef:
Papegaaien zijn oké. Duiven daarentegen, die mogen echt allemaal sterven. enge rotbeesten. En kippen die loslopen. En pauwen. Brrr
Wat vind je zo eng aan kippen en duiven? Die doen echt niets. Kippen zijn juist leuk! Helemaal als ze tam zijn, mijn kip sliep altijd op schoot.
Papegaaien kunnen behoorlijk hard bijten en helemaal als ze je niet mogen dus denk dat dat de voornaamste rede is?